Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ihmetyttää nelikymppisenä ja eliittimiehenä

Vierailija
20.07.2016 |

se minkälaisella pieteetillä naiset lyttäävät yli kolmekymppiset miehet jonnekin pappaosastoon. Ilmeisesti oletusarvona on se että kypsällä miehellä on pakko olla jotain historian painolastia kuten naisillakin yleensä tuppaa olemaan, ja tämän takia ei saisi katsella nuorempia naisia, vaan pitäisi "tyytä" oman tasoiseensa. WTF? Minulla ei ole lukemattomia exiä eikä lapsia, ja siksipä oman ikäluokkani naisetkaan eivät hirveästi kiinnosta. Mitä tulee tasoon, niin eliittimiehenä olen paremmassa fyysisessä kunnossa kuin 90% parikymppisistä pojista, sekä rahaa ja lukeneisuutta löytyy. Niin että mihin tasooni minun täytyisi tyytyä? Vain parhaaseen, naiset, vain parhaaseen.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo uskotaan et eliittimies on palstalla.

Vierailija
2/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinun mielestä naisen ainoa "hyvyyden mitta" on alhainen ikä ja kokemattomuus?

Se kertookin, miksi et ole päässyt pariutumaan, vaikka kuinka eliittiä olisitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei muuta sitä tosiasiaa, että olet nelikymppinen. Eivät kaksikymppiset ole joitakin poikkeuksia lukuunottamatta kiinnostuneita sinusta. Get over it.

Vierailija
4/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä sitten ole saanut haluamiasi tsirpuja vai mistä ininä?

Vierailija
5/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ensinnäkin, eliittimies ei ole ikäisenäsi enää yksin. Toiseksi, yksikään eliittimies ei kuluta aikaansa tällä palstalla.

ps. olet auttamatta liian vanha alle 30-v naisille

Vierailija
6/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua 40-50-vuotiaana pahassa lykyssä omaishoitajaksi. Siksi otan oman ikäisen miehen ja pienemmän riskin tulla leskeksi 60v. Ei siinä iässä oo enää naisten markkinat. Yksin sais elää vielä kymmeniä vuosia. T. Parikymppinen nainen

Vierailija
7/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittimies [elättimies] eliittimies [elättimies] eliittimies [elättimies] eliittimies [elättimies] joo.

Vierailija
8/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun suurin osa täällä kirjoittelevista on alle 30vee teinejä.

Vierailija
9/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen "eliittimies" ei palstailisi vauva.fissä, jos kerran hakee itselleen vain parasta, vain parasta. :D

Vierailija
10/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mulle liian vanha.

N31

Vierailija
11/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittimies on yhtä harvinainen kuin valkoinen hirvi, eikä näin ollen ole vapaa enää edes kolmekymppisenä. Parhaat viedään päältä, ajoissa.

Vierailija
12/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta varmaan löytyy aplle sitä parasta.

Vierailija
13/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaiken ikäiset kauniit naiset yrittävät iskeä sinua joka puolella ja joudut hätistelemään heitä pois, olet eliittimies. Jos ei kuulosta sun elämältä, niin...

Vierailija
14/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittimies ja nelikymppinen ei oikeen sovi samaan lauseeseen...sori! Paits jos etsit seuraa 45-60-vuotiaista naisista ja oot oikeesti älykäs, fiksu, hyvä rakastaja jnejne.

Vierailija
15/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eliittimies on yhtä harvinainen kuin valkoinen hirvi, eikä näin ollen ole vapaa enää edes kolmekymppisenä. Parhaat viedään päältä, ajoissa.

Aidot eliittimiehet eivät huutele asioitaan anynyymilla saiteilla. Eivätkä muutenkaan käyttäydy tökerösti. Sauli Niinistö on hieno ja oikea esimerkki nk. eliittimiehestä.

Vierailija
16/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo mitään yhteistä 30-40-vuotiaan miehen kanssa. Parikymppiset jaksaa hyvin sängyssä ja eivät nukahda sohvalle yhdeksältä illalla. N22

Vierailija
17/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oot ainaki mulle 10 v liian vanha. Kolmekymppinen vois vielä kiinnostaa. N23

Vierailija
18/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen esimerkki projisoinnista.

Arvostelet naisten asenteessa juuri sitä asiaa, joka pistää silmiin omassa asenteessasi (= ei hyväksy oman ikäistä seuraa, koska olettaa elämän kolhineen liikaa).

Ei sulla ainakaan kovin eliittitasoinen psykologinen hahmotuskyky ole. Pahoitteluni, mutta minulle ikäisenäsi naisena ei enää kelpaa mies, joka ei ole tuon tarkkanäköisempi oman kaksinaismoralisminsa suhteen. Mutta no, enhän minäkään kelpaisi sinulle, joten ollaan sinkkuina sitten. ;)

Vierailija
19/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ihmetyttää, miksi kaltaistasi eliittimiestä koko asia ihmetyttää. Miksi kiinnität huomiosi juuri niihin naisiin, joiden mielestä nelikymppiset ovat papparaisia? Sinullahan eliittimiehenä on valinnanvaraa ihan riittävästi ilman juuri näitä naisiakin.

Vierailija
20/40 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ihmetyttää, miksi kaltaistasi eliittimiestä koko asia ihmetyttää. Miksi kiinnität huomiosi juuri niihin naisiin, joiden mielestä nelikymppiset ovat papparaisia? Sinullahan eliittimiehenä on valinnanvaraa ihan riittävästi ilman juuri näitä naisiakin.

Se kuvittelee, että saisi siitä huolimatta kenet vain, eikä hyväksy torjuntaa. Apn kaltaisten miesten takia maailmassa tapahtuu niin paljon raiskauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi