Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävästä pitää käyttää noloa "slanginimeä" kun hänen kaverinsa ovat paikalla

Vierailija
21.07.2016 |

Hävettää aina enkä kehtaisi käyttää sitä nimeä. Se on tyyliin "Nyrkki" joka viittaa siihen että hän oli ennen kova tappelemaan. Jos käytän hänen omaa nimeään niin hän ei reagoi siihen. Kahden kesken saan käyttää hänen omaa nimeään.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen lempinimensä "Fisti" ei kyllä tule tappelusta, tämä selviää sinulle, kun menette sänkyyn...

Vierailija
22/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykenisi :D Liian kova myötähäpeä. Onko hänellä sitten jotenkin poikkeuksellisen karmea nimi? Joku Kullervo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ihan normaali etunimi. En käsitä miksi hän haluaa käyttää sellaista karmeaa slanginimeä. Ja vielä kun viittaa hänen tappelu-intoonsa, ihan kuin siinä olisi jotain ylpeyden aihetta.

Ap

Vierailija
24/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. On nolointa ikinä.

Ok pelkäsin, että kyseessä olisi yli 25-vuotias, tuo ikä pelastaa kyllä paljon. Mutta tunnen tuskasi, ap.

Vierailija
25/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

;DDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
26/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää aina enkä kehtaisi käyttää sitä nimeä. Se on tyyliin "Nyrkki" joka viittaa siihen että hän oli ennen kova tappelemaan. Jos käytän hänen omaa nimeään niin hän ei reagoi siihen. Kahden kesken saan käyttää hänen omaa nimeään.

Urpoa touhua.Minäkin olen kuulemma joskus keksinyt itselleni uusia nimiä,ja reagoinut vain sen hetkiseen "kutsumanimeen".Olin silloin suunnilleen 3-vuotias.Aikuiselta hyvin omituista käytöstä.

Vierailija
27/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih! Mulle tuollainen käytös olisi kyllä deal breaker, joten sanoisin että heippa! Nyrkittele keskenäs.

Vierailija
28/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, otan osaa heidän tyttöystäviensä puolesta jos noita Nyrkkejä on enemmänkin. Tuo poikaystävän nimitys ei siis ole itse Nyrkki vaan kerrotaan nyt sitten. Eli se on Lihas. Toivottavasti hän tai kaverinsa eivät lue av:ta...

Ap

Vierailija
29/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20, otan osaa heidän tyttöystäviensä puolesta jos noita Nyrkkejä on enemmänkin. Tuo poikaystävän nimitys ei siis ole itse Nyrkki vaan kerrotaan nyt sitten. Eli se on Lihas. Toivottavasti hän tai kaverinsa eivät lue av:ta...

Ap

Aina vain paranee :DDDDDDDDDDDD

Vierailija
30/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihas :DDDDDDDDDDDDDDD Ai kamala, kuolisin myötähäpeästä!

Vierailija
31/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan kammotus:)

Vierailija
32/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu Pupuksi tms, tai vaihtoehtoisesti keksi itsellesi joku yhtä nolo kovisnimi, jonka käyttämistä vaadit.

Vierailija
33/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmaan kutsuisin häntä tuossa tilanteessa joksikin halipallero-pupuseksi :D

Vierailija
34/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai jokainen saa valita miksi haluaa kutsuttavan?

Voihan sitä keksi itselleen lempinimen,mutta ei voi pakottaa muita käyttämään sitä.Jos olisin ap,kutsuisin noin pölöä poikkista ex-poikkikseksi ja seurustelisin sellaisen kanssa,jolla ei ole tarvetta pönkittää egoaan jollain itsekeksityllä nimellä,ja joka ei kehuskele sillä että on kova tappelemaan.

Vierailija
35/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Rupeat kutsumaan häntä nimellä Sulkija- (väliviiva tärkeä).

Vierailija
36/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi sinäkin itsellesi joku (poikaystävälle nolo) lempinimi äläkä ole huomaavinasikaan jos hän kutsuu sinua jollain muulla nimellä. :)

Vierailija
37/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi sinäkin itsellesi joku (poikaystävälle nolo) lempinimi äläkä ole huomaavinasikaan jos hän kutsuu sinua jollain muulla nimellä. :)

Etupyllikki?

Vierailija
38/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä te löydätte näitä poikaystäviä? Minä en ole ikinä tavannut ketään, joka vaatisi jotain slanginimen käyttöä. Voi huoh taas näitä palstalaisten parinvalintataitoja

Mutta kun be on jänskii ja vähän vaarallisii ja niiden tatuoinnit estää duunin saannin nii tulee hirvee hellyys niitä kohtaan.

Ja tietty. Pimppi valuu hunajaa aina purkillinen verran kun Nyrkki näyttää miksi sitä kutsutaan nyrkiksi. Ei kuule perus pesuaine riitä pyykkiin.

Vierailija
39/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Rupeat kutsumaan häntä nimellä Sulkija- (väliviiva tärkeä).

Hahm just sama tuli mieleen! :D Tai sit voi vaihtelun vuoksi aina vaihdella tuota etuliitettä. Pakara-, sulkija-, epäkäs-, piriformis ja mitä näitä nyt on. :)

Vierailija
40/50 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Apua! Oon töissä enkä pysty lopettamaan nauramista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän