Voisiko tästä pyytää korvausta/hyvitystä
Olin tilannut nettikaupasta erään tuotteen ja valitsin toimitustavaksi nouto myymälästä. Kyseinen liike sijaitsee n. tunnin junamatkan päässä meiltä. Ostin eilen illalla klo 21.35 junaliput (netissä liikeen sivulla silloin vielä luki, että saapuu 18.7) ja tuotteen piti olla tänään myymälässä. Aamupäivän olin töissä, ja töiden jälkeen katsoin ko. kaupasta tullutta viestiä, jossa luki ettei tuote olekaan saapunut vielä. Junaliput meni nyt siis hukkaan. Ärsyttää muutenkin, ettei voi aiemmin ilmoittaa. Kehtaisiko tästä pyytää korvausta? Eli siis korvausta sillä mielipahaa aiheutti se, että tieto tulee viime tipassa.
Kommentit (3)
Kiitos vastauksesta :) Täytyy yrittää. Niiden moka kuitenkin.
-ap
Aina kannattaa edes yrittää :) Tämä ei nyt tähän ihan suoraan liity mutta kerron kuitenkin kun sattu nyt juolahtamaan mieleen: itse olen kerran pyytänyt korvausta postilta kun olin tilannut nettikaupasta ja valitsin toimittajaksi postin, vaikka oli kalliimpi kuin esim. Matkahuolto, koska posti oli meillä lähempänä, mutta jostain syystä paketti tulikin yli 30km päässä olevaan postiin, vaikka meillä olisi ollut alle kilometrin päässä kotoota yksi, selitin tilanteen postille ja kerroin, että bensoihin meni myös rahaa, palauttivat koko toimitusmaksun+bensarahaa :P