Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme asiaa, jotka tarjoat kumppanina

Vierailija
20.07.2016 |

Mitkä kolme asiaa tarjoat parisuhteessa kumppanillesi eli mitkä kolme asiaa erottavat sinut muista ja teet ne aina?

Ei mitään, että Rakkaus, koska rakkaudestahan ne suhteen on pääasiassa aloitettu. Vaan ne teot, mitä teet aina ja olet päättänyt, että ovat ne juttu, millä erottaudut. Kiinnostaisi tietää muidenkin jutut!

Itselläni on seuraavat

1. En koskaan sano seksille ei, ellei sitten ole joku oikeasti estävä syy, kuten vatsatauti. Mutta väsymys jne ei riitä eli suostun aina seksiin.
2. Teen ruuan. Valmistan aina hyvää ruokaa (olen innokas ja taitavakin kokkaaja), jolloin on aina tarjolla herkkullista ja laadukasta ruokaa.
3. En nalkuta. En yksinkertaisesti nalkuta, enkä puutu toisen asioihin. En huomauta kaljareissuista, enkä mistään muustakaan.

Mitäs teillä?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo samat. Miehet on loppujen lopuksi hyvin helppo pitää tyytyväisenä; eri asia on löytää mies, jolta saa vastavuoroisesti takaisin. En kyllä uskaltaisi väittää, että näillä erottuu muista. Perinaisellisia keinoja.

Vierailija
2/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Huollan vaatteet aina ajoissa ja huolella. Pidän.

2. Laitan ruoan usein. En aina pidä, mutta on pakko.

3. Huolehdin, että perhekalenteriimme on merkitty kaikki tarpeellinen ja teen suurimman osan metatyöstä. Aina en jaksaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää nopeaälyisyydestäni, huumorintajustani enkä ole kuulemma paskemman näköinenkään. Normisettiä on nalkuttamattomuus ja seksiä meillä on usein. Pelkät kokkailut tai seksit ei parisuhteessa, ainakaan pitkässä, pelasta, jos muuten ei henkisellä tasolla synkkaa hyvin yhteen.

Vierailija
4/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tarjosin työpaikan

2. Tarjoan huippuunsa treenatun kroppani naiseni käyttöön joka päivä

3. Useita ulkomaanmatkoja joka vuosi

Tätä listaa voisi jatkaa pidempäänkin mutta, jos sinulle nyt riittää kolme.

Ja kyllä, ikäeroa on sen verran, että palstan ikäerohörhöt vetäisivät aamukorvapuustinsa väärään kurkkuun.

Vierailija
5/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Teen loistavan hyvää ruokaa ja kokkaan mielelläni. Tykkään myös leipoa herkkuja, mutta sitä en tee kuin viikonloppuisin, jottemme possuiksi liho :D.

2. Ihanaa seksiä, jossa mielikuvitus on ainoana rajana. Teen usein aloitteita, keksin uusia leikkejä, ostan asuja. Mutta toisaalta "tarjoan" myös helppoa arkiseksiä ja joskus pikaseksiä. Rakastan suihinottoa. Olen halukas ja kiihotun helposti. Rakastelen kuitenkin vain silloin kun se ei tunnu pakkopullalta. Mutta onneksi se aniharvoin siltä tuntuu.

3. En huomauttele, en nalkuta, en mökötä, olen yleensä iloinen ja positiivinen. Ihan parasta seuraa siis.

Tarjoan miehelleni oman luonnollisen itseni ja hyvin on kelvannut jo vuosia.

Vierailija
6/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En nalkuta. Haluan, että meillä on rauhallista. Joskus toki kiistellään, mutta erittäin harvoin ja eikä koskaan kotitöistä tai muista pikku jutuista.

2. Sanon joka päivä, että rakastan. Muistan myös halia ja pussata, enkä koskaan kieltäydy läheisyydestä.

3. Katsomme yhdessä elokuvia, käymme konserteissa ja teatterissa, matkustelemme ym. ja minä hoidan lapsille hoitajat.

Vierailija
7/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kumppani, tarjoaisin luotettavuutta, aamupalaa sänkyyn (viikonloppuisin), ja kivoja yhteisiä tekemisiä (lenkkeily, ulkoilu, pelaaminen - joo jotkut naisetkin tykkäävät pelata, kokkaaminen, elokuvien katselu, matkustelu, tanssiminen, uusien asioiden kokeilu). Ajatus seksistä ällöttää ja olen varmaan ikuisesti neitsyt, joten seksiä ei olisi. Pitäisi vaan löytää mies, joka ei ole kiinnostunut seksistä ylipäätänsä. :)

Vierailija
8/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Useimmiten porukan / tapahtuman kaunein ja pidetyin kumppani. Sellainen josta anoppi tykkää ja josta kaverit ovat kateellisia :)  Tulen toimeen kaikkien kanssa, mutta osaan näyttää kenen olen.

2. Olen aina valmis olemaan kainalossa katsomassa leffaa tai sarjaa lasillisen kera, halimassa ja pussailemassa (muusta puhumattakaan) ja jutellessa niitä näitä

3. Kuuntelen ja osaan olla hiljaa / muualla ja ärsyttämättä jos huomaan että miehellä on pinna kireällä, mutta odotan aina sovintoa

Pidän myös kodista huolta jne, mutten ole mikään pullantuoksuinen kotivaimo. Mieluummin tehdään ja nautitaan asioista yhdessä.

Vierailija
9/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Annan miehen olla mies, teen kodissamme perinteiset naisten työt, olen kodin "hengetär" = vastaan kodin viihtyisyydestä ja pullan tuoksusta.

2. En koskaan vähättele miestäni tai hänen tekemisiään. Osoitan arvostustani usein.

3. Olen uskollinen, luotettava ja rakastava vaimo.

Tuossa nuo kolme, joita tiedän miehenikin minussa arvostavan. Lisäksi haluan paljon seksiä, mikä miellyttää miestäni myös kovin sekä olen luonteeltani hyvin iloinen, spontaani ja avoin, joihin ominaisuuksiin mies minussa aikoinaan rakastuikin :D

Vierailija
10/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palvele ketään. Siksi olen sinkku ja sellaisena aion pysyäkin.

Vierailija
11/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä aloittaja ihan tosissaan? Kuulostaa hän ja muutama muukin jonkinlaiselta kodinkoneelta..

Vierailija
12/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Annan miehen olla mies, teen kodissamme perinteiset naisten työt, olen kodin "hengetär" = vastaan kodin viihtyisyydestä ja pullan tuoksusta.

2. En koskaan vähättele miestäni tai hänen tekemisiään. Osoitan arvostustani usein.

3. Olen uskollinen, luotettava ja rakastava vaimo.

Tuossa nuo kolme, joita tiedän miehenikin minussa arvostavan. Lisäksi haluan paljon seksiä, mikä miellyttää miestäni myös kovin sekä olen luonteeltani hyvin iloinen, spontaani ja avoin, joihin ominaisuuksiin mies minussa aikoinaan rakastuikin :D

Olisit mulle just hyvä.

Vierailija
13/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Keskustelutaito

*Pyrkimys kehittymiseen

*Kiinnostus seksiin

Vierailija
14/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ulkonäkö. Olen todella hyvän näköinen. Tällä saa miehen jo suhteeseen

2. Seksi. Hyvää seksiä, paljon

3. Ruoka. Kokkaan ja leivon joka päivä.

Vierailija
15/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan miehelleni (sekä toki myös miehen perheelle ja ystäville) älykästä, sivistynyttä, hauskaa ja inspiroivaa keskusteluseuraa.

Olen seksin suhteen erittäin halukas ja innostunut kokeilemaan erilaisia juttuja.

Olen hyvätuloinen enkä lainkaan pihi. Kustannan muun muassa minun ja mieheni yhteiset ulkomaanmatkat lähes kokonaan, koska muuten miehelläni ei olisi varaa lähteä matkoille mukaan.

16/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tulen lähelle ja kosketan

2. Osoitan sanoin ja teoin, että välitän minulle tärkeästä ihmisestä

3. Kannustan, tuen ja tarjoan sylistäni turvapaikan

Ruoka, pyykkihuolto, siivoaminen ja kaikki muukin tulee mukana.

Eroan muista jo sillä, että olen yksinhuoltaja isä

Vierailija
17/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqua kirjoitti:

1. Tulen lähelle ja kosketan

2. Osoitan sanoin ja teoin, että välitän minulle tärkeästä ihmisestä

3. Kannustan, tuen ja tarjoan sylistäni turvapaikan

Ruoka, pyykkihuolto, siivoaminen ja kaikki muukin tulee mukana.

Eroan muista jo sillä, että olen yksinhuoltaja isä

Ooohhh, faith in humanity...restored 😍😍😘

Vierailija
18/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva valittaminen, seksin puute ja vähän turhan usein iskevät huonot päivät, jolloin en osaa kommunikoida muuten kuin vittuilemalla, syyllistämällä, itkemällä ja huutamalla.

Unelmien tyttöystävä. Ottakaa yhteyttä.

Vierailija
19/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ison peeniksen

2. Ison peeniksen

3. Ison peeniksen

Vierailija
20/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset