Mies joi viimeiset rahat
Eilen kävi niin että mieheni nyt kyllä entinen oli mennyt ravintolaan ja käyttänyt sinne perheemme viimeiset rahat Hän joi yli 700 euroa yhden illan aikana. Nyt minulla on 60 euroa maanantaihin saakka jolloin palkkani tulee ja siitä täytyisi ostaa vaippoja jotka maksavat 10 euroa. Mitä helvettiä syötän tälle porukalle ennen sitä? Minä+3 lasta.
Kommentit (10)
Tuskin on yksin juonut noin isoa summaa...
Perunoita, porkkanaa, lihapullia, makaronilaatikkoa, aamuksi puuroa tai jogurttia, tehkää pieni metsäretki ja hakekaa mustikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vakka kantensa valitsi
Itse en käytä lainkaan alkoholia tai mitään muitakaan päihteitä. -aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakka kantensa valitsi
Itse en käytä lainkaan alkoholia tai mitään muitakaan päihteitä. -aloittaja
Ajattelitko että prinssiksi muuttuu kun naimisiin menette?
No nythän on torstai, joten maanantaihin selviää kyllä. Teet ensin ison kattilallisen hernesoppaa (pussilliseetä herneitä, yhdestä sipulista ja parista orkkanasta tulee kolmisen litraa soppaa, siitä syötte 2 päivää alle puolellatoista eurolla) ja sitten edim peruna-kasviskiusauksen tai jos viikonlpun kunniaksi oikein laittaisi paketillisen jauhelihaa seuraksi niin ei silti ole kuin viitisen euroa iso lastikko. Loppurahoilla ostat maitoa ja leipää.
Jos omistat luottokortin niin sieltä sitten viikonlopun yli tarvittavan summan höyläät ruokakaupassa?
Palstamammojen miehet on jostain syystä olleet tällä viikolla erikoisen ahkeria perseilyssä. Uskoo ken tahtoo.
Onko jollain feministijärjestöllä menossa kesäpäivät jossain?
Miksi koko perheen rahat on juopon saatavilla???
Vakka kantensa valitsi