Nukkumaan mennessä havahduin ajatukseen: mitä jos makuhuoneeni nurkassa piileskelee Pokemon?
Minulla kun ei sitä peliä ole, niin en voinut tarkistaa, oliko siellä sittenkään mitään. Milloin ja missä sinulle on tullut tunne siitä, että lähelläsi saattaisi olla Pokemon?
Kommentit (12)
Ja entä jos fanaattiset pelaajat hyökkäävät keskellä yötä jahtaamaan sitä? Elämme vaarallisia aikoja. :/
Niinpä, johonkin jo murtauduttiinkin pokemonin takia, joten miksei meille.
Välillä tuntuu, että vessassa on Pikachu, mutta kuvittelen varmaan.
Helsingin Vallisaarisikin on vasta avattu yleisölle, kun vaarallisimmat pokemonit piti hävittää ensin.
Pirin ja alkon käytäjänä noihin on jo tottunu. Ei ne vaarallisia oo.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, johonkin jo murtauduttiinkin pokemonin takia, joten miksei meille.
Välillä tuntuu, että vessassa on Pikachu, mutta kuvittelen varmaan.
Voi olla, että Pikachut oikein kerääntyvät kylpyhuoneeseen, kun olosuhteet ovat otolliset. Ap
Minä tulostin netistä oveen laitettavan tarran "pokemon free zone", hohtaa pimeässä niin toimii öisinkin. Mutta voiko siihenkään täysin luottaa, vähän epäilyttää. :/
Kannattaa varoa, jos sängyssä on vaikka battle arena.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulostin netistä oveen laitettavan tarran "pokemon free zone", hohtaa pimeässä niin toimii öisinkin. Mutta voiko siihenkään täysin luottaa, vähän epäilyttää. :/
Jos se ei näy siinä Pokemon ruudulla, ei pelaajat ainakaan huomaa sitä. Kannattaa laittaa ovelle oma vahva pokemon puolustamaan kotia.
Vähän on tullut sellainen olo, että en näe kaikkea... Pokemoneja saattaa lymyillä nurkissa...
Eniten sellainen olo tulee tietty silloin kun näkee kadulla ihmisen kulkevan kännykkä kädessään epäilyttävän näköisenä. Varmana näkee jotain mitä minä en näe.
Puolenyön jälkeen tuli Ghostly makkariin 😂
Luulen, että mieheni on jar jar binks. Vai oliko se edes pokemon?