Monen lapsen isiä Pohjanmaalta suoli 24:lla etsii seksiseuraa
Käykää ratsaamassa ukkonne sieltä voitte yllättyä. Muuttuu asenne ettei mun mies ainakaan. Erityisesti miehet 30-40 välillä puutteessa.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Tirsk, suoli 24 :P
Suolesta tulee paskaa, ukot samantasoisia suoli 24:lla.
Varmasti yllätyn, kun en edes otsikkoa ymmärtänyt.
En tiedä tarkoitatko rannikko Pohjanmaata vai esim Etelä-Pohjanmaata, jossa naiset ovat kuin äijiä konsanaan, niin enpä ihmettele vaikka muukin seura kelpaisi miehille.
Mulla on koipi paketissa. Teen yhteiskunnallisen uroteon ja kaivan muutaman ukkelin nimen esille ja raportoin tänne. Tulee muutama vooninkitalo myyntiin!!!
Ei kai ny sentään? Nehän ovat niin rehellisiäkin. (Tai no...)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on koipi paketissa. Teen yhteiskunnallisen uroteon ja kaivan muutaman ukkelin nimen esille ja raportoin tänne. Tulee muutama vooninkitalo myyntiin!!!
Jos mieheni Janne on listassa niin älä suotta nää vaivaa. Jos se käy runkkaamassa johonkin naiseen niin ei se tunteita paljon herätä.
Kiitos vihjeestä. Täytynee ottaa yhteyttä.
Ei löytynyt mun miestä, joten edelleen ei mun mies...
Pillun puutteessa ovat, ressukat. Ei ne siellä muuten olisi.
Eikö muualla päin Suomea sinkuilla ole lapsia?
Yhtään rehtiä ja rehellistä pohjanmaalaista en oo tavannu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muualla päin Suomea sinkuilla ole lapsia?
Pohjanmaalla ei yleensä erota.
Oooh, ihanaa mäkin haluan ison perheen niiden kanssa. Paitsi ukolla ei riitä rahat elättämiseen.
Niiden oma eukko on varmasti raskaana ni täytyy etsiä muita.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakea leveämmällä kriteerillä myös. Joku 38 vee voi laittaa ikänsä tyyliin 36 vee ja pituuskin heittää sentillä ja parilla ylemmäs. Ellei löydy omaa miestä niin naapurin saattaa jo löytyäkin. Pettäjillä on keinonsa. Kannattaa olla ovelampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakea leveämmällä kriteerillä myös. Joku 38 vee voi laittaa ikänsä tyyliin 36 vee ja pituuskin heittää sentillä ja parilla ylemmäs. Ellei löydy omaa miestä niin naapurin saattaa jo löytyäkin. Pettäjillä on keinonsa. Kannattaa olla ovelampi.
Tutut keinot, ei löydy silti. Ja se oliskin kun tuo naapurin 80+ pappa sieltä löytyis :D
Tirsk, suoli 24 :P