Miksei mies ota yhteyttä?
Olemme pitäneet yhteyttä melkein nyt joka päivä jollain tavalla. Nyt kuitenki miehestä ei ole kuulunut mitään 4 päivään. Nyt hän näyttäisi käyttävän kännykkäänsä muttei laittele minulle mitään. Onko todennäköisin syy ettei häntä kiinnosta enää? Itse en viitsisi taas ottaa ensimmäisenä yhteyttä, koska olisi kauheaa, jos hän ei vastaisi tai olisi tyly. Hän ei ole puhunut, että olisi kiireinen mitä nyt yrittää tehdä jotain töitä talollaan, mutta silloinkin kertoi yrittävänsä tekevän viikonloppuna niitä. Olimme puhuneet mahdollisesta tapaamisesta viikonloppuna, mutta mies kertoi, että tekeekin töitä kun pakko saada tehtyä. En ymmärrä miksi ja miten olen kai taas onnistunut pilaamaan kaiken.
Kommentit (55)
Sama ongelma :( ja viimeksi kun juteltiin niin molemmat hyvillä mielin...
Et sinä välttämättä ole mitään pilannut. Et vain ole sellainen tyyppi, joka kiinnostaa kyseistä miestä.
Ehkä hän tekee töitä? Älä hengitä liikaa niskaan tai hän ahdistuu.
No jos hän teki viikonloppuna töitä? Laita sille illalla tekstaria ja kysy, miten viikonloppu meni.
Hyvin voit mielestäni laittaa vaikka illemmalla viestiä ja kysyä viikonlopun kuulumisia. Jos ei mies sittenkään vastaa, niin silloin se voisi olla sit siinä.
Nainen ei voi ottaa ensimmäisenä yhteyttä..? :D
Vierailija kirjoitti:
No jos hän teki viikonloppuna töitä? Laita sille illalla tekstaria ja kysy, miten viikonloppu meni.
Luulen, että hän ahdistuu, jos laitan jotain. Mitä, jos häntä rasittaa yhteydenottoni? Minun hermoni eivät oikein kestä tätä odottelua kyllä. Hieman satuttaa kun ei minua muista. Viimeksi kun näimme oli kaikki mielestäni ihan hyvin. - Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että hän ahdistuu, jos laitan jotain. Mitä, jos häntä rasittaa yhteydenottoni? Minun hermoni eivät oikein kestä tätä odottelua kyllä. Hieman satuttaa kun ei minua muista. Viimeksi kun näimme oli kaikki mielestäni ihan hyvin. - Ap
No jos et voi laittaa viestiä niin turha se on täällä sit vinkua. Mistä me voidaan tietää miksi mies ei sulle viestittele.
6
Tottakai nainen voi ottaa ekana yhteyttä mutta ei kahta tai kolmea kertaa peräkkäin!
Jos on jo aloittanut pari keskustelua itse eikä miehestä enää kuulu niin en laittaisi mitään. Jos on kiinnostusta niin ottaa yhteyden kyllä.
Myös työkiireet ovat 90 % tekosyy koska ei vain riitä kiinnostus.
Itse kysyin edellisviikolta eräältä kiinnostavalta josko joku päivä nähtäisiin. Hän vastasi että on tosi kiireinen --> turha jäädä odottelemaan tai ottaa enää itse yhteyttä. Kyllä miehiä maailmassa riittää :) Heidän menetys. Useimmiten sitten viikkojen kuluttua haluavat taas nähdä, mutta siinä vaiheessa tietää jo olevasa 'plan b'. Eli jos haluaa muuta kuin hauskanpitoa niin ei kannata.
Sekin harmittaa kun hän ei edes kysele miten minulla menee kun tietää, että olen huolissani eräästä asiasta, joka häntäkin koskee. Viimeksi kun olin melkein kuukausi sitten tilanteessa, joka kävi fyysisesti ja henkisesti voimilleni, hän kyseli aina joka päivä miten tänään menee, soitteli ja tapailimme välillä. Hän tosin ei pidä tätä mitenkään huolestuttavana asiana, että ehkei siksikään koe tarpeelliseksi jauhaa paskaa kanssani. En tiedä mitä tehdä. Olisiko viikonlopusta kysyminen neutraali puheenaihe? Kannattaako sitä keskustelua jatkaa kovinkaan pitkään, jos hän edes vastaisi? Minua ahdistaa kyllä, jos sanoo, ettei mitään töitä ainakaan ole tehnyt, koska sehän meinaisi ettei ole halunnut tavata minua. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Sekin harmittaa kun hän ei edes kysele miten minulla menee kun tietää, että olen huolissani eräästä asiasta, joka häntäkin koskee. Viimeksi kun olin melkein kuukausi sitten tilanteessa, joka kävi fyysisesti ja henkisesti voimilleni, hän kyseli aina joka päivä miten tänään menee, soitteli ja tapailimme välillä. Hän tosin ei pidä tätä mitenkään huolestuttavana asiana, että ehkei siksikään koe tarpeelliseksi jauhaa paskaa kanssani. En tiedä mitä tehdä. Olisiko viikonlopusta kysyminen neutraali puheenaihe? Kannattaako sitä keskustelua jatkaa kovinkaan pitkään, jos hän edes vastaisi? Minua ahdistaa kyllä, jos sanoo, ettei mitään töitä ainakaan ole tehnyt, koska sehän meinaisi ettei ole halunnut tavata minua. -Ap
Hankkia itsetunto ja sitten vasta lähteä mies "markkinoille"?
No voi perse kun on hankalaa 😂 kysy ihan vaan että mitä kuuluu. Vastauksesta voit sitten tehdä johtopäätökset mitä mies ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkia itsetunto ja sitten vasta lähteä mies "markkinoille"?
Myönnän, että tämän miehen suhteen olen todella epävarma ja aina etsin syitä itsestäni. Toistaiseksi en ole häntä ahdistellut tällä olollani vaan itsekseni miettinyt asiaa liikaakin. Tiedän, että hänellä on paljon velvollisuuksia, mutta eivät ne ennenkään estäneet häntä pitämästä yhteyttä. Nyt jopa viimeisin puhelu piti päättää nopeasti erään jutun takia, vaikka ennen saattoi tunninkin puhua tässä samaisessa tilanteessa. Toisaalta luulisi, että hän olisi katkaissut välit jo ellei sitten vielä mieti asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nainen voi ottaa ekana yhteyttä mutta ei kahta tai kolmea kertaa peräkkäin!
Jos on jo aloittanut pari keskustelua itse eikä miehestä enää kuulu niin en laittaisi mitään. Jos on kiinnostusta niin ottaa yhteyden kyllä.Myös työkiireet ovat 90 % tekosyy koska ei vain riitä kiinnostus.
Itse kysyin edellisviikolta eräältä kiinnostavalta josko joku päivä nähtäisiin. Hän vastasi että on tosi kiireinen --> turha jäädä odottelemaan tai ottaa enää itse yhteyttä. Kyllä miehiä maailmassa riittää :) Heidän menetys. Useimmiten sitten viikkojen kuluttua haluavat taas nähdä, mutta siinä vaiheessa tietää jo olevasa 'plan b'. Eli jos haluaa muuta kuin hauskanpitoa niin ei kannata.
Mies on kyllä tähän asti aina jotai vastannut minulle. Itsekkään en usko hetkeäkään työkiireisiin. Jostain syystä häntä välillä kiinnostaa puhua minulle ja välillä ei. Näin ollut jo todella kauan tosin nyt tilanne on hieman erilainen.
Ehkä olisi vielä hyvä odottaa päivä pari.
Miestä voi hyvinkin ärsyttää juuri se ettet itse ikinä laita viestiä ensimmäisenä. Tästä syystä nyt kokeilee kiinnostaako sinua ollenkaan/oletko tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Miestä voi hyvinkin ärsyttää juuri se ettet itse ikinä laita viestiä ensimmäisenä. Tästä syystä nyt kokeilee kiinnostaako sinua ollenkaan/oletko tosissasi.
Olen ottanut häneen itsekkin yhteyttä ensimmäisenä nyt viime kerroilla. Minusta hän ei ole sitä tyyppiä joka kokeilee toisen kiinnostusta noin. Ehkä yritän antaa hänen vielä olla rauhassa. Annan hänen kyllä pelkästää ehdotella tapaamisia, koska pelkään liikaa, että hän kieltäytyisi kun ehdottaisin. Hänen ehdotuksiin suostun aina. En sitten tiedä onko tyhmää kysellä vaikka perjantaina onko jotai sattunut tai vaivaako häntä jokin, jos ei ota yhteyttä sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut häneen itsekkin yhteyttä ensimmäisenä nyt viime kerroilla. Minusta hän ei ole sitä tyyppiä joka kokeilee toisen kiinnostusta noin. Ehkä yritän antaa hänen vielä olla rauhassa. Annan hänen kyllä pelkästää ehdotella tapaamisia, koska pelkään liikaa, että hän kieltäytyisi kun ehdottaisin. Hänen ehdotuksiin suostun aina. En sitten tiedä onko tyhmää kysellä vaikka perjantaina onko jotai sattunut tai vaivaako häntä jokin, jos ei ota yhteyttä sitä ennen.
Eli sinulla ei ole omaa elämää, mutta miehellä on. "Hänen ehdotuksiin suostun aina". Et vaikuta kovinkaan mielenkiintoiselta.
Ai et viitsi lähettää itse sitä viestiä ensimmäisenä? okei