Oletko koskaan ollut..? (nuoli ylös = kyllä, nuoli alas = en)
Kommentit (416)
Talvella yötä puolijoukkueteltassa
Soittaneet väärälle henkilölle ja puhuneet jonkin aikaa ennen kuin tajusitte, että soititte väärälle henkilölle?
Voittaneet päävoiton Ässä-arvalla?
Mennyt lääkäriin niin pahan krapulan vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
VAUVApalstalla (olkoonkin aihe vapaa) erikoinen tulos: Oletko koskaan ollut raskaana 41-39. Miten te kaikki lapsettomat (lähes puolet vastaajista) selitätte edes itsellenne läsnäolonne VAUVApalstalla? Eikö tässä maailmanajassa ole sinkuille, lapsettomille, seuranhakijoille, seksuaalivähemmistöille, vammaisille, yksinäisille, teineille yms. ole luotu ihan omat keskustelupalstat? Jokainen edellä mainittu on mielestäni tervetullut VAUVApalstalle, jos on jonkinnäköistä kokemusta VAUVOISTA, vanhemmuudesta tai edes suunnitteilla hankkia lapsia.
Ennen täällä pystyi kirjoittamaan mielipiteitään aiheesta kuin aiheesta nimenomaan perheen (lapsiperheen) näkökulmasta. Nykyään kaikenmaailman velat, teinit, pukit ja muuten lapsettomat ovat vallanneet palstan. Meillä äideillä (ja isilläkin) ei ole ilmeisesti oikeutta saada kommunikoida rauhassa. TEHKÄÄ OMAT YHTÄ SUOSITUT PALSTANNE AIVAN ITSE; EN TUNGE JONNEKIN TEINIEN, LAPSETTOMUUTTA IHANNOIVIEN TAI SEURANHAKU- YMS. PALSTOILLE KESKUSTELEMAAN. Ei edes kiinnostaisi moinen. Miksi teitä sitten kiinnostaa kirjoitella VAUVApalstalla? Hankkikaa VAUVOJA, kun kuitenkin näköjään oikeasti haluatte ja tulkaa sitten lämminhenkiseen porukkaamme keskustelemaan asioista vanhemmuuden näkökulmasta.
Nyt se pää kii. Tämä on AIHE VAPAA.
Kysymys kuuluu "Oletko koskaan ollut..." ja sit täällä ehdotetaan "pitäneet kädessä kultaharkkoa" tai "lentäneet ykkösluokassa" tai muuta yhtä idioottimaista?
Vierailija kirjoitti:
Masentunut
Aattelin itse laittaa tämän, mutta tulihan se vihdoin sieltä vastaan sivulla 8(?) :)
Ja jjuu - oon ollut niin pirummaan masentunut. Onneks en enää.
Niin nälkäinen ettet ole pystynyt syömään mitään
Ajatella: jotkut av-mammat (tai "mammat") on olleet Axlin ja/tai Ronaldon kaa sillai! Ja viel Räikkösen kemuis.
:D
Tuhoutuneiden WTC-tornien näköalatasanteella?
Olleet paikalla, kun joku tuntemanne henkilö kuolee?