Oletko kaveriporukkasi kaunein nainen? Vai kuinka mones?
Kommentit (16)
Mulla ei oikein ole sellaista kaveriporukkaa, eli kyllä. Kyllä olen kaunein.
En tiiä. Laihin taidan olla, joten jos se siitä on kiinni.
Mä olin nuorena aina se kaunein. Nyt keski-ikäinen täti, omasta mielestä vieläkin nätti, en enää kaunis. Helpotus:)
Me ollaan kaikki ihania eri tavoin. Tai tavallisia tallukoita, näkökulmasta riippuen. Onneksi en ole varmaan edes fiksuin, on kivempi seurustella!
Minä varmaan, kaveriporukkaan kuuluu Me,Myself and I.
En oo ala-asteella eli en laita ihmisiä järjestykseen ulkonäön perusteella :)
Kaveriporukassani on vain miehiä. :D
En ole. Mieheni mielestä kyllä, mutta en ehkä yleisen mielipiteen. Osa ystävistäni työskentelee ihan menestyvinä malleina, minä taas olen liian lyhyt, enkä tarpeeksi siro. Ystäväni olen kuitenkin valinnut luonteen perusteella, en ulkonäön.
En jaksa arvioida ihmisiä ulkonäön perusteella, jos en aio panna heitä, joten yksi vitun hailee.
Minun kaveriporukkani koostuu viidestä eri puolilla Suomea asuvasta vanhasta opiskelukaverista. En usko olevani kauneimmasta päästä meistä, vaikka samanlaisia vanhoja akkoja ollaan kaikki.
Mun kaveriporukka on vähän sellaisia maatiaiskissoja, ite oon rotukissa. Oon pikkupaikkakunnalta, sen takia oon noiden maatiaisten kaveri, kun ei mullut valinnanvaraa.
Olen kaveriporukkani ainoa nainen
N25
Kaverit on vaan miehiä mutta olen silti kaunein.
Koulussa olin aina sen kauneimman paras kaveri. Näin vierestä miten jätkät pörräsi ympärillä. Nyt vanhempana, kun olen paremmin säilynyt, olen huvittunut, kun ne ukot könyää ympärilleni, jos esim. baariin mennään.
Kyllä mä itseni mielestä olen kaunein. Muut voivat olla eri mieltä.