Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko onnistunut muuttamaan elämäsi? Haluan itse muutosta NIIN paljon..

Vierailija
18.07.2016 |

Tiedän että tämä kuulosaa pinnalliselta mutta en voi nauttia elämästäni ellen ole laihempi ja kauniimpi..Olen nykyisenä minänäni ihan jotain muuta kun mitä haluaisin. Haluaisin käydä vaikka missä tapahtumissa, matkoilla, tanssia klubilla vapaasti mutta ulkonäköni häiritsee minua niin paljon että lähteminen on aina yhtä soutamista ja huopaamista. Perusasiat on kunnossa ja olen ihan nätti kasvoista mutta pitää laihduttaa ja opetella laittautumaan nätimmin. Laihdutua on kuitenkin step 1.

Onko jollain ollut samanlaista? Kiinnostaako kuulla minun muutoksesta? Ajattelin että seuraavan kerran kun pitä ostaa syysvaatteita niin voin oikeasti ostaa sellaisia joista pidän!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan myös tietää miten päästä alkuun. Olen kesän aikana lihonut 5kg. Siis olen vain syönyt. Miten päästä alkuun?

Vierailija
2/3 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan myös tietää miten päästä alkuun. Olen kesän aikana lihonut 5kg. Siis olen vain syönyt. Miten päästä alkuun?

No minä ainakin poistin huushollista kaiken mitä ajattelen "vanhan minäni" syövän...herkut, murot, leipä jne. Korvasin sellaisilla ruuilla joista haluan muodostaa ruokavalion loppuelämäkseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh-ruokavaliolla onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä