Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat alkoholin salakuljetuskeinot

Vierailija
21.07.2016 |

Kerätään tänne hauskat keinot salakuljettaa alkoholia esim. festareille :D

En ole viemässä alkoholia minnekkään, minusta on vain hauska lukea muiden tarinoita ja päähänpistoja. Antaa palaa!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissikossu.

Vierailija
2/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo pöksyihin ja menoks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakaan tässä paljasta. Riittänee kun totean, että helppoa.

Vierailija
4/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se legendaarinen eli kaivaa maahan ennen festareita. Saa tietty miettiä paikan tarkkaan, sitten vituttaa kun onkin joku koju päällä :D

Vierailija
5/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellakaan tässä paljasta. Riittänee kun totean, että helppoa.

Tämä täytyi sitten tulla mainitsemaan

Vierailija
6/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli Iltalehdessä juttu, että joku mies oli yrittänyt sisään vaan shortsit ja silinterihattu päässä ja hatun sisässä olikin sikspäkki kaljaa :D

Vierailija
7/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin salakuljetuksen pikkupuuhastelun jätän teille amatööreille, kun kerran itse olen salakuljettanut useita kertoja festareille 4-6 hengen porukoita viinoineen ja muine työtarpeineen suoraan VIP-alueelle! Eikä se vaadi kuin pokkaa! Mutta tietenkään en paljasta tästä enempää, kun en ole vielä koskaan jäänyt kiinni :-)

Vierailija
8/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa viedä avaamattomia limuja nii föönaa korkki auki, vaihda sisältö ja napsauta kiinni.

Puhdista yks kylmäkalle hyvin ja vaihda sisältö viinaan. (Suuri työ puhdistaa mutta samaa kylmäkallea voikin käyttää vuosia) ja sitte eväitten päälle...

Ruiskuta hedelmiin...

Vierailija
9/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just oli Iltalehdessä juttu, että joku mies oli yrittänyt sisään vaan shortsit ja silinterihattu päässä ja hatun sisässä olikin sikspäkki kaljaa :D

Tästä samaisesta jutusta sain idean tähän keskusteluun!

Vierailija
10/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään alkoholinkuljetus on onneksi vaikeaa, joka vuosi opimme vähintään yhden uuden kikan millä viinaa yritetään salakuljettaa. Muistetaampa että festareilla on ihan syystä kaljateltta ja anniskelualue.

Vierailija
11/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saa viedä avaamattomia limuja nii föönaa korkki auki, vaihda sisältö ja napsauta kiinni.

Puhdista yks kylmäkalle hyvin ja vaihda sisältö viinaan. (Suuri työ puhdistaa mutta samaa kylmäkallea voikin käyttää vuosia) ja sitte eväitten päälle...

Ruiskuta hedelmiin...

Noista viinahedelmistä en oo kuullutkaan aiemmin :D

Vierailija
12/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

festariturvallisuusyrityksen työntekijä kirjoitti:

Nykyään alkoholinkuljetus on onneksi vaikeaa, joka vuosi opimme vähintään yhden uuden kikan millä viinaa yritetään salakuljettaa. Muistetaampa että festareilla on ihan syystä kaljateltta ja anniskelualue.

Ja sitä viinaa viedään sinne siitä syystä, että se on siellä festarialueella sikahintaista

Vierailija
13/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin salakuljetus on haastellista kun pullo(t) vie niin paljon tilaa. Salakuljelta vaikka piriä, essoja, happoa tai pajaa, ne mahtuvat paljon pienempään tilaan ja siten niiden piilottaminen on helpompaa.

Vierailija
14/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi tuttu näki hirveästi vaivaa ja muistutti lähinnä pähkinöitä jemmaavaa oravaa, kun kävi etukäteen piilottelemassa pulloja puihin ja puskiin. Hupaisinta oli, että ei ikinä niitä päässyt juomaan, sillä oli niin tuhdissa humalassa, ettei järkkäri päästänyt sisään.

Vierailija
15/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistikansa ei osaa edes musiikkia kuunnella ilman viinaa. Sen yhden kyllä raskii jokainen käydä ostamassa sieltä kaljateltasta, mutta sen enempää ei festareilla tarvitse juoda.

Vierailija
16/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vain kerran ja silloin laitoin pillolinssinesteen pullon täyteen viinaa.

Näitä on hauska keksiä. Mun ehdotukset:

Leikkaa jollain leikkurilla täydellisen siististi vesimeloni halki. Ei ihan keskeltä, vaan 2/3 kohdalta. Sitten sisältö koverretaan ulos. Sisälle asetetaan minigrip-pusseissa viinaa. Suljetaan kansi liimalla ja viimeistellään halkeamakohta esim. kynsilakalla tai maalilla. Kannattaa tarkistaa paino.

Vierailija
17/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet hyytelöviinaa, siis jellyä. Pilkot pieniksi karkeiksi ja pussitat.

Trendikäs pukeutuja laittaa Hunterin varteen ja vihreällä teipillä kiinni.

Vierailija
18/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt vain kerran ja silloin laitoin pillolinssinesteen pullon täyteen viinaa.

Näitä on hauska keksiä. Mun ehdotukset:

Leikkaa jollain leikkurilla täydellisen siististi vesimeloni halki. Ei ihan keskeltä, vaan 2/3 kohdalta. Sitten sisältö koverretaan ulos. Sisälle asetetaan minigrip-pusseissa viinaa. Suljetaan kansi liimalla ja viimeistellään halkeamakohta esim. kynsilakalla tai maalilla. Kannattaa tarkistaa paino.

Aika hyvä idea :D

Vierailija
19/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea suomalainen tekeekään viinan eteen!

Vierailija
20/28 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laitoin vaan pullon takin huppuun ja pääsin alueelle :D olin ilmeisesti niin viattoman näköinen tyttönen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän