Minua ihmetyttää nelikymppisenä ja eliittimiehenä
se minkälaisella pieteetillä naiset lyttäävät yli kolmekymppiset miehet jonnekin pappaosastoon. Ilmeisesti oletusarvona on se että kypsällä miehellä on pakko olla jotain historian painolastia kuten naisillakin yleensä tuppaa olemaan, ja tämän takia ei saisi katsella nuorempia naisia, vaan pitäisi "tyytä" oman tasoiseensa. WTF? Minulla ei ole lukemattomia exiä eikä lapsia, ja siksipä oman ikäluokkani naisetkaan eivät hirveästi kiinnosta. Mitä tulee tasoon, niin eliittimiehenä olen paremmassa fyysisessä kunnossa kuin 90% parikymppisistä pojista, sekä rahaa ja lukeneisuutta löytyy. Niin että mihin tasooni minun täytyisi tyytyä? Vain parhaaseen, naiset, vain parhaaseen.
Kommentit (40)
Vaikka ap olisi hyvässä fyysisessä kunnossa, hänellä on kuitenkin nelikymppisen iho, hiukset, kasvot, tyyli ja ajatukset. Hänen sukupolvensa miehet eivät keskimäärin ole kovin kiinnostuneita omasta ulkonäöstään ainakaan kasvojen, hiusten ja tyylin osalta.
Lisäksi ajatusmaailma saattaa olla heillä vielä aika vanhoillinen. Moni parikymppinen pitää vanhempia ihmisiä tylsinä, lisäksi elämäntilanteet ovat aivan erilaiset eri sukupolven edustajilla.
Eli et ole mitään eliittiä parikymppisille, et monelle kolmekymppisellekään, vaikka olisit hyväpalkkaisesssa työssä ja jaksaisit juosta maratoonin. Enkä nyt muutenkaan usko, että oikea "eliittimies" ulisisi tällä palstalla naisen puutteestaan.
Minä en välittänyt ollenkaan iästä, kun etsin kumppania. Etsin lempeää nallekarhua, johon voisin luottaa tilanteessa kuin tilanteessa. Sellainen löytyikin yllättäen, kun olin 35-vuotias ja mies 28. Älä katso ikää, vaan sitä mitä haluat suhteelta. Jokainen ihminen vanhenee ja muuttuu ulkoisesti. Se mitä on sisällä, on arvokkainta.
Eliittimieheksi oot 15 vuotta liian vanha. Eti vaari ikästäs seuraa.
10v nuorempi kumppani on mielestäni vielä realistista. Parikymppiselle voisit kelvata nopeaan hassuttelusuhteeseen mutta tulevaisuutta tuskin voisi rakentaa. Tämän haitallisuus riippuu kai omista tavoitteista ja haaveista.
Mitä jos kohtaisit nelikymppisen naisen, jolla ei ole exiä eikä lapsia? Kelpaisiko?
Kannattaisko rekisteröityä eliittikumppaneihin? Löytäisit varmaan tasoistasi seuraa.
Jokainen saa ihan vapaasti määritellä sen, minkä tasoista seuraa haluaa ja hakee. Näin ollen jokainen voi myös syyttää vain itseään, jollei omista tasovaatimuksista johtuen seuraa löydy. Jos et ole kiinnostunut itsesi ikäisistä naisista, niin sitten et ole. Et voi kuitenkaan nuoria naisia syyttää siitä, jos he eivät ole kiinnostuneita itseään runsaasti vanhemmista miehistä, pitivät nämä itseään kuinka eliittinä hyvänsä. Niillä nuorilla naisilla on aivan yhtä suuri oikeus määritellä omat tasovaatimuksensa kuin sinullakin. 😊
Sellainen neuvo vielä tällaiselta ikäiseltäsi "rupsahtaneelta ja elämänkolhimalta" naiselta, että hyvin harva nainen haluaa olla kiinnostava vain ikänsä vuoksi. Ja suurin osa naisista arvostaa miehiä, jotka arvostavat naisia. Se, että nelikymppinen mies pitää itsensä ikäisiä naisia liian kulahtaneina, ja korostaa omaa eliittitasoaan, ei kieli naisten arvostamisesta. Naiset ovat ihmisiä, yksilöitä ja sellaisina haluavat tulla kohdatuiksi. Yleensä myös ne nuoret naiset.
Yksikään eliittimies ei ole sinkku 40-vuotiaana. Miksi olisi? Kukaan nainen ei halua erota ihanasta eliittimiehestä, ja vapaana olevat eliittimieht on tanakasti varattuja jo nuoresta pitäen (ja nelikymppinen ei ole enää nuori ollut 25 vuoteen). Aika moni yli nelikymppinen mies (varattu tai ei) LUULEE olevansa joku hemmetin eliittimies, kun on ostanut moottoripöydän ja Audin tms. Säälittäviä papproita, joille nuoremmat (usein myös samanikäiset) naiset naureskelee takanapäin.
Ja mikäköhän sinusta tekee eliittimiehen?:)
Tuskin ikäsesi naiset sua papparaisena pitää? Nuoriin verrattuna kuitenkin olet jo ikääntynyt, kuten ikäisesi naisetkin, hyväksy se. Ihmiset jotka eivät kykene hyväksymään tosiasioita ovat todella surullisia tapauksia, ja kuka nyt semmoisesta kiinnostuu oli minkä ikäinen tahansa.
Poikarakkaus on ratkaisu sinun elämään. Saat sinäkin tuntea peräsuolessasi ison peeniksen ja tunnet eläväsi täyttä elämää.
Peräkammarin "eliitti"mies, joka roikkuu av-palstalla itkemässä. *tirsk*
Samat luuserit ja idiootit pyörivät jokaisella seuranhakupalstalla, myös eliittikumppanit- palstalla. Ei se siitä kummene. Näköjään myös täällä vauva- palstalla viisastelemassa. 😁 Tässä teille: ❤ :(l): ❤ 😁
36 alkaa kallistuu 40, mutta eliittiä ei enää ikinä ! sanotaan vaan näin et oon tyytyväinen :)
Ihminen joka kertoo olevansa eliittimies tai eliittinainen....
Voiko vastemielisempää enää olla.
Arvomaailma on nuoremmilla niin totaalisen erilainen. Nelikymppinen eliittimiehenä itseään pitävä keskittyy materiaan.
Vierailija kirjoitti:
se minkälaisella pieteetillä naiset lyttäävät yli kolmekymppiset miehet jonnekin pappaosastoon. Ilmeisesti oletusarvona on se että kypsällä miehellä on pakko olla jotain historian painolastia kuten naisillakin yleensä tuppaa olemaan, ja tämän takia ei saisi katsella nuorempia naisia, vaan pitäisi "tyytä" oman tasoiseensa. WTF? Minulla ei ole lukemattomia exiä eikä lapsia, ja siksipä oman ikäluokkani naisetkaan eivät hirveästi kiinnosta. Mitä tulee tasoon, niin eliittimiehenä olen paremmassa fyysisessä kunnossa kuin 90% parikymppisistä pojista, sekä rahaa ja lukeneisuutta löytyy. Niin että mihin tasooni minun täytyisi tyytyä? Vain parhaaseen, naiset, vain parhaaseen.
Luulet olevasi jotain eliittiä, kusta sulla on päässä.
Salipunnerrus raha koulutus ei tee kenestäkään selväpäistä.
Minua ihmetyttää nämä parikymppisiä haikailevat nelikymppiset, jotka kertovat, että rahaa on. Miksi? Joka toisessa miehen kirjoittamassa viestissä valitetaan naisten rahanahneutta. Miksi varakas nelikymppinen haluaa nuoren naisen, joka ei ole ehtinyt omaisuutta kerätä? Siinä missä mies elää eliittielämää, nainen kituuttaa eri elintasoa tai velkaantuu yrittäessään pysyä mukana. Ei ne rahat naisen elämässä näy muuten kuin antamalla miehelle mahdollisuuden kyykyttää naista.
Parikymppisen naisen kannattaa ottaa samanikäinen ja samassa elämäntilanteessa oleva mies. Silloin voi elää samanlaista elämää, reppureissata tai säästää yhteistä asuntoa. Vanha mies on jo niin urautunut, että naisen pitäisi sopeutua miehen hankkimaan asuntoon ja elintapaan. Ei siinä ole mitään omaa, kun toisen nurkissa joutuu elämään toisen pillin mukaan.
Älyllisesti et lukeudu eliittiin.
Hanki eliittikumppani.