Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin työttömyysrahoilla kaljaa.

Vierailija
18.07.2016 |

Vähällä rahalla mennyt kuukausi. Tänään kun täytin uuden "lapun" oli tilillä lähes satanen. Netissä täytin niin ylihuomenna on lisää massia tilillä. Toivoa sopii että laatikollinen riittää kun näin aikaisin aloitin. On muuten törkeän hyvää kaljaa että saa nähdä riittääkö? Vielä aurinkoinen päivä niin mikäs tässä on ollessa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen kaiholla sitä aikaa kun sain vielä ansiosidonnaista, kykenin ostamaan kaljaa ja nauttimaan. Nyt kun olen "tipahtanut" työmarkkinatuelle niin vitut tässä enää mitään herkkuja ostella. Pelkkää kaurapuuroa ja hyvä jos pari marjaa siihen päälle.

Vierailija
2/5 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen kaiholla sitä aikaa kun sain vielä ansiosidonnaista, kykenin ostamaan kaljaa ja nauttimaan. Nyt kun olen "tipahtanut" työmarkkinatuelle niin vitut tässä enää mitään herkkuja ostella.

Samat! En ymmärrä, mitä se puhe on kaljaa peräti pubeissa kittaavista työttömistä. Taloutemme koostuu kahdesta työttömästä maisterista niin, että molempien opintolainaa lyhennetään tuloista, jotka koostuvat työmarkkina- ja asumistuesta. Ei montaa euroa jää yhden ihmisen kulutukseen per päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen kaiholla sitä aikaa kun sain vielä ansiosidonnaista, kykenin ostamaan kaljaa ja nauttimaan. Nyt kun olen "tipahtanut" työmarkkinatuelle niin vitut tässä enää mitään herkkuja ostella. Pelkkää kaurapuuroa ja hyvä jos pari marjaa siihen päälle.

Mihin hittoon menee niin paljon? Olen ap ja vuosia ollut peruspäivärahalla, ansiosidonnainen loppui ajat sitten. Tietenkin pienikin ylimääräinen meno tuntuu ihan helvetisti näillä rahoilla. En kyllä törsää eikä siihen olisi varaakaan. Ihan normaali ruokia syön enkä mitään pelkkää puuroa.

Ruuista pelkästään työttömänä on aikaa. Tässä on kävelymatkan (1,5 km) sisällä 5 isoa kauppaa ja pari pientä. Niistä kun hyödyntää tarjoukset niin aika hyvin löytyy suhteellisen edullisesti. Ruuan laitosta mulla on hyvä perusopetus ja googlesta löytyy ohjeet mihin tahansa. Tarvii vain osata kirjoittaa haku ja lukea ohjeet. Ei pitäisi olla liian vaativaa.

Vähän tahallani kerron maanantai kaljoittelusta. Harmillisesti lomakuukausi niin ei ainakaan vielä kukaan ole närkästynyt työttömän kaljoittelusta. Köyhän köyhää huvittelua saada joku valittamaan kuinka työtön vain loisii.

Vierailija
5/5 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juuri hain viiniä. Sama tilanne kuin ap:llä, tilillä vielä 250euroa ja torstaina tulee uusi erä. Hyvin pärjää, kun köyhänä elää. Olen työtön nainen. Haukkukaa nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä