Onko kohteliasta huomauttaa, jos naisen nännit näkyvät paidan läpi?
Vähän samaan tapaan kuin huomautetaan, jos jollakulla on vaikkapa ruokaa jäänyt hampaiden väliin.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi munat saa näkyä urheilukilpailuissa ihan vapaasti kankaan läpi? Pikamatkojen urheilusuoritus jää kokonaan sivuosaan, kun ei voi muuta kuin seurata niitä heiluvia munia.
Saako heille huomauttaa siitä ja olisiko se kohteliasta?
Sukupuolielimeen kohdistuva huomauttelu menee jo liian pitkälle. Enkä minä nyt suinkaan tässä ollut nännien näkymistä kieltämässä, joten voisitko rauhoittua, kultapieni? Ap
Jos et kerran ole kieltämässä nännien näkymistä, niin miksi sitten edes välität siitä, että ne näkyvät? Sanoisin, että varminta on, että jätät huomauttamatta tuosta asiasta. Ja toisekseen, kuulostaa tyhmältä ja aika vähättelevältä sanoa jollekin tuntemattomalle "kultapieni". En siis ole tuo henkilö, jolle sanoit noin, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi munat saa näkyä urheilukilpailuissa ihan vapaasti kankaan läpi? Pikamatkojen urheilusuoritus jää kokonaan sivuosaan, kun ei voi muuta kuin seurata niitä heiluvia munia.
Saako heille huomauttaa siitä ja olisiko se kohteliasta?
Sukupuolielimeen kohdistuva huomauttelu menee jo liian pitkälle. Enkä minä nyt suinkaan tässä ollut nännien näkymistä kieltämässä, joten voisitko rauhoittua, kultapieni? Ap
Jos et kerran ole kieltämässä nännien näkymistä, niin miksi sitten edes välität siitä, että ne näkyvät? Sanoisin, että varminta on, että jätät huomauttamatta tuosta asiasta. Ja toisekseen, kuulostaa tyhmältä ja aika vähättelevältä sanoa jollekin tuntemattomalle "kultapieni". En siis ole tuo henkilö, jolle sanoit noin, mutta kuitenkin.
Jos vaikka nainen ei itse ole huomannut, että nännit näkyvät paidan läpi päivänvalossa. Ette kai te naiset nyt tuollaisesta huomautuksesta nokkinne ottaisi? Ettehän te sentään niin pikkumaisia voi olla? Ap
Sanoisin että ei ole kohteliasta. Kohteliasta on olla tuijottamatta toisen rintoja.
Niin, miehillähän menee nanosekunnin verran todeta, onko naisella liivit vai ei. Ja sitten nämä läpi erottuvat nännit häiritsevät hirveästi, kun ei voi keskittyä enää mihinkään muuhun.
Kyllä se on tietoinen valinta naiselta, pitääkö liivejä - ja kuten jo sanottukin, nännit voivat näkyä myös liiveistä huolimatta. Eli ei tarvitse tulla kommentoimaan.
Olen 5-kymppinen nainen, enkä käytä topattuja liivejä. Minusta on luonnollista, että naisella on nännit, eikä niitä tarvitse peitellä. Töissä kerran ruokasalissa istuin vastapäätä sellainen n. 25-v työkaveri, lääkäri. Minulla oli T-paita päällä ja vissiin nännit näkyi läpi, kun tämä tuijotti herkeämättä rintojani, minä sentään en ole mikään hehkeä nainen vaan tällainen vähän ikääntynyt ja selvästi ylipainoinenkin. Minusta se oli noloa hänelle, ei minulle.
Itselläni ei ole mitään tarvetta toiselle naiselle huomautella hänen nänneistään - paitsi jos näkyvät paidan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Onk kohteliasta huomattaa, jos miehen nännit näkyvät paidan läpi?
Tämä. Nännit ovat luonnolliset.
Jos joku huomauttaisi minulle, että rinnoissani on nännit, kertoisin hänelle, että hänen nenässään on sieraimet.
En kulje ilman liivejä siksi, että nännit näkyisivät, vaan siksi, että liivit ovat todella epämukavat päällä ja kesällä kuumat ja muutenkin ihan turhat.
Heteromiehenä tuntisin lämmintä mielihyvää jos huomaisin naisen nännien nöpöttävän.
En tietenkään huomauttaisi enkä tuijottaisi. Vähän kyllä voisin vilkaista silloin kun nainen katsoo muualle...
Mun nännit nöpöttää välillä, eli näkyy silloin myös paidan läpi.
En käytä rintaliivejä, eli olen ottanut huomioon suuremman "vaaran" nöpötyksen näkymisestä ja todennut, että mitäpä siitä.
Pitäisin ehkä vähän koomisena, jos joku tulisi niistä minulle sanomaan.
Itseeni en jonkun hysteerikon nännihössötystä ottaisi, ihan omalla vastuulla kauhistua jostain NÄNNISTÄ.
Nänni. Oooohhh wow!
Pidän varsin todennäköisenä, että nainen tietää asian jo. Eli turha sanoa.
Onneks mulla on sisäänpäin kääntyneet nännit. Olen muutenkin sisäänpäin kääntynyt ihminen.
Kaikillahan meillä nännit on. Mua ei ainakaan liikuta vaikka nännit näkyykin läpi. Ei ylitä uutiskynnystä jos joku toteaa että "haha nään sun nännit" öö. ..No, ota kuva? Who cares. Ja aina voi kattoa muualle jos ahdistaa