Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tee mitään oikein =(

Sen hauskan miehen totinen ja nuiva vaimo
20.07.2016 |

En muista koska kiinnitin asiaan huomiota mutta 20 avioliittovuoden jälkeen tilanne on tämä.
Teen aina kaiken jotenkin väärin. Menen kauppaan väärään aikaan, tuon sieltä vääriä tavaroita, ajattelen väärin asioista, puhun väärin, nauran väärässä kohdassa, sekin on väärin jos olen hiljainen. Jos soitan miehelle kysyäkseni jotain asiaa, mulle vastataan puhelimeen ärtyneesti "no mitä nyt". Jos yritän ratkaista eteeni tulleen pulman itsekseni, mulle ihmetellään että mikset heti soittanut ja kysynyt. (olemme siis omassa, samassa firmassa töissä)
Mä olen vaan niin helvetin kyllästynyt tähän että mietin synkkinä hetkinä jo lähtemistä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. ei kukaan jaksa tuollaista... missä on toisen kunnioitus ja arvostus

Vierailija
2/2 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde. ei kukaan jaksa tuollaista... missä on toisen kunnioitus ja arvostus

Välillä tulee mitta täyteen ja kilahdan. Ja mies on pahoillaan ja pyytää anteeksi mutta ei ikinä tajua syytä. Hän ei ymmärrä mitä on tehnyt väärin, miksi minä vedin herneen nekkuun.

Jos mun pitäis kuulemma olla jo tottunut hänen tilannetajunsa puuteeseen ja möläytyksiin, miksi hän ei ole tottunut siihen että mä nyt vaan olen  epätäydellinen ihminen.

Joskus tuntuu että elän isäni kanssa joka kokee tarvetta kasvattaa, ohjeistaa ja muokata mua koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi