Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerronko ihastuksesta miehelle, joka on juuri alkanut seurustella?

Vierailija
19.07.2016 |

Olen talvesta asti ollut ihastunut samassa harrastusporukassa pyörivään mieheen enkä ole uskaltanut tehdä aloitetta, vaikka olemme nähneet viikoittain ja tulleet keskenämme juttuun. Välillä sain kuvan, että mies olisi saattanut olla minusta kiinnostunut, mutta ihastuneena saatoin nähdä kaiken haluamallani tavalla. Eilen selvisi, että miehellä onkin tyttöystävä, jota ei ole kertaakaan maininnut, joten olen kuvitellut miehen olevan vapaalla jalalla. Tilanne heillä oli se, että miehellä ja tällä naisella alkoi olla pientä peliä joskus viime kesänä/syksynä, mutta tyttö lähti syksyllä ulkomaille opiskeluvaihtoon. Ovat siis olleet jonkinlaisessa kaukosuhteessa, mutta eivät ehkä täysin virallisesti yhdessä vielä, vaikka mies vierailikin naisen luona pari kertaa. Mies juuri vieraili naisen asuinmaassa ja ilmeisesti sopivat oikeasti suhteesta sinä aikana, sillä nainen on juuri palaamassa Suomeen ja mies kutsui häntä tyttöystäväkseen.

Asia oli melkoinen järkytys minulle, sillä olin jo alkanut miettiä aloitteen tekemistä. Koko päivän olen ollut hyvin allapäin, surullinen ja ahdistunut. Olen miettinyt, pitäisikö kertoa miehelle tunteistani, sillä haluaisin tietää, oliko mies missään vaiheessa edes vähän kiinnostunut. Samalla toivoisin, että kertominen edes hieman keventäisi oloani, sillä koko ihastuminen on viime aikoina painanut mieltäni melkoisesti. En kuitenkaan halua pilata kaveruuttamme tai että mies alkaisi vältellä minua harrastuksessa tai antaa kuvaa, että yrittäisin rikkoa hänen suhdettaan. Mitä teen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kiinni vielä kun pystyt. Viettele hänet. Jos et tee mitään tulet aina miettimään mitä olisi voinut tapahtua. Ei hänen nykyinen suhde kovin vakavalta kuulosta.

Vierailija
22/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi olla imarreltu jos menisit tyrkylle trallalalaa....👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinun pitää tunnustaa ihastuksesi. Pääset vähemmällä kun saat sillätavalla selvyyden hänen tunteistaan. Elämää tämä vain on . Voit sitten jatkaa eteenpäin.