Kuinka moni teistä kristityiksi itseään nimittäviksi rikkoo Kymmentä käskyä vastaan varastamalla: varastamalla työnantajan aikaa, lastentarhan ohjaajien aikaa, kyniä töistä, vessapaperia ym. mikä on Aihe vapaan mukaan yleistä?
Miten kehtaatte kutsua itseänne kristityiksi sen jälkeen?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
No mistäs tämä purkaus tuli? Ihmisiä ne kristitytkin on, eivät mitään täydellisyyksiä. Kyllähän sinullakin jonkinlainen moraalintaju on ja silti toimit toisinaan sen vastaisesti.
Jäit kiinni.
En tietenkään varasta, mistään, mitään.
Miten varastetaan lastentarhan aikaa? Hakemalla lapset vasta sulkemisajan jälkeen? Ei Kait kukaan sellaista tee?
Aihe vapaan varkaat ovat hiljaa koska tietävät sydämessään toimivansa väärin.
Jos viittaa väitteensä Aihe vapaa -palstaan, on jo lähtökohtaisesti vetänyt maton omien jalkojensa alta:D
Koska olen pelastettu armosta, en lain noudattamisen kautta.
Toki pyrin elämään elämäni kunnioittamalla 10 käskyä, mutta ei ole mitään mieltä kerätä ahdistusta aiheesta, ihminen on ihminen, vajavainen, joka tapauksessa syntinen. Yliherkkä omatunto ei ketään auta eikä taivaspaikkaa anna.
Tässä on maailman ihanin hengellinen laulu, Kari Tikan Armolaulu:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen pelastettu armosta, en lain noudattamisen kautta.
Toki pyrin elämään elämäni kunnioittamalla 10 käskyä, mutta ei ole mitään mieltä kerätä ahdistusta aiheesta, ihminen on ihminen, vajavainen, joka tapauksessa syntinen. Yliherkkä omatunto ei ketään auta eikä taivaspaikkaa anna.
Tässä on maailman ihanin hengellinen laulu, Kari Tikan Armolaulu:
Tässä käskyjen rikkojan yleisimmät selitykset koottuna, kiitos. Jumalan sanan irstasta pilkkaa.
Okei, lankesin provoon. Aika hyvä. Vastaaja 7
Muistan, kun tulin nuorena erääseen valtion virastoon töihin. Ensimmäisten työpäivien aikana työkaverini veivät minut viraston toimistotarvikehuoneeseen. Siellä oli paperitarvikkeita, kyniä jne. Sanoivat, että ota siitä vain niin paljon kuin haluat kotiin vietäväksi, niin hekin tekevät. Olin aika ihmeissäni. Jotain sitten otinkin.
Vierailija kirjoitti:
Okei, lankesin provoon. Aika hyvä. Vastaaja 7
Tunsit siis piston sydämessäsi. Hyvä. Olkoot tämä opetukseksesi. Älä vähättele Jumalan sanaa.
No mistäs tämä purkaus tuli? Ihmisiä ne kristitytkin on, eivät mitään täydellisyyksiä. Kyllähän sinullakin jonkinlainen moraalintaju on ja silti toimit toisinaan sen vastaisesti.