Mitkä harrastukset näyttää hyvältä CV:ssä?
Pitäisi kai aloittaa joku harrastus, ettei elämä olisi ainaista tv:n ja tietsikan äärellä lorvailua. Sairastan masennusta ja mikään ei kauheesti huvita, joten tässä tilanteessa CV:tä parempaa motivaatiota on vaikea löytää. Mikä harrastus näyttäisi siis hyvältä CV:ssä eikä vaadi hirveästi ajallista tai rahallista panostusta? Sellainen joka on helppo aloittaa aikuisena ilman aiempaa taustaa.
Kommentit (38)
Kuulemma Jehovan todistajien käännytystyötä arvostetaan, jos tahdot puhelinmyyjäksi tai ovelta ovelle kiertäväksi pölynimurikauppiaaksi.
Omat harrastukseni kuntosali, valokuvaus, potkunyrkkeily. Mielestäni ainakin nämä kertoo positiivisesti hyvästä fyysisestä kunnosta ja valokuvaus ehkä mielikuvituksesta ja keskittymiskyvystä? Mikäli työnantajalle en kelpaa harrastuksieni takia, se olkoon firman menetys, ei minun.
Mulla lukee lenkkeily, kirjallisuus ja penkkiurheilu. En jaksa esittää mitään.. Tosta saa varmaan sen kuvan että oon laiska kaljantissuttelija mut ei haittaa.
Mulla lukee lenkkeily, kirjallisuus ja penkkiurheilu. En jaksa esittää mitään.. Tosta saa varmaan sen kuvan että oon laiska kaljantissuttelija mut ei haittaa.
Yritä tunnetun järjestön vapaaehtoistehtäviin vaikka tunniksi, niin voit mainita sen.
Jos kertoo olevansa krooninen runkkari, niin sitä ei ainakaan tähän asti ole katsottu hyvällä. Aina sanotaan, että kannattaa olla rehellinen, mutta se on vale.
Vapaaehtoistyö, kuten SPR tai jokin muu oman kiinnostuksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kertoo olevansa krooninen runkkari, niin sitä ei ainakaan tähän asti ole katsottu hyvällä. Aina sanotaan, että kannattaa olla rehellinen, mutta se on vale.
Siis kuulemma...kaveri kerto.
Myös jokin liikuntalaji, kädentaidot jos niitä taitaa, ehkä kielet, opiskelu. Itse opiskelen silloin tällöin jonkin kurssin Couserassa, viimeksi ohjelmointia.
Vierailija kirjoitti:
Yritä tunnetun järjestön vapaaehtoistehtäviin vaikka tunniksi, niin voit mainita sen.
Mitä tarkoitat tunnilla, tuntia viikossa vai mitä? Täytyy sitä jonkin verran tehdäkin, jotta kehtaa mainita.
Vapaaehtoistyö. Minä olen puuhaillut vähän kaikenlaista ennen kuin löysin sen oman juttuni. Olen ollut vanhuksen juttukaverina, nyt valmennan lapsia ja nuoria urheiluseurassa sekä toimin kaverittoman nuoren kamuna :)
Omalla alalla (liikunta) katsotaan tietysti urheiluseuratoiminta eduksi niin kauan, kun vaan riittää aikaa töillekin.
Viiniharrastus, valokuvaus, taidenäyttelyt, entisöinti, patikointi, suunnistus, sulkapallo, jne.
alat harrastamaan sen takia että voit kertoa cv:ssä harrastavasi? valehtele vaan, jos olet hoikka niin on uskottavaa että voisit jopa harrastaa jotain liikuntaa :D Sit vapaaehtoistyö on hyvä ja sit vaikka lenkillä käynti ja sali sekä melonta! muista lukea netistä kaikkea jotta voit jutella haastattelijan kanssa lenkkeilystä
Järjestötoiminta jossain ammattiisi liittyvässä järjestössä. Tai sitten ammattiisi liittyvässä tehtävässä missä tahansa järjestössä, riippuen kumpi on alaasi liittyen helpompi kehittää.
Myös tavoitteellinen urheilu on hyvä. Eli ei "lenkkeily" vaan "puolimaraton."
Kieltenopiskelu.
Kissan manikyyrit ja wc-ankka-agilityt.
Ollessani muutaman kk töissä uudessa työpaikassa huomasin, että esimiehelläni (samalla työhön rekrytoija) ON TISMÄLLEEN SAMAT HARRASTUKSET KUIN ITSELLÄNI :D Varmastikin osasyy miksi pääsin ylipäätään :D Hakijoita oli meinaa noin 330 :D
Mikä tahansa järjestötoiminta