Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen järkyttynyt, hain juuri auton korjauksesta.

Vierailija
18.07.2016 |

Ilmastointilaitetta ei toiminut, korjattiin juhannukseksi. Maksoin 580e. Ei toiminutkaan. Auto oli siellä uudelleen, sanoivat, että joku putki vuotaa, pitää vaihtaa. Maksaa n. 200e. Hain äsken auton js olen tosi järkyttynyt, hinta oli 700e! Eli yhteensä 1280 auton ilman viilennyksestä! Nyt ei sitten enää mennäkään minnekään, joten vilentääkään ei tarvinne...
Onko nää tosiaan näin kalliita?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sua on kusetettu.

Vierailija
2/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yksi syy, miksi emme ostaneet autoa ilmastoinnilla, vaikka asumme subtropiikissa. Hajoavat helposti ja korjaukset maksavat mansikoita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä itkee. Käytä julkisia jos ei ole varaa

Vierailija
4/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö etukäteen hinta-arviota? Oliko joku Laakkonen tai vastaava missä laittoivat?

Vierailija
5/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan oikealle, että korjaavat ja eivät edes huomaa missä vika piilee. Valittaisin.

Vierailija
6/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina korjaamolle autoa viemään ja hakemaan sellainen joka autoista ymmärtää! Miehiä ei yleensä kuseteta.

Vierailija
7/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö etukäteen hinta-arviota? Oliko joku Laakkonen tai vastaava missä laittoivat?

Laasanen oli juu.

Vierailija
8/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole. Ne on kalliita vain niille, jotka ei ota asiosta selvää riittävän kattavasti. Kysele, pyydä tarjouksia, vertaile hintoja eri korjaamoiden kesken, jne... 

Vierailija
9/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoivat tuon 200e tälle uudelle korjauksella hinnaksi. Nyt ollut mies sanoi, niin osat. Mutta kun katson kuittia osista tulee yhteensä yli 650e.

Ei Laakkonen, mutta Länsi Auto...

Vierailija
10/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa yksi syy, miksi emme ostaneet autoa ilmastoinnilla, vaikka asumme subtropiikissa. Hajoavat helposti ja korjaukset maksavat mansikoita!

Ilmastointi pitää ainakin täyttää määräajoin,kyllä se muuten hajoaakin kun kompressoriöljy häviää kylmäaineen mukana pihalle.

Vierailija
11/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän auto on käynyt määräaikaishuolloista säännöllisesti ja silloin myös täytetty tuota ilmastointia. Eli oli huollettu. Kenno vaihdettiin ja putket uusittiin.

Vierailija
12/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokorjaamon tulee ilmoittaa, jos hinta poikkeaa paljon alkuperäisestä arviosta. Tuossa on nyt jotain mätää.

Vierailija
13/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia teen kaikki remontit aina itse sekä autoihin että traktoreihin.

Viimeksi tekemäni traktorin kytkinremonttti maksoi osien puolesta 270€,mahdollisesti korjaamolla tehtynä noin 2000€ kuljetuksineen ym.

Vierailija
14/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tässä haisee.....

Vierailija
15/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita arvioita kannattaa etukäteen tosiaan kysyä. Edellisessä remontissa esim. yhdestä liikkeestä tuli viestiä, että ei voi tarkkaan arvioida, n. 600-900 euroa. Toisesta tuli tarjous, että n. 400e, ja taisi maksaa 420e lopulta.

Jos arvio poikkeaa noin merkittävästi, niin kysy totta kai selitystä, että mistä johtuu, miten voi poiketa noin paljon alkuperäisestä, ja miksei sinulle ilmoitettu.

Vierailija
16/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot firmat kusettaa! Mä olen oppinut et kannattaa suosia pieniä yrityksiä, aina. Oma autoremppa makso viimeks 48€ kun oli kuulemma ni nopee tehä ettei sit ottanu tunteja lainkaan :) osien hinnal siis meni. Samoin se on esim julkisivun maalausfirmois. Iso firma tarjos joku 21 000€ ja pieni paikallinen 8000€.

Vierailija
17/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sanottu 200e niin se on 200e. Jos eivät ole ilmoittaneet kesken korjauksen että meneekin enemmän rahaa ja sinä antanut sille siunaiusta niin se on silloin 200e. Olen itsekin nainen ja minua kusetettiin vielä pahemmin, autoni isg-järjestelmä ei toiminut, vein huoltoon, akku piti vaihtaa, agm-akku maksoi 300e, olisin halunnut normaalin 70e maksavan akun, koska en isg-ominaisuutta käytä, väittivät ettei autooni voi laittaa normaalia akkua. Ja p*skat. Vuosi myöhemmin tilitin asiaa eri liikkeessä kun vein autoa huoltoon ja minulle todettiin, että normaali akku olisi kyllä käynyt. Sama kusettajaliike väitti myös että autoni jarruissa on vikaa ja pitäisi tehdä 1000e remontti, no ei vaan vuoden päästä toisessa huollossa ollut mitään vikaa! On se prkl että tuolla alalla toimii isoissakin ketjuissa tuollaisia kusettajia.

Vierailija
18/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, soititko jo liikkeeseen ja saitko selityksen ja rahat takaisin?

Vierailija
19/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paras kun pyytää kirjallisen tarjouksen vastaisuudessa niin on faktaa paperilla.

Vierailija
20/33 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uudelleen kyselemässä. Nyt paikalla korjaaja, joka kertoi osan maksaneen tuon 200e ja muut osat oli laitettu jo viime viikolla. Silloin vaan ei puhuttu hinnoista mitään... No, ei mennyt ihan mukavasti, mutta näin,

Minkäs teet, harmittaa..