Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni joutunut katkaisemaan välit sukulaiseen...

Vierailija
18.07.2016 |

Jonka käytös aihettaa pahaa olo. Ihminen myrkyttää omalla toiminnallaan kaiken ympärillään. Valehtelee ym ym.. Itse olen monenmonen vuoden jälkeen tajunnut lopultakin ettei muuta vaihtoehtoa ole. Jos meinaa järissään pysyä, on pakko katkaista välit lopullisesti. Välimuoto edes että joskus näkisi, ei onnistu. Ei osaa käyttäytyä eikä ole mielestään mihinkään syyllinen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki vaan. Oma elämä helpottuu.

Vierailija
2/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet suvustani on minun kannaltani lakannut olemasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskooni ja äitiini katkaisin välit kun aina luulivat tietävänsä paremmin miten minun pitäisi elää elämääni, vaikka se on MINUN.

Vierailija
4/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katkoin äitiini välit viisi vuotta sitten ja menin terapiaan. Päivääkään en ole katunut. Arkielämän laatu ilman sitä käärmettä on niin paljon parempi.

Vierailija
5/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on liian lyhyt ja kallisarvoinen haaskattavaksi. Sukulaisiaan ei ole saanut valita, mutta on oma valinta, antaako heidän pilata loppuelämä. Välit poikki on terve ratkaisu silloin, kun yhteydenpidosta jää vain pahaa mieltä.

Vierailija
6/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ollut yhteydessä äidin sukuun yli 15 vuoteen. Äidin kuolemasta vedin herneet nenään kun yrittäivät erilaisia uskonnollisia juttuja tuoda mukaan. Muakin yrittivät käännyttää.

Vierailija
7/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelen tätä ja yritän pitää pintani. Vuosikymmeniä olen kuunnellut haukkumista ja henkistä väkivaltaa. Yritän koota itsetuntoa. Tiedä vaikka elämän saisi näin yli nelikymppisenä. On niin vaikea uskoa hyvään kaiken tuon kokemani jälkeen.

Vierailija
8/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi.-ni.

Vierailija
9/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonka käytös aihettaa pahaa olo. Ihminen myrkyttää omalla toiminnallaan kaiken ympärillään. Valehtelee ym ym.. Itse olen monenmonen vuoden jälkeen tajunnut lopultakin ettei muuta vaihtoehtoa ole. Jos meinaa järissään pysyä, on pakko katkaista välit lopullisesti. Välimuoto edes että joskus näkisi, ei onnistu. Ei osaa käyttäytyä eikä ole mielestään mihinkään syyllinen!

Varmaan parempi teidän molempien kannalta. Ehkä hän on samaa mieltä sinusta (kuin sinä olet hänestä).......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi