Uusi poikaystävä on huono sängyssä.
Tyyppi on niin epävarma. Kyselee koko ajan, että tuntuuko tämä hyvältä. Ei osaa yhtään kuunnella mun kroppaa. Tekniikan se kyllä hallitsee ihan ok, mutta se ei riitä. Itsellä on mennyt ihan fiilikset. En jaksaisi ryhtyä opettajaksi.
Kommentit (35)
Hyvä vitsi,pitäisi "kuunnella kroppaa"??! Taas yksi bimbo joka luulee miesten lukevan ajatuksia...
Ap, sinäkö sitten olet oikein mestari sängyssä?! Voi helvetti näitä juttuja taas!
Vierailija kirjoitti:
Menee aikansa, ennen kuin teidän molempien kropat "puhuvat samaa kieltä". Siksi ystäväsi kyselee, koska ei vielä ole ehtinyt tottua kroppasi reaktioihin. Katsos kun me ihmiset ollaan niin erilaisia. Mikset muuten halua neuvoa? Taidat kuulua samaan lahkoon kuin äitivainajani, joka oli sitä mieltä, että kaikki asiat on osattava ja ymmärrettävä heti neuvomatta.
Kuulostaa just siltä, että kymmenen vuoden jälkeen on oppinut, mihin kohtaa pallien taakse työntää oikealla sekunnilla se sormi, jotta kuuluisi vihdoinkin se uuh ja aah ja pääsisi imuroimaan.
Kyllä alkuvaiheessa täytyy olla sellainen kemia, että seksi on litinää, lätinää, flowta ja intohimoa. Ei siinä hirveästi tarkkailla mitään reaktioita. Se tulee selkäytimestä silloin.
Siis mikä vittu osaa naisista vaivaa??? Miesten pitäis olla ajatustenlukijoita ja tietää tasan tarkkaan mistä nainen tykkää sängyssä.
Ihan vaan omasta kokemuksesta voin sanoa että aika harva nainen tykkää samoista asioista.
t:mies38
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä vittu osaa naisista vaivaa??? Miesten pitäis olla ajatustenlukijoita ja tietää tasan tarkkaan mistä nainen tykkää sängyssä.
Ihan vaan omasta kokemuksesta voin sanoa että aika harva nainen tykkää samoista asioista.
Jokainen nainen teeskentelee sulle eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
"Kuunnella kroppaa" kuulostaa helvetin mystiseltä taas. Ja jos et jaksa vaivaa, älä seurustele.
Toisen henkilön kropan kuuntelusta tulee mieleen kehosta tulevat äänet kuten pierut ja röyhtäykset.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se. Hyvä seksi on kaiken a ja o.
Jätä se. Tuossa on todellinen kultakimpale jollekin sellaiselle, joka ei kuvittele että mies valmiiksi osaa kaiken, vaan on valmis opettamaankin. Päästä se vapaaksi löytämään arvoistaan seuraa!
Vierailija kirjoitti:
Jep meidän pitäisi olla meedioita ja ajatusten lukijoita. Sitä en ymmärrä miksi on vaikea vähän opastaa? Olen itse sanonut suoraan ettei munasta tarvi repiä ja vähän muutakin. Lähinnä miten tykkään oraalista. Onhan se paljon nautinnollisempaa molemmille kun tietää mistä toinen tykkää.
Siihen tarvita kuin yksi reilu keskustelu missä kumpikin kertoo mistä tykkää ja mistä ei. Vastineeksi molemmat saa parempaa seksiä. Asioista ei turhaan tarvitse tehdä vaikeita.
Kuulostaa enemmänkin siltä, että sinä et osaa. Näytä kropallasi selvempiä merkkejä.
Ilmianna tuollainen kriminaali poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen teeskentelee sulle eri tavalla.
Voihan se niinkin olla. Mutta kukas se siinä teskennellessä häviää? Mies vai nainen? Ei mies ainakaan...
Mulle kävi niin, että uusi tuttavuus oli niin surkea jo esileikissä, ettei itse asiaan päästy ollenkaan kun oli mulle niin iso turn off. En halua alkaa neuvoa ja opastaa, kun sellaisiakin miehiä on, jotka tietävät edes suunnilleen, mitä nainen ehkä haluaa. Tuo mies ei tiennyt alkuunkaan ja menee itseltäkin tunnelmat alkaa siinä aasta asti kädestä pitäen neuvomaan. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep meidän pitäisi olla meedioita ja ajatusten lukijoita. Sitä en ymmärrä miksi on vaikea vähän opastaa? Olen itse sanonut suoraan ettei munasta tarvi repiä ja vähän muutakin. Lähinnä miten tykkään oraalista. Onhan se paljon nautinnollisempaa molemmille kun tietää mistä toinen tykkää.
Siihen tarvita kuin yksi reilu keskustelu missä kumpikin kertoo mistä tykkää ja mistä ei. Vastineeksi molemmat saa parempaa seksiä. Asioista ei turhaan tarvitse tehdä vaikeita.
Auts. Nyt kyllä kolahti omalle kohdalle. Olen ollut täällä vähän neuvomista vastaan, mutta muistui mieleen juttu nuoruudesta.
Luulin olevani hyvinkin taitava suihinotossa. Ja luulin, että suuri ihastukseni vääntelehtii nautinnosta. Lisäsin tietysti voimaa ja ihastukseni kun oli kohtelias, yritti kestää. Lopulta hän huusi ääneen "ei nii kovaa, nuppi irtoaa" ja nousi sängystä.
Kyllä HÄVETTI, mutta otin neuvosta opikseni. Ois se kyllä voinu aiemminkin jo sanoa, mutta kärsi vaan. Sen jälkeen opin käsittämään, mikä tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts. Nyt kyllä kolahti omalle kohdalle. Olen ollut täällä vähän neuvomista vastaan, mutta muistui mieleen juttu nuoruudesta.
Luulin olevani hyvinkin taitava suihinotossa. Ja luulin, että suuri ihastukseni vääntelehtii nautinnosta. Lisäsin tietysti voimaa ja ihastukseni kun oli kohtelias, yritti kestää. Lopulta hän huusi ääneen "ei nii kovaa, nuppi irtoaa" ja nousi sängystä.
Kyllä HÄVETTI, mutta otin neuvosta opikseni. Ois se kyllä voinu aiemminkin jo sanoa, mutta kärsi vaan. Sen jälkeen opin käsittämään, mikä tuntuu hyvältä.
Jos vähänkään pidemmän aikaa on yhdessä tai vaikka pelkkä panosuhde niin kannattaa kertoa mistä tykkää ja mistä ei. Enkä ymmärrä niitä jotka loukkaantuu vähästä? Imeskelin herkkää paikkaa naisesta nin kuului että älä niin lujaa. Helläsin ja sitten tykkäsi aika paljon. Joku toinen oli tykännyt siitä kovemmasta.
Sulla on ollut ihan normi mies. Suikkarista ei valiteta ellei tosiaan satu. Se mikä on tyhmintä että neuvon takia loukkaannutaan. Haluaisin todella nähdä miehen tai naisen joka on ilman harjoittelua mestari sängyssä. Korvien välistä se on ennenmuuta kiinni. Jee, ihan kuin nuorena ensimmäisillä kerroilla edes osaisi sanoa mistä tykkää.
Jos näin jälkikäteen voisi antaa vihjeitä nuorelle itselle. Antaisin naisen/tytön hoidella käsin ja/tai suulla aluksi. Teininä pojalla tulee äkkiä ja uusinnan jaksaa hyvin pian ellei heti. Samoin jotain kieli, suu ja sormet yhdistelmästä kertoisin että miten saa taatusti naisen tulemaan uudestaan ja uudestaan.
"Mä kuuntelen kroppaa, kun sydän kiihkeänä mukana komppaa, tassut tiikerin raapaisee ou jeee...."