Miksei mies ota yhteyttä?
Olemme pitäneet yhteyttä melkein nyt joka päivä jollain tavalla. Nyt kuitenki miehestä ei ole kuulunut mitään 4 päivään. Nyt hän näyttäisi käyttävän kännykkäänsä muttei laittele minulle mitään. Onko todennäköisin syy ettei häntä kiinnosta enää? Itse en viitsisi taas ottaa ensimmäisenä yhteyttä, koska olisi kauheaa, jos hän ei vastaisi tai olisi tyly. Hän ei ole puhunut, että olisi kiireinen mitä nyt yrittää tehdä jotain töitä talollaan, mutta silloinkin kertoi yrittävänsä tekevän viikonloppuna niitä. Olimme puhuneet mahdollisesta tapaamisesta viikonloppuna, mutta mies kertoi, että tekeekin töitä kun pakko saada tehtyä. En ymmärrä miksi ja miten olen kai taas onnistunut pilaamaan kaiken.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Sekin harmittaa kun hän ei edes kysele miten minulla menee kun tietää, että olen huolissani eräästä asiasta, joka häntäkin koskee. Viimeksi kun olin melkein kuukausi sitten tilanteessa, joka kävi fyysisesti ja henkisesti voimilleni, hän kyseli aina joka päivä miten tänään menee, soitteli ja tapailimme välillä. Hän tosin ei pidä tätä mitenkään huolestuttavana asiana, että ehkei siksikään koe tarpeelliseksi jauhaa paskaa kanssani. En tiedä mitä tehdä. Olisiko viikonlopusta kysyminen neutraali puheenaihe? Kannattaako sitä keskustelua jatkaa kovinkaan pitkään, jos hän edes vastaisi? Minua ahdistaa kyllä, jos sanoo, ettei mitään töitä ainakaan ole tehnyt, koska sehän meinaisi ettei ole halunnut tavata minua. -Ap
Ehkä mies on kyllästynyt olemaan terapeuttisi?
Olen vuoden aikana tapaillut paria tuollaista miestä. Ovat alussa kovin innokkaita pitämään yhteyksiä- jopa liikaakin. Sitten kun kiinnostun itse, tulee miehille joku vetäytymisefekti. Ehkä helpompaa olisi kokonaan ilman miehiin tutustumisia tai sitten en vaan ole parisuhdeainesta. Enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin harmittaa kun hän ei edes kysele miten minulla menee kun tietää, että olen huolissani eräästä asiasta, joka häntäkin koskee. Viimeksi kun olin melkein kuukausi sitten tilanteessa, joka kävi fyysisesti ja henkisesti voimilleni, hän kyseli aina joka päivä miten tänään menee, soitteli ja tapailimme välillä. Hän tosin ei pidä tätä mitenkään huolestuttavana asiana, että ehkei siksikään koe tarpeelliseksi jauhaa paskaa kanssani. En tiedä mitä tehdä. Olisiko viikonlopusta kysyminen neutraali puheenaihe? Kannattaako sitä keskustelua jatkaa kovinkaan pitkään, jos hän edes vastaisi? Minua ahdistaa kyllä, jos sanoo, ettei mitään töitä ainakaan ole tehnyt, koska sehän meinaisi ettei ole halunnut tavata minua. -Ap
Ehkä mies on kyllästynyt olemaan terapeuttisi?
Hmm niin en tiedä. Voihan se olla mahdollista. En tosin mielestäni itse valittanut näistä vaan kysyttäessä kerroin olostani rehellisesti. On hänellä kyllä taipumus ärsyyntyä minulle kun mietin menneitä :D. No miehestä ei olu kuulunut vieläkään, että ilmeisesti sitten juttu on ohi...toistaiseksi. Yritän saada elämääni muuta sisältöä. Palailen ehkä kertomaan, jos tilanteessa tapahtuu jotain. - Ap
Mitä enemmän puhuu niin sitä nopeammin puheenaiheet loppuvat. Tuossa vaiheessa viestittelemättömyys on täysin normaalia.
Mitä teen, mies on yhteydessä jatkuvasti, muttei halua kuitenkaan suhdetta?
leiki vaikeasti tavoiteltavaa, ja karkaa keskusteluista ulos hätävalheiden kautta. jos tämä kikka ei toimi, niin sitten ei toimi mikään.
Vierailija kirjoitti:
leiki vaikeasti tavoiteltavaa, ja karkaa keskusteluista ulos hätävalheiden kautta. jos tämä kikka ei toimi, niin sitten ei toimi mikään.
Niin itse en muista, koska olisin viimeksi keskustelun lopettanut hänen kanssaan... Voisiha tätä kokeilla, jos vain se mies puhuisi minulle vielä :D. - Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen, mies on yhteydessä jatkuvasti, muttei halua kuitenkaan suhdetta?
Nauti tilanteesta. Jos hänelle on hyvä puhua niin en tekisi mitään itse kuin luultavasti kertoisin jossain vaiheessa tunteistani. Hän voi ajan kanssa muuttaa mielipidettään tai sitten ei.
Jos te ette ihan selkeästi seurustele, niin ei kai tarvitse olla yhteydessä joka päivä? Jotain tyhjänpäiväistä keksiä vain, jotta olisi yhteydessä? Mä olisin ainakin ahdistunut kovasti moisesta. Ja olen nainen. Eri asia sitten, jos ihan oikeasti seurustelee.
Vierailija kirjoitti:
Jos te ette ihan selkeästi seurustele, niin ei kai tarvitse olla yhteydessä joka päivä? Jotain tyhjänpäiväistä keksiä vain, jotta olisi yhteydessä? Mä olisin ainakin ahdistunut kovasti moisesta. Ja olen nainen. Eri asia sitten, jos ihan oikeasti seurustelee.
Ei mitenkään eri asia.
Oletko sinä aina vaan odottanut että mies kirjoittaa ensin? Oletko kertaakaan kirjoittanut itse päivän ekan viestin?
Itselläni ole kerran jotain pientä juttua erään naisen kanssa, ja kyllästyin lopulta siihen kun aina minun piti aloittaa keskustelu ja hän vain vastaili sitte jos ensin jotain kysyin. Ei sellainen anna kuvaa että nainen on kovin kiinnostunut.
Siis ihan hyvin voit kysyä neutraalin kiinnostuneesti miten viikonloppu meni ja saisko hän tehtyä suunnittelemansa jutut. Sitten odottelemaan. Jos ei vastaa on asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Miestä voi hyvinkin ärsyttää juuri se ettet itse ikinä laita viestiä ensimmäisenä. Tästä syystä nyt kokeilee kiinnostaako sinua ollenkaan/oletko tosissasi.
Tämä.
Tilannepäivitys: Mies laittoi viestiä aamusta, kertoi olleen kiireinen ja kyseli kuulumisia. Pian hän taas sanoi lähtevänsä hommiin ja totesi, että puhutaan myöhemmin.
Olo on helpottunut nyt, mutta ei kyllä ikinä voi olla niin kiire ettei lyhyesti voisi kysellä asioista toiselta. Onneksi odotin hänen yhteydenottoaan, mutta eipä tästä mitään tule kun häntä ei kiinnosta tarpeeksi. Hieman ihmettelen miksi edes laittoi viestiä. - Ap
Vierailija kirjoitti:
Tilannepäivitys: Mies laittoi viestiä aamusta, kertoi olleen kiireinen ja kyseli kuulumisia. Pian hän taas sanoi lähtevänsä hommiin ja totesi, että puhutaan myöhemmin.
Olo on helpottunut nyt, mutta ei kyllä ikinä voi olla niin kiire ettei lyhyesti voisi kysellä asioista toiselta. Onneksi odotin hänen yhteydenottoaan, mutta eipä tästä mitään tule kun häntä ei kiinnosta tarpeeksi. Hieman ihmettelen miksi edes laittoi viestiä. - Ap
Kyllä tosiaankin voi olla kiire esim. taloa rakentaessa/ remontoidessa. Miksi ihastuksen/kumppanin pitäisi ryykätä kaiken muun elämän edelle ja olla mielessä koko ajan? Muutkin asiat on tärkeitä.
Hei, ihan oikeesti nyt... Jos se noin vaikeaa on niin tuskinpa hän on kovin kiinnostunut! Komppaan muita: Itsetunto kuntoon! Miksi odottelet tuota miestä? Vaikka kuinka kiire olisi niin kyllä sitä aina pari viestiä viikonloppuun ehtii kirjoittaa. Et ole hänen mielessään erityisen paljon, jos päiviäkin menee ottamatta yhteyttä/viestiin vastaamatta/aloitetta tekemättä.