Lue keskustelun säännöt.
Maailman paras kuntolaite
20.07.2016 |
on kahvakuula. Jo yhdellä kuulalla kotona harjoittelu onnistuu. Koko kroppaa pystyy kehittämään eri liikkeillä.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä sanoisin, että levytanko ja painokiekot. Kahvakuulalla pystyy jumppailemaan hyvin, mutta esim. kyykkyyn ei saa tarpeeksi painoa. Joku 100 kilon kahvakuula ei olisi hirveän kätevä...
Mulle joogamatto :) Harrastin kahvakuulaa, mutta ranteet ei kestä. Teen kyllä kahvakuulilla edelleen kevyitä harjoituksia.
Jos *kunnosta* puhutaan, niin toimivat jalat riittää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Jos *kunnosta* puhutaan, niin toimivat jalat riittää.
Mulle ei ihan riitä. Niska-hartiavaivoihin pitää tehdä jotain lihaskuntoliikkeitäkin :)
5
Minä tykkään karvakuulista.