Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen teidän mielestänne käyttäytyy näin?

Vierailija
21.07.2016 |

Kyseessä siis ystäväni perhetuttu jota olen nähnyt aina sillointällöin, viimeksi eilen.
Hänellä on outo tarve aina puhua ikävään sävyyn kaikista/kaikesta ja ihmisiä keitä hän ei tunne, arvostelee heitä sen perusteella mitä joku toinen on puhunut.
Hän vähättelee paljon muiden hankintoja ja menemisiä sekä ihmissuhteita, joten sen vuoksi yritän hänen kanssaan puhua vain pinnallisesti niitä-näitäjuttuja. Hän on jotenkin vaivalloista seuraa vaikka väliin heittää ihan asiaakin, mutta nuo piirteet pilaavat kyllä koko ihmisen. Mistä voisi olla kyse?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jokseenkin katkeroituneelta. Onko hän kaikkien seurassa tuollainen?

Vierailija
2/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa perus -av:laiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, sillä tunnen yhden samankaltaisen ihmisen. Mikä pokeri naama mutta haukkuu muita..

En itsekkään ole päässyt perille miksi edes kehtaa käyttäytyä noin? Mietin myös katkeruutta tai huonoa omaatuntoa..

Kyseessä on aikuinen 44-vuotias sinkku mies..

Ehkä juurikin siksi säinkku kun ei kukaan jaksa negatiivistä seuraa loputtomiin..

Vierailija
4/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep... se av-mamma

Vierailija
5/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on melko yleistä käytöstä. Jotekin "nyky"ilmapiiri on hirmu negatiivista ja se oma tyytymättömyys purkautuu juurikin tuolla tavalla haukkumalla muita.

Vierailija
6/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista puhumista harrastavat varmaan lähes kaikki, jossakin muodossa esim. tekemällä aloituksen keskustelupalstalle.  Jos ei pidä jostain ihmisestä tämän luonteen vuoksi, miksi hänen käytöstään pitää tällä tavoin hämmästellä? Et sinä ainakaan sitä tiemättömyyttäsi tee. Hän kompeisoi omaa epävarmuutta tuolla tavain ja sinä käytät  ajanvietteenä käytettävää keskustelupalstaa huonosti piilotettuun itsekorostukseen, kuinka et itse koskaan käytäytyisi noin. 

Vierailija
7/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista puhumista harrastavat varmaan lähes kaikki, jossakin muodossa esim. tekemällä aloituksen keskustelupalstalle.  Jos ei pidä jostain ihmisestä tämän luonteen vuoksi, miksi hänen käytöstään pitää tällä tavoin hämmästellä? Et sinä ainakaan sitä tiemättömyyttäsi tee. Hän kompeisoi omaa epävarmuutta tuolla tavain ja sinä käytät  ajanvietteenä käytettävää keskustelupalstaa huonosti piilotettuun itsekorostukseen, kuinka et itse koskaan käytäytyisi noin. 

Av mamma vauhdissa

Vierailija
8/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av mamma vauhdissa

Niin entä sitten? Nyt ollaan aihe vapalla, jossa kirjoittevat av-mammat. 

Vierailija
9/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av mamma vauhdissa

:D

En jaksa mikään uskoa, että ap aidosti hämmästelee tämän tuttavan käytöstä. Kyllä motiivi on joku ihan muu. Ellei ap sitten ole alakoulua aloitteleva ekaluokkalainen, joka on tähän asti ollut kotihoidossa.

Vierailija
10/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan normaali tavis-tallaaja olen, työssä käyn ja kahden lapsen äiti. En ole menettänyt yöuniani tuttavan vuoksi, ihmettelin vain julkisesti, että onko näillä ihmisillä jokin persoonallisuushäiriö vai mikä ajaa tuommoiseen käytökseen jo heti ensi tapaamisesta asti. Ja kyllä hän käyttäytyy kaikkien seurassa näin -ap

Vierailija
11/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän ihmistyypin. Tapaan harvoin. Kun haukkuu tai juoruilee jostakin, oon vaan hiljaa tai sanon "aijaa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä