Jumalauta että on kova sarja tullu Netflixiin
http://m.imdb.com/title/tt4574334/
Paras sarja mitä olen nähnyt yli kymmeneen vuoteen, olen toljottanut ja ahminut sarjaa kuin nälkäinen hyeena. Katsokaa ja hämmästykää.
Kommentit (46)
AP vaikuttaa harvinaisen vajaalta yksilöltä.
On se jännä miten vielä vuonna 2016 ihmiset eivät ole sisäistäneet netikettiä (= jos linkistä ei suoraan selviä sisältö, niin se kirjoitetaan erikseen!).
Jaa, ap on notkumassa palstalla. Sinut tunnistaa kielenkäytöstä.
Täytyypä tutustua. Ite tykkäsin esim Breaking Bad sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
AP vaikuttaa harvinaisen vajaalta yksilöltä.
On se jännä miten vielä vuonna 2016 ihmiset eivät ole sisäistäneet netikettiä (= jos linkistä ei suoraan selviä sisältö, niin se kirjoitetaan erikseen!).
Tuo on vain kusipäiden tyhjästä valittamista joka on täällä vauvalla sääntö ei poikkeus. Lisäksi samat kusipäät on negatiivisia, haastavat riitaa ja tekevä hyväntuulisista avauksista huonontuulisia.
Ettehän te tätä myönnä, mutta tuo on totuus täällä, anonyyminä halutaan purkaa pahaa oloa muihin ja olen kyllästynyt siihen ja tällä kertaa aion laittaa samalla mitalla takaisin, joten jos riidellä haluatte niin se sopii kyllä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Rupesin katsomaan ja heti alussa ärsytti Winonan ja isoveljen näyttelijäntyö. Hirveätä ylinäyttelyä ja itkeminenkään ei onnistunut, ihan kuin pokka olisi repeämässä koska tahansa. Liioiteltu karikatyyri se poliisipäällikkökin. Jään semikiinnostuneena katsomaan miten juoni kehittyy. Muuten tykkään eniten pohjoismaisista dekkareista.
45v.
Nyt olen katsonut sarjan loppuun eikä fiilis kauheasti muuttunut jaksojen kuluessa. Ärsyttävästi korostui vain tuo Winonan yliteatraalinen parku jaksosta toiseen. Liioitellut ilmeet ja köyryniskainen säntäily.
Juoni oli aika perinteinen ja loppuunkaluttkin, pienillä uusilla mausteilla. Toi kovasti mieleen Kingin kirjat ja miten niistä lähtee teho, kun tehdään leffoiksi. Mutta ihan jees, kun laittaa aivot narikkaan ja antaa mennä vaan.
Näyttelijöiden suoritukset ja juoni vetivät arvioita vähän alas:
minun makuuni 6,5... 7/ 10
Ei kaikki hengaile täällä 24h, niin että tietää kaikki ketjut mitä täällä on. Minusta olet täysin kohtuuton aloittajaa kohtaan ja vain aika mulkku jos suoraan sanotaan.
Ohis