Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraa tinderistä

Vierailija
17.07.2016 |

Noniin arvon leidit: haluan seuraa tinderistä. En mitään vakavaa, mahdollisesti ihan vain seksiseuraa. Miten olette tuoneet asian esille keskustelussa? Tämä on minulle ihan vierasta aluetta. Vinkkejä otetaan avosylin vastaan :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin ero vaimostasi.

Vierailija
2/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en tehnyt asiaa tarkemmin selväksi :D Olen 30-vuotias nainen ja sinkku. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siis vinkkejä kaipaan vertaisiltani. En ole valmis uuteen suhteeseen, mutta en halua olla ihan yksin ;) Ap

Vierailija
4/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh eikös kaikki oo Tinderissä seksiä hakemas? Eli ei muuta kuin sovit treffit matchin kanssa ja sitten baarin kautta paneen, ei sitä tarvi sen kummemmin ehdotella.

Vierailija
5/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne esittelytekstiin että liikkeellä pilke silmäkulmassa, en etsi vakavaa parisuhdetta tms. jotain tuollaista.

Vierailija
6/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt :) en ymmärrä miksi en ole onnistunut. Olen ihan hyvän näköinen, enkä tietääkseni mitenkään outo. En vaan osaa suoraan ehdottaa seksiä :(

Vierailija
7/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sinne esittelytekstiin että liikkeellä pilke silmäkulmassa, en etsi vakavaa parisuhdetta tms. jotain tuollaista.

Tätä en haluaisi tehdä, sillä törmään usein tuttuihin tinderissä. Ap

Vierailija
8/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota keskustelussa lasillista viiniä miehen tai sinun tykönä?

Vierailija
9/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota keskustelussa lasillista viiniä miehen tai sinun tykönä?

Ihan hullu juttu. Tätä ehdotin kerran. Ei mies tullut. Olenkin ajatellut että teen jotain ihan väärin. Ap

Vierailija
10/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksiähän tinderistä nimenomaan on helppo saada. Minulla ei lue profiilissa mitään ja se on ilmeisesti miesten silmissä merkki siitä, että olen seksiseuraa etsimässä. Ehdotuksia tulee ihan koko ajan. Ja varmemmin vielä varmaankin löytyy seksiä, jos tykkäilet näistä miehistä, joiden profiilissa lukee "ei mitään vakavaa" tai on kroppaherutuskuvia.

Vierailija
11/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis seksiähän tinderistä nimenomaan on helppo saada. Minulla ei lue profiilissa mitään ja se on ilmeisesti miesten silmissä merkki siitä, että olen seksiseuraa etsimässä. Ehdotuksia tulee ihan koko ajan. Ja varmemmin vielä varmaankin löytyy seksiä, jos tykkäilet näistä miehistä, joiden profiilissa lukee "ei mitään vakavaa" tai on kroppaherutuskuvia.

Tämä voi tietysti olla ongelmani. Olen tykännyt lähinnä kivan oloisesti tyypeistä. Olen ilmeisesti vaan valinnut vääränlaisia tyyppejä. Ap

Vierailija
12/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota Netflix&chill. Naisia ainankin kaatuu tällä tavalla kuin heinää viikatteella

M23

Vierailija
13/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota Netflix&chill. Naisia ainankin kaatuu tällä tavalla kuin heinää viikatteella

M23

Tätä kokeilemaan siis seuraavaksi, kiitos! Ap

Vierailija
14/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken järjen mukaan naisena ja tuollaisesta paikasta pitäisi löytyä seksiseuraa ihan suoraan kysymällä. Kerrot vain rehellisesti mitä etsit ja pyydät kahville tutustumaan. Niin itse tekisin vaikka mies olenkin.

Vierailija
15/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken järjen mukaan naisena ja tuollaisesta paikasta pitäisi löytyä seksiseuraa ihan suoraan kysymällä. Kerrot vain rehellisesti mitä etsit ja pyydät kahville tutustumaan. Niin itse tekisin vaikka mies olenkin.

Niin, suoraan ehdottama en tuntuu minusta vaikealta. Lisäksi pelkään, että jos en tunne minkäänlaista vetoa tyyppiä kohtaan, niin luen jo vähän kuin lupaillut. Pitäähän siinä vetoa kuitenkin olla, eikö? Luulin todella että seksiseuran löytyminen olisi helppoa. Ei todellakaan tunnu olevan :( Ap

Vierailija
16/21 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin sanonut ihan suoraan että haen seksiä. Mitä sitä kiertelemään. Miehet saattavat olla aika hämillään kun olen niin suorapuheinen mutta seksiä oon aina saanut. Miehet on kyllä niin helppoja että ihan naurattaa.

Vierailija
17/21 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helvetin avuton ihminen voikaan olla? Olet naisena jo, niin etuoikeutettu kaikessa ja silti olet aivan hukassa.

Vierailija
18/21 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, suoraan ehdottama en tuntuu minusta vaikealta. Lisäksi pelkään, että jos en tunne minkäänlaista vetoa tyyppiä kohtaan, niin luen jo vähän kuin lupaillut. Pitäähän siinä vetoa kuitenkin olla, eikö? Luulin todella että seksiseuran löytyminen olisi helppoa. Ei todellakaan tunnu olevan :( Ap

Tottakai kemiaa pitää olla, varsinkin jos haet vähän pidempää panosuhdetta. Äläkä lupaa yhtään mitään, pyydä vain kahville ja katsokaa miten homma etenee. Jos kaveri luulee liikoja, niin se on oma häpeänsä. Vasta livenä näet oletteko samalla aaltopituudella, joten treffit kannattaa sopia mahdollisimman nopeasti. Ei kannata jaaritella viestein, kun sen voi tehdä oikeassa elämässäkin. t.15

Vierailija
19/21 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kemiaa pitää olla, varsinkin jos haet vähän pidempää panosuhdetta. Äläkä lupaa yhtään mitään, pyydä vain kahville ja katsokaa miten homma etenee. Jos kaveri luulee liikoja, niin se on oma häpeänsä. Vasta livenä näet oletteko samalla aaltopituudella, joten treffit kannattaa sopia mahdollisimman nopeasti. Ei kannata jaaritella viestein, kun sen voi tehdä oikeassa elämässäkin. t.15

Kiitos ymmärryksestä :) Ap

Vierailija
20/21 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin sanonut ihan suoraan että haen seksiä. Mitä sitä kiertelemään. Miehet saattavat olla aika hämillään kun olen niin suorapuheinen mutta seksiä oon aina saanut. Miehet on kyllä niin helppoja että ihan naurattaa.

Niin kuka tässä oli se helppo? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan