Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkin miehen puhelimen ja nyt hävettää koko ajan

Vierailija
20.07.2016 |

Minua on petetty useat kerrat ja nyt kun tapasin ihanan miehen noin puolisen vuotta sitten, epäilin koko ajan että milloin tääkin onni nyt loppuu. Heti kun meni pidemmän matkan ja stressin takia vähän huonommin niin aloin pelkäämään että niin vaan taas tämäkin mies lähtee.
Eilen sitten mies nukahti selkä minuun päin ja kun kuorsasi sikeesti tutkin puhelimen. Sydän hakkasi ja tiesin tekeväni väärin. Koko ajan pelkäsin että löydän jotain mistä käy ilmi että mies vain leikkii minulla.
No loppu tulos oli, että mies oli puhunut minusta todella mukavaan sävyyn ystävilleen ja perheelleen ja entiselle säädöllekkin oli muuttunut viestien sävy todella asialliseksi samantien meidän ensi kohtaamisen jälkeen, vastaili vain tytön kuulumisiin että hyvin menee, ei muuta, kun ennen ovat flirttaileet.
Kauhea kivi vierähti sydämmeltä, mutta samaa aikaa syyllisyys painaa.
Tiedän että saan miljoona alapeukkua ja haukutte hulluksi ämmäksi, mutta tuntu että oli pakko jonnekkin tunnustaa.
Kamalaa kun tuntuu että edelliset pieleen menneet ihmissuhteet ja niistä särkynyt sydän on mukana tässäkin suhteessa vaikka parhaani olen tähän saakka yrittänyt.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt unohdat menneet ettet anna turhien ennakkoluulojesi pilata sinun ja miehen suhdetta

Vierailija
2/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsellesi anteeksi ja ole onnellinen että nyt on asiat hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hänellä on salainen sähköposti tai instagram-tili niiden arveluttavampien viestien lähettelyyn, ja nyt hän nauraa hyväuskoisuudellesi?

Vierailija
4/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit väärin, mutta en sinua siinä syyttäisi. Toivottavasti sait rauhan mieleesi ja toivottavasti suhteesi onnistuu kaikin tavoin, eikä uusia tarpeita urkintaan enää ilmene.

Vierailija
5/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ihan selkeästi se ei ansaitse kaltaistasi sekopäätä.

Vierailija
6/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsit sitä, että pystyt jättämään entisten suhteiden epävarmuut taaksesi niin hyvä niin, vaikka väärin se silti on. Nyt varmaan pystyt sitten luottamaan mieheesi niin ettet ikinä enää tutki hänen viestejään. Peace.

Vierailija
7/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustitko miehelle tutkineesi puhelimen? Jos tutkii toisen puhelimen (sähköpostin jne), pitäisi myös olla pokkaa tunnustaa mitä on tehnyt, varsinkin kun mitään epäilyttävää ei löytynyt.

Vierailija
8/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan tunnustaisin, selittäisin miksi toimin niin kuin toimin ja pyytäisin vilpittömästi anteeksi ja lupaisin etten enää ikinä petä luottamusta noin. Nimittäin jos itse mietin samaa omalle kohdalle, olisin mielummin ihmisen kanssa joka mokailee MUTTA kuitenkin potee huonoa omatuntoa syystä ja on niin rehellinen että tunnustaa tekonsa, kuin ihmisen joka pitää virheensä omana tietonaan ja antaa minulle valheellisen täydellisen kuvan itsestään. Kaikki me tehdään virheitä, siksi olisin mielummin rehellisesti erehtyväisen mutta vilpittömän ihmisen kanssa kuin aina fiksun ja "täydellisen" jonka tekosista en saisi kuulla mitään. Teit väärin ja olisi outoa jos tuo ei kaihertaisi mieltäsi, mutta tuo ei ole kuitenkaan niin iso asia ettetkö voisi antaa sitä itsellesi anteeksi. Mutta itse tekisin niin vasta kun olisin kärsinyt tekoni seuraukset eli tunnustanut.

Vierailija
9/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hänellä on salainen sähköposti tai instagram-tili niiden arveluttavampien viestien lähettelyyn, ja nyt hän nauraa hyväuskoisuudellesi?

No sanotaanko että olisin osannut tällaisen asian tarkistaa kun osasin miehen puhelimenkin avata ilman että tiesin koodin. Mutta mies on siis todella kiltti ja rivien välistä hänkin on saanut osansa paskoista ihmissuhteista aikaisemmin, mutta tarvitsin vain varmsituksen näille vainoaville tunteille. Mutta kuten sanoin kivi vierähti sydämmeltä.  AP

Vierailija
10/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustitko miehelle tutkineesi puhelimen? Jos tutkii toisen puhelimen (sähköpostin jne), pitäisi myös olla pokkaa tunnustaa mitä on tehnyt, varsinkin kun mitään epäilyttävää ei löytynyt.

En tunnustanut. On hyvin yksityinen ihminen niikuin olen myös itsekkin. Minun oli vain pakko tehdä se tilaisuuden tullessa kohdalleni että sain mielenrauhan ja voin nyt sen osalta luottaa mieheen joka ei ole tehnyt mitään ansaitakseni epäilyjäni. AP

Vierailija
11/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanotaanko että olisin osannut tällaisen asian tarkistaa kun osasin miehen puhelimenkin avata ilman että tiesin koodin. Mutta mies on siis todella kiltti ja rivien välistä hänkin on saanut osansa paskoista ihmissuhteista aikaisemmin, mutta tarvitsin vain varmsituksen näille vainoaville tunteille. Mutta kuten sanoin kivi vierähti sydämmeltä.  AP

sydämeltä.

Vierailija
12/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla Ap. Jatka eteenpäin ja nauti. Täällä aina av mammat neuvoo ihan toisin kuin itse tekisivät. Täälläki tosi moni lukee viestit vaikka kirjoitetaan että se tuomitaan. Eikä taatusti tunnusta mutta sitä vaaditaan muilta. Aina se oma itsensä on erikoiserityis tapaus. Jatka elämääsi eteenpäin! Etkä todellakaan kerro miehelle mitää.

Vierailija
13/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sait sen puhelimen ilman koodia tutkittua? ainut asia jota en ymmärtänyt

Vierailija
14/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä paljasta miehelle! Mä oon sitä mieltä, että kun kerran tilanteesi on tuo, että sinua on petetty useasti niin ehkä oli ihan paikallaankin saada nyt varmuus tämän miehen suhteen.

Iloitse nyt siitä, että sulla on rinnallasi sinua arvostava mies, ja unohda syyllisyyden tunteet.

Toki on väärin lukea toisen viestejä äläkä nyt missään nimessä enää toista tekoasi, tiedäthän nyt itsekin kuinka huono omatunto siitä tulee.

Mielestäni kuitenkin nyt turha herättää miehessä epäilyjä paljastamalla tonkineesi hänen puhelintaan.

Voithan sä muuten ottaa puheeksi tuon jonkinasteisen luottamuspulan, vaikka varmasti siitä olette jo aiemminkin puhuneet. Voit saada jonkinlaista helpotusta ajatuksiisi ilman, että täytyy paljastaa miehelle tuo tekosi.

Vierailija
15/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyy työhöni, onnistuu myös haastavammat "murtautumiset". 

Vierailija
16/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kun jää kiinni, niin luottamus on sitten siinä.

Vierailija
17/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunnustanut. On hyvin yksityinen ihminen niikuin olen myös itsekkin. Minun oli vain pakko tehdä se tilaisuuden tullessa kohdalleni että sain mielenrauhan ja voin nyt sen osalta luottaa mieheen joka ei ole tehnyt mitään ansaitakseni epäilyjäni. AP

Tämä tekee kyttäämisestäsi vieläkin ikävämpää, kun jo etukäteen tiesit miehen olevan hyvin yksityinen, mutta silti tutkit hänen puhelimensa. Kai sinulla sen verran on selkärankaa ja vastuuntuntoa, että pystyt tunnustamaan miehellesi nuuskineesi hänen kännykkäänsä?

Vierailija
18/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy työhöni, onnistuu myös haastavammat "murtautumiset". 

Minullakin liittyy työhön, ja tästä seurauksena jos kuka tahansa nainen menisi tonkimaan puhelintani tai tietokonettani niin olisi maantiellä samantien. Osaan suojata tietoni niin ettei niihin pääse käsiksi mutta se ei ole pointti. Turha selitellä mutku mua on enne petetty. Minä en ole pettänyt eikä minulla pidä olla tarvetta todistaa että en ole.

Vierailija
19/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oikeasti haluais viestitellä muualle, niin eiköhän sillä olisi kaksi puhelinta. Toisesta et tietäisi mitään. Kunhan pohdin.

Vierailija
20/29 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla Ap. Jatka eteenpäin ja nauti. Täällä aina av mammat neuvoo ihan toisin kuin itse tekisivät. Täälläki tosi moni lukee viestit vaikka kirjoitetaan että se tuomitaan. Eikä taatusti tunnusta mutta sitä vaaditaan muilta. Aina se oma itsensä on erikoiserityis tapaus. Jatka elämääsi eteenpäin! Etkä todellakaan kerro miehelle mitää.

Minä en ainakaan pidä itseäni erikoistapauksena. Se on rikos minun tekemääni yhtä lailla kuin muidenkin. Jos tekisin kyseisen asian niin tunnustaisin koska rakastamallani miehellä olisi oikeus itse päättää, haluaako olla ihmisen kanssa joka tekee niin. En voisi tehdä sitä päätöstä hänen puolestaan, jokaisella on oikeus tietää jos häneen on kohdistunut rikos ja tehdä omat päätökset jatkosta.

Tähän keissiin en varsinaisesti ota nyt kantaa mut tämä vastauksena tähän, että itse olisi eri säännöt kuin muilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi