Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö mun nyt ostaa taas uusi puhelin, jotta pääsen pelaamaan Pokemon GO:ta?!

Vierailija
20.07.2016 |

Tää on huijausta! Tietty mua nyt se peli kiinnostaa, kun sitä niin hehkutetaan. Uusi Lumia nyt ja tähän ei prkl saa sitä peliä. Ärsyttää!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on huijausta?

Vierailija
2/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ostatte Lumioita, kuollut puhelintyyppi. Ei siihen kukaan tee mitään enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windows luurit kuolee pois just sen takia, kun niihin ei saa sovelluksia. Siksi vaihdoin pois itsekin.

Vierailija
4/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käskee pelata pokemonia?

En minä ainakaan aio pelata.

Vierailija
5/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinua on huijannut?

Vierailija
6/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ettei myyjät voinut sanoa, ettei tähän saa sitä peliä. Koskaan mitään pelejä en pelaa, mutta nyt olisin voinut tuota kokeilla. Minulle Lumia oikein passeli puhelin, kun muuten en mitään hienouksia kaipaa.

Ap

Vierailija
7/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on huijausta! Tietty mua nyt se peli kiinnostaa, kun sitä niin hehkutetaan. Uusi Lumia nyt ja tähän ei prkl saa sitä peliä. Ärsyttää!

Ja uutta vaan aina. Mikset osta käytettyä?

Vierailija
8/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet hankkinut windows-puhelimen?

Vierailija
9/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi kukaan hankkii mitään muuta puhelinta kuin iphonen.

Vierailija
10/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ettei myyjät voinut sanoa, ettei tähän saa sitä peliä. Koskaan mitään pelejä en pelaa, mutta nyt olisin voinut tuota kokeilla. Minulle Lumia oikein passeli puhelin, kun muuten en mitään hienouksia kaipaa.

Ap

Tää oli hauska :D :D 

Vierailija
11/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun katselin puhelimia tammikuussa, niin myyjä sanoo ettei Lumioihin saa samoja sovelluksia kuin muihin. Mitä halvempi puhelin, sitä vähemmän sovelluksia.

Vierailija
12/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olisin halunnut pelata, vaikka sinä et halua. Myyjien pitäisi kertoa ostajille, mitä kaikkea puhelimeen voi ladata ja mitä ei. Ihan huijattu olo nyt.

Ap

Vierailija
13/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö

Vierailija
14/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin just puhelinkaupoilla ja myyjä sanoi ihan suoraan ettei Lumioihin enää nytkään tahdo saada kaikkia sovelluksia ja puoli vuotta eteen päin ni vielä huonommin. Ja Lumia oli kuitenkin kalliimpi kuin se mitä ensin katsottiin joten tuskin lämpimikseen jutteli.

Vierailija
15/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni osti iPhonen, sen kutosen, oltiin sitten talvella laavulla, tytön puhelin purki täyden akun kylmässä heti, minun yli kolme vuotta vanha Samsung galaxy s 3, jossa oli virtaa vain vähän, kuvaili menemään kaikessa rauhassa.

Tytöllä siis uusi akku.

Onko tuo iPhonen ominaisuus, vaiko vain tyttäreni puhelimen?

Vierailija
16/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni osti iPhonen, sen kutosen, oltiin sitten talvella laavulla, tytön puhelin purki täyden akun kylmässä heti, minun yli kolme vuotta vanha Samsung galaxy s 3, jossa oli virtaa vain vähän, kuvaili menemään kaikessa rauhassa.

Tytöllä siis uusi akku.

Onko tuo iPhonen ominaisuus, vaiko vain tyttäreni puhelimen?

iPhonet on kyllä kylmän ja kostean arkoja. Se on ihan totta. 

Vierailija
17/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kysyitkö asiasta myyjältä vai olisiko hänen pitänyt osata lukea ajatuksia? Itelle myyjät on kertonu vaan teknisistä ominaisuuksista (muistin koko, kameran ominaisuudet, jne), lisäks oon sitten kyselly itteeni kiinnostavia yksityiskohtia kuten sovellusten saatavuus.

Vierailija
18/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä taas en ymmärrä sitä että sen puhelimen pitää olla just se iphone, ja maksaa siitä ilosta iso nippu satasia enemmän, jotta siinä nyt vaan lukee se IIIIIIIIphone, kun perus samsungit, huaweit yms on ihan ok.

Toisekseen, alkaa ihmisillä pikkasen menemään yli tää älypuhelimien näpräily. On harvinaista enää jutella toisen kanssa, ilman että toinen ei samaan aikaan näprää puhelinta.

Vierailija
19/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, sä oot aikuinen.

Vierailija
20/31 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä taas en ymmärrä sitä että sen puhelimen pitää olla just se iphone, ja maksaa siitä ilosta iso nippu satasia enemmän, jotta siinä nyt vaan lukee se IIIIIIIIphone, kun perus samsungit, huaweit yms on ihan ok.

Toisekseen, alkaa ihmisillä pikkasen menemään yli tää älypuhelimien näpräily. On harvinaista enää jutella toisen kanssa, ilman että toinen ei samaan aikaan näprää puhelinta.

Ja se, jos mikä on ärsyttävää, ystävä tulee kahville, puhelin on koko ajan käsissä, enpä viitsi enää kahvitella. Olen joskus miettinyt, miten he pysyivät hengissä ennen älykännyköitä, ovat siis sen ikäisiä, että tietävät ajan ennen.