Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa naiset hyvät, en uskalla saada orgasmia.

Vierailija
19.07.2016 |

Ikää on vähintään tarpeeksi ja tiedän saaneeni pari kertaa - ei vain mitenkään vallan suuresti. Alitajunnassa jokin hiertää pahasti. En siis uskalla edes yksin, vaikka esimerkiksi suihkunpäällä vettä suihkuttamalla se on ihan muutamassa sekunnissa tulossa. Jotenkin surullista :/ Ja joitain traumoja löytyy, tietysti. Kertokaa, jos olette itse päässeet yli tällaisesta. Ja tosiaan varsinaisia orgasmintavoitteluvinkkejä en kaipaa, mieskin ottaa minut huomioon enkä kaipaa orgasmia yhdynnässä vielä tässä vaiheessa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä siinä pelottaa? Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua jos saat orgasmin?

Vierailija
2/5 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä siinä pelottaa? Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua jos saat orgasmin?

Tätä olen itseltäni kysellyt. Liekö ongelma kontrollin puutteessa? Että menee se hallinta kokonaan. Sehän tietysti kuuluis asiaan :) Joku vaan stoppaa aina juuri ennen kuin. Tyhmää :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti orgasmia suihkutellessasi, vaan fantasioi jotain kiihottavaa.

Vierailija
4/5 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä taitaa siis olla henkisen puolen ongelma, mutta varmistan kuitenkin: käytkö aina ennen seksiä vessassa? Itse huomasin etten kykene rentouttamaan oikeita lihaksia tarpeeksi saadakseni orgasmia ellei rakko ole aivan tyhjä.

Vierailija
5/5 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kokeilla käydä vessassa ensin, voi olla etten ole tajunnut ajatella koko asiaa! ja ennen kuin... Tulee vähän kuin pissahätä muttei kuitenkaan, meneekö se ohi? :D Oon ollut pitkään sinkkuna enkä kaivannut seksiä tms. Nyt taas mietin, voisko kuitenkin olla paremmin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi