Miksi tuohon otsikoiden yläpuolella (vasemmalla) olevaan harmaaseen palkkiin tulee aika usein SEKSI, vaikka en ole Seksi-palstalla käynyt enkä sitä klikannut?
Ja miksi siihen ei koskaan tule vahingossa mikään muu kuin SEKSI, vaikka onhan tuolla muitakin keskustelualueita?
Käytän läppäriä, ja avaan ketjut klikkaamalla otsikkoa hiirellä. En käytä tabulaattoria enkä enteriä.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mullekin on käynyt monta kertaa noin, ja mulla on teoria:
Ketju, jonka avasit av:lla on lukemisen aikana siirretty seksi-palstalle. Kun ketjun lopussa klikkaat "alueen etusivulle", se etusivu onkin seksi eikä av.
En keksi mitään muuta syytä.
Joo, varmaan noin voi tapahtua, mutta en tarkoittanut sitä. Olen siis aihe vapaa -etusivulla, tai sen tokalla tai kolmannella sivulla, ja silti palkissa lukee SEKSI. Itse ketjut ovat siis av:n ketjuja, ei seksiaiheisia. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju, jonka avasit av:lla on lukemisen aikana siirretty seksi-palstalle. Kun ketjun lopussa klikkaat "alueen etusivulle", se etusivu onkin seksi eikä av.
Joo, varmaan noin voi tapahtua, mutta en tarkoittanut sitä. Olen siis aihe vapaa -etusivulla, tai sen tokalla tai kolmannella sivulla, ja silti palkissa lukee SEKSI. Itse ketjut ovat siis av:n ketjuja, ei seksiaiheisia. -ap
Mulla on tuo sama. Olen ihmetellyt.