Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkin miehen puhelimen ja nyt hävettää koko ajan

Vierailija
20.07.2016 |

Minua on petetty useat kerrat ja nyt kun tapasin ihanan miehen noin puolisen vuotta sitten, epäilin koko ajan että milloin tääkin onni nyt loppuu. Heti kun meni pidemmän matkan ja stressin takia vähän huonommin niin aloin pelkäämään että niin vaan taas tämäkin mies lähtee.
Eilen sitten mies nukahti selkä minuun päin ja kun kuorsasi sikeesti tutkin puhelimen. Sydän hakkasi ja tiesin tekeväni väärin. Koko ajan pelkäsin että löydän jotain mistä käy ilmi että mies vain leikkii minulla.
No loppu tulos oli, että mies oli puhunut minusta todella mukavaan sävyyn ystävilleen ja perheelleen ja entiselle säädöllekkin oli muuttunut viestien sävy todella asialliseksi samantien meidän ensi kohtaamisen jälkeen, vastaili vain tytön kuulumisiin että hyvin menee, ei muuta, kun ennen ovat flirttaileet.
Kauhea kivi vierähti sydämmeltä, mutta samaa aikaa syyllisyys painaa.
Tiedän että saan miljoona alapeukkua ja haukutte hulluksi ämmäksi, mutta tuntu että oli pakko jonnekkin tunnustaa.
Kamalaa kun tuntuu että edelliset pieleen menneet ihmissuhteet ja niistä särkynyt sydän on mukana tässäkin suhteessa vaikka parhaani olen tähän saakka yrittänyt.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta koodin ohittamisesta.

tuttu aihe itsellenikin. tiedät siis joko miehesi google/sähköposti tunnukset ja salasanatkin? :D

tässä taitaa olla vähän mehukkaammat urkkimiset nyt kyseessä....

22/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitäisikö sinun kertoa vai ei. Vaikka minun mieheni jäi kiinni seksisuhteesta puhelimensa vuoksi (viesti näkyi näytöllä), ottaisi hän vähintään aikalisän jos kävisin hänen puhelintaan tutkimassa. Hän on hyvin yksityinen, enkä ole koskaan hänen puhelintaan ratsannut.

Toisaalta olen taipuvainen uskomaan, että tunnustaminen joskus helpottaa vain syyllisen taakkaa, ei paranna tilannetta. Voithan miettiä sitä omalta kannaltasi; jos mies olisi kännipäissään pettänyt, eikä koskaan enää toistaisi tekoa, haluaisitko että hän kertoisi ja pilaisi suhteenne vai että jättäisi kertomatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

En tiedä pitäisikö sinun kertoa vai ei. Vaikka minun mieheni jäi kiinni seksisuhteesta puhelimensa vuoksi (viesti näkyi näytöllä), ottaisi hän vähintään aikalisän jos kävisin hänen puhelintaan tutkimassa. Hän on hyvin yksityinen, enkä ole koskaan hänen puhelintaan ratsannut.

Toisaalta olen taipuvainen uskomaan, että tunnustaminen joskus helpottaa vain syyllisen taakkaa, ei paranna tilannetta. Voithan miettiä sitä omalta kannaltasi; jos mies olisi kännipäissään pettänyt, eikä koskaan enää toistaisi tekoa, haluaisitko että hän kertoisi ja pilaisi suhteenne vai että jättäisi kertomatta?

Itse en ajattele niin että tunnustaminen helpottaisi taakkaani, jos olisin pettänyt, vaan niin että jokaisella miehellä ja naisella on oikeus itse päättää, haluaako jatkaa suhteessa, jossa on ollut uskottomuutta. Minulla ei olisi oikeutta tehdä sitä päätöstä täysivaltaisen aikuisen puolesta. Päätös olisi yksin mieheni ja jos ja kun häntä kunnioitan, annan hänelle sen päätösvallan omasta elämästään. Saman vallan toivon hänen suovan minullekin, jos tilanne tulee. Aikuinen päättää itse. Ei pettäjä petetyn puolesta.

Vierailija
24/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tunnusti katsoneensa mun puhelinta (fb ja whatsapp -viestit). En minä siitä suuttunut, koska ei ole mitään salattavaa. Tosin, jos siellä olisi ollut ystävältäni jotain arkaluontoista ja salaista, niin olisin kyllä siinä tapauksessa suuttunut (ei onneksi juuri nyt ollut). Juurikin ainoa mitä en halua mieheni tietävän on minun ja ystäväni viestit. Mitään muita miehiä ei ole, ei salarakkaita tms.

Vierailija
25/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, nauti ap onnestasi ja katso eteenpäin. Voit tunnustaa syntisi sitten vaikka 10-vuotishääpäivänänne. Ehkä saat sitten jo anteeksi...

Toki on väärin mennä urkkimaan puhelinta, mutta todennäköisesti olisin tehnyt sijassasi samoin. Itsellänikin oli petturimainen poikaystävä ennen nykyistä miestäni ja kesti vuosia ennen kun aloin luottaa häneen, joka on viimeisen 15 vuoden aikana osoittanut olevansa luottamukseni arvoinen.

Vierailija
26/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ap olla helpottunut noin päin :) minäkin helpotuin ex-miehen kohdalla, kun puhelimesta paljastui ties mitä ja sain epäilyilleni vahvistuksen ja jätin miehen. Kyllähän pettäjä aina kieltää kaiken, mutta jos vaisto sanoo, että joku on hullusti, niin kannattaa ratsata puhelin. Jos mitään ei löydy, niin on vaan hiljaa ja helpottunut.

Vierailija
27/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan minäkin jo työni puolesta suojautua urkintaa vastaan. Mutta pointti on sinänsä siinä että minulla on oltava luottamus kumppaniini siinä suhteessa että arkaluontoisia tietoja ei urkita vaikka se olisikin mahdollista. Jos kävisi ilmi että kumppani on urkkinut viestintävälineitäni niin se olisi välitön monon kuva tällaiselle naisystävälle, motiiveista viis.

Vierailija
28/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulit, että sinulla on hölmö mies. Minulla on salarakasta varten pienen pieni 2G-känny, missä pidän prepaid- simmiä. Tekstiviestit hävitän heti. Lisäksi minulla on monta eri sähköpostitiliä, joita käytän läppäriltä tai padiltä. Kaikki kuvat ja videot kryptaan. Vain hölmöt miehet menettelevät toisin.

Vierailija
29/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuosta koodin ohittamisesta.

tuttu aihe itsellenikin. tiedät siis joko miehesi google/sähköposti tunnukset ja salasanatkin? :D

tässä taitaa olla vähän mehukkaammat urkkimiset nyt kyseessä....

En ole ap mutta kyllä ainakin iphonen pystyy avaamaan jos on vähänkin harrastanut näitä juttuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme