Miksei mies ota yhteyttä?
Olemme pitäneet yhteyttä melkein nyt joka päivä jollain tavalla. Nyt kuitenki miehestä ei ole kuulunut mitään 4 päivään. Nyt hän näyttäisi käyttävän kännykkäänsä muttei laittele minulle mitään. Onko todennäköisin syy ettei häntä kiinnosta enää? Itse en viitsisi taas ottaa ensimmäisenä yhteyttä, koska olisi kauheaa, jos hän ei vastaisi tai olisi tyly. Hän ei ole puhunut, että olisi kiireinen mitä nyt yrittää tehdä jotain töitä talollaan, mutta silloinkin kertoi yrittävänsä tekevän viikonloppuna niitä. Olimme puhuneet mahdollisesta tapaamisesta viikonloppuna, mutta mies kertoi, että tekeekin töitä kun pakko saada tehtyä. En ymmärrä miksi ja miten olen kai taas onnistunut pilaamaan kaiken.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
ap minulla on hieman samanlainen tilanne. tavallaan lohduttaa huomata että on meitä muitakin. munkin pitäisi varmaan hankkia eläm' ja itsetunto kuntoon myös. mutta olen myös melko varma että vaikka nuo asiat saisin, en ole miehelle parisuhdemateriaalia.
kirjoittele vain tänne ketjuun, minä ainakin jaan ajatuksia mielelläni kanssasi :)
Hienoa kuulla, että on muitakin. Saa nähdä mitä tuo myöhemmin taas meinaa hänen mielestään. Tapaamisesta tuskin turha haaveilla edes. -Ap
Vierailija kirjoitti:
No jos hän teki viikonloppuna töitä? Laita sille illalla tekstaria ja kysy, miten viikonloppu meni.
No älä nyt mitään tekstaria ainakaan laita tai nolaat itsesi lopullisesti.Mistä kivikaudelta sinä oikein olet?
Täytyy kommentoida tähän ketjuun. Olen yli kolmekymppinen nainen ja ollut niin usein tuossa tilanteessa. Miettinyt miksi miehestä ei kuulu. Tulkinnut kaikki viestit, miksi tuossa oli pilkku jne. Voinko laittaa viestiä etten vain ahdista toista.
Nyt olin vuoden suhteessa jossa minua käytettiin hyväksi (henkisesti) minun ihastumistani ja hyvää tahtoani. Ja näin on käynyt ennenkin, aloin miettimään miksi aina ajaudun tälläisiin suhteisiin? Kävin juttelemassa ulkopuolisen ihmisen kanssa, ammattilaisen. Vasta hän on saanut minut huomaamaan, että minulla on oikeus vaatia hyvää kohtelua itselleni. Ja että kun rakkaus on oikea se ei tunnu pahalta, kun tykkää itsestään ei tarvitse miettiä tykkääkö joku toinen minusta. Silloin voi ihan huoletta laittaa miehelle viestiä. Jos mies ei vastaa, hän ei ole sinun arvoinen. Ja kun vastaa, hän tietää myös että sinäkin välität.
Asiat ovat loppupelissä aika yksinkertaisia, ei kannata tehdä niistä monimutkaisia.
Suosittelen kaikille jossain vaiheessa juttelua esim. psykologin tmv. kanssa. Itsensä tutkiskelu on kaiken a ja o. Silloin ei tarvitse olla suhteessa pelkäämässä, vaan siksi että siinä on hyvä olla. Ja vaikka ei olisi suhdetta, on silti hyvä olla :)
Varattu. Vai kenelle sitä taloa rakentaa jos ei perheelleen?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kommentoida tähän ketjuun. Olen yli kolmekymppinen nainen ja ollut niin usein tuossa tilanteessa. Miettinyt miksi miehestä ei kuulu. Tulkinnut kaikki viestit, miksi tuossa oli pilkku jne. Voinko laittaa viestiä etten vain ahdista toista.
Nyt olin vuoden suhteessa jossa minua käytettiin hyväksi (henkisesti) minun ihastumistani ja hyvää tahtoani. Ja näin on käynyt ennenkin, aloin miettimään miksi aina ajaudun tälläisiin suhteisiin? Kävin juttelemassa ulkopuolisen ihmisen kanssa, ammattilaisen. Vasta hän on saanut minut huomaamaan, että minulla on oikeus vaatia hyvää kohtelua itselleni. Ja että kun rakkaus on oikea se ei tunnu pahalta, kun tykkää itsestään ei tarvitse miettiä tykkääkö joku toinen minusta. Silloin voi ihan huoletta laittaa miehelle viestiä. Jos mies ei vastaa, hän ei ole sinun arvoinen. Ja kun vastaa, hän tietää myös että sinäkin välität.
Asiat ovat loppupelissä aika yksinkertaisia, ei kannata tehdä niistä monimutkaisia.
Suosittelen kaikille jossain vaiheessa juttelua esim. psykologin tmv. kanssa. Itsensä tutkiskelu on kaiken a ja o. Silloin ei tarvitse olla suhteessa pelkäämässä, vaan siksi että siinä on hyvä olla. Ja vaikka ei olisi suhdetta, on silti hyvä olla :)
Minunkin epävarmuutta ja kiltteyttä on hyväksi käytetty. Kaduttaa todella paljon mitä tullut tehtyä...
Vaimolla tai vakityttökaverilla alkanut loma ja ovat kokoajan yhdessä.
Se on kumma juttu että kun ei ole pitkään aikaan rakastunut kunnolla ,niin unohtaa miten se yhteys sujuu SILLOIN KUN SE TUNNE ON MOLEMMINPUOLINEN. Älkää naiset roikkuko miehissä, jotka eivät aidosti ole kiinnostuneet teistä! Tuhlaatte vaan aikaanne, ja menetätte itsetuntonne.
Miten te naiset jaksatte itkeä tästä samasta aiheesta tänne. Ei täällä oleva voi oikeasti tietää miksi ja miksi. Ky Olkaa naisia ja ottakaa itse yhteyttä! Jos ei herra vastaa niin sittenhän tiedätte. Oikeasti nyt. Ei tämä voi olla niin vaikeaa.
Kuulostaa ihan yhdeltä mieheltä ketä tapailin!
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tuntemani mies on nyt reilun viikon tosiaan tehnyt remppaa, mutta se ei ole estänyt meitä tapailemasta koko viikon. Tuskin on ap:n kaipaama mies, mutta kannattaa siis muistaa, että rempan taakse on helppo mennä, kun tapailee monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tuntemani mies on nyt reilun viikon tosiaan tehnyt remppaa, mutta se ei ole estänyt meitä tapailemasta koko viikon. Tuskin on ap:n kaipaama mies, mutta kannattaa siis muistaa, että rempan taakse on helppo mennä, kun tapailee monia.
Tämä suhteemme on hieman erikoinen ja en usko, että hänellä olisi muita kierroksessa. Tulee vain mieleen, että hän menetti kiinnostuksensa tai sitten hän on esittänyt koko ajan... Harmittaa. Tekisi mieli itse laittaa jotain hänelle, mutta eipä se taida kannattaa- Ap
ap minulla on hieman samanlainen tilanne. tavallaan lohduttaa huomata että on meitä muitakin. munkin pitäisi varmaan hankkia eläm' ja itsetunto kuntoon myös. mutta olen myös melko varma että vaikka nuo asiat saisin, en ole miehelle parisuhdemateriaalia.
kirjoittele vain tänne ketjuun, minä ainakin jaan ajatuksia mielelläni kanssasi :)