Olen laihduttanut koko elämäni
Olen 26-vuotias 180cm ja 83kg. Äitini laittoi minut laihduttamaan jo 13-vuotiaana kun lihoin muutaman kilon murrosiän takia. Sen jälkeen en ole tehnyt elämässä mitään muuta kuin laihduttanut. Halveksin läskejä ihmisiä, ja ihannoin laihuutta ja täydellisia kroppia. Olen kärsinyt varmaan kaikista syömishäiriöistä. Nyt haluaisin sen jonkun 10kg pois, että olisi semmoinen ns malli kroppa. Jotenkaan en vaan saa mitään aikaan, enkä ole ikinä laihtunut. Olen kokeillut karppaamista, dieettejä, kaikkea... aina makea ottaa yliotteen. Elämä alkaa kyllästyttää kun ainut unelma on olla laiha.
Kommentit (3)
Samat sanat. En koskaan laihdu pysyvästi vaan paino kiikkuu suunnilleen samoissa lukemissa. Suhtautuminen ruokaan ei ole normaalia, mieluummin skippaan ateriat kuin syön suurinta osaa ruoista. Joskus syön makeaa oikean ruoan sijasta, vaikkei sekään oikein kiinnostaisi. Olen normaalipainoinen ja yli kymmenen vuotta halunnut vain olla laiha, eikä mikään kokeilu ole onnistunut. Olen huomannut sen, että syömällä säännöllisesti useamman kerran päivässä ja normaalikokoisia eikä liian pieniä annoksia olen lähtenyt laihtumaan, mutta tuo tapa on itselleni hyvin vaikea ylläpitää.
Kokeile Porvoon laihduttajat ja läskivihaajat groupin tuotteita.
Tilaa tuotepaketti ja ilahdu.
Soita ja kysy Yngva Dillemyndia, hän halveksii läskejä ja kertoo sinulle miksi olet epäonnistuja kuvotus.