Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jemmasin avomiehen vaatteisiin kynän jossa on mikrofoni

Vierailija
17.07.2016 |

Kuuntelen sitä etänä tietokoneella. Epäillykseni osuivat oikeaan, ja mies pettää minua. Mies on parhaillaan sen toisen naisen kanssa, ja puhui minusta halventavasti aikaisemmin sen seurassa. Nyt tällä hetkellä kuuluu paneskelun ääniä. Vieläpä ilmeisesti ilman kortsua.
Tässä vaiheessa näyttäisi selvältä että avoliittomme on ohi. Onneksi asunto on sentään minun nimissä, joten mies lähtee heti ensimmäisen tilaisuuden tullen.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisi mennyt täydestä, mutta että ilman kumia. Porvoolainen olet!

Vierailija
22/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja kynän kautta kuuluu hirvittävä sukupuolinussimisen ääni..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä se kynä sinne :D

Vierailija
24/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeesti etsin viime kesänä laitetta jolla olis voinu salakuunnella miestä. Toi kynä juttu nyt kuulostaa potaskalta. Niitä oli jotain autoon asennettavia GPS laitteita, jotka olis kertonu sijainnin ja osa mikrofonilla varustettuja. Vaativat puhelinliittymän/sim kortin. Kalliita. Joten tyydyin vain tarkkailemaan. Sinänsä ei kiinnosta siinä mielentilassa onko laitonta vai ei. Se jokapäiväinen raastava tunne, kun tietää et jotain on, mut haluat saada faktaa todistaaksesi itsellesi että et ole vainoharhainen. Paljastui myöhemmin et oikeessa olin tuntemuksieni kanssa, valitettavasti.

Vierailija
25/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan paska provo, tuollainen kynä (jos on kynän kokoinen) ei voi "millään" lähettää nettiin suorana. Syitä tähän on, että vaikka siinä olisi "3g/4g yhteys niin simkortti, mukaanlukien nano on liian isoja, jotta se mahtuisi ehjänä sisään. siis leveyssuunnassa. Ja jos taas keksit väittää, että käyttääkin wlania yhteyden muodostukseen, on tässä se ongelma, että sen pitäisi scannata ja liittyä automaattisesti avoimiin wlaneihin, ja olisi aivan liian sopivaa, että miehesi rakastajattaren luona olisi sattumoisin avoin wlan.

Ja vaikka olisikin, päästäisiin ongelmaan, että tuohon tilaan mahtuva akku ei kestäisi kauhean pitkään.

Ja joo tietenkin jää muut tekniikat, esim bt yhteys, mutta se ei vain ole mahdollinen ilman paritusta :D Tai no tietenkin kohta väität, että paritit kynän miehesi puhelimeen jonka kautta yhteys nettiin luodaan :D

Vierailija
26/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotat kortsun paikallaolon jonkun surkean kynämikrofonin kautta? Olen vaikuttunut. Kannattaisiko hakeutua äänialalle töihin koska kykysi menevät selkeästi hukkaan kotiäitinä.

Vierailija
27/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24 luku

Yksityisyyden, rauhan ja kunnian loukkaamisesta

5 §

Salakuuntelu

Joka oikeudettomasti teknisellä laitteella kuuntelee tai tallentaa

1) keskustelua, puhetta tai yksityiselämästä aiheutuvaa muuta ääntä, jota ei ole tarkoitettu hänen tietoonsa ja joka tapahtuu tai syntyy kotirauhan suojaamassa paikassa, taikka

2) muualla kuin kotirauhan suojaamassa paikassa salaa puhetta, jota ei ole tarkoitettu hänen eikä muunkaan ulkopuolisen tietoon, sellaisissa olosuhteissa, joissa puhujalla ei ole syytä olettaa ulkopuolisen kuulevan hänen puhettaan,

on tuomittava salakuuntelusta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa

Vierailija
28/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kämppä, järjestä muuttoauto päivällä kun mies on pois, muuta kamat, jätä lappu sialle, ja ignoraa miehen selitysyritykset, puhelinsoitot viestit yms.

Vierailija
29/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeesti etsin viime kesänä laitetta jolla olis voinu salakuunnella miestä. Toi kynä juttu nyt kuulostaa potaskalta. Niitä oli jotain autoon asennettavia GPS laitteita, jotka olis kertonu sijainnin ja osa mikrofonilla varustettuja. Vaativat puhelinliittymän/sim kortin. Kalliita. Joten tyydyin vain tarkkailemaan. Sinänsä ei kiinnosta siinä mielentilassa onko laitonta vai ei. Se jokapäiväinen raastava tunne, kun tietää et jotain on, mut haluat saada faktaa todistaaksesi itsellesi että et ole vainoharhainen. Paljastui myöhemmin et oikeessa olin tuntemuksieni kanssa, valitettavasti.

Osta käytettynä joku tavallinen älypuhelin, ei maksa paljoa. Siihen saa sitten erilaisia appseja jotka tallentaa kuljetun matkan, esim joku sports tracker tms. Puhelimiin saa myös asetuksista päälle automaattivastauksen.

Eli ei tartte muuta kuin pistät sen puhelimen äänettömälle, piilotat sen autoon ja sitten vaan soitat siihen omalla puhelimellasi, niin se vastaa ja linja on auki. Reitti tallentuu saman tien.

Ja jos luulet että akku loppuu, niin osta pikkurahalla sellanen power bank jonka kytket pienellä kaapelilla kiinni. Pysyy puhelin päällä ja linja auki vaikka koko viikonlopun.

Helppoa! =)

Vierailija
30/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompaahan se olisi vaan seurata autoaan ja mennä ikkunan takaa kattomaan niitten touhuja.

Jos ei itte pysty seuraamaan, laittaa kaverin asialle. 

Jos ei voi seurata, laittaa kännykän autoon, ja soprt trackerin päälle, ja sitten kattoo jälkeenpäin missä se ketku on ajellu. Näet reitin kartasta.

ens kerralla kun on poissa, menet sinne paikan päälle kattomaan ikkunasta.

Vierailija
31/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta käytettynä joku tavallinen älypuhelin, ei maksa paljoa. Siihen saa sitten erilaisia appseja jotka tallentaa kuljetun matkan, esim joku sports tracker tms. Puhelimiin saa myös asetuksista päälle automaattivastauksen.

Eli ei tartte muuta kuin pistät sen puhelimen äänettömälle, piilotat sen autoon ja sitten vaan soitat siihen omalla puhelimellasi, niin se vastaa ja linja on auki. Reitti tallentuu saman tien.

Ja jos luulet että akku loppuu, niin osta pikkurahalla sellanen power bank jonka kytket pienellä kaapelilla kiinni. Pysyy puhelin päällä ja linja auki vaikka koko viikonlopun.

Helppoa! =)

Kunnon kyylä olet:)

Vierailija
32/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole tuttu nainen.miehelle vaan eka kerta sängyssä, jos vasta puhuivat ehkäisystä?

Vierailija
33/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa! =)

Mahtavaa. Tuollaiseen olis kiva huutaa täysillä kun toinen vehtaa jossain ja jäänyt suusta kiinni. Esim. Nyt Pertti kotiin ja tuo perunoita tullessas.

Vierailija
34/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetyksi tuleminen ei tietenkään ole mukavaa, MUTTA eikö kannattaisi jo muutenki erota (vaikka vaan varmuudeksi ja oman "mielenterveyden" säästämiseksi) jos tarttee kumppania salakuunnella jollain "kynällä", seurata sport trackerilla tai perässä hiippailla valepuvussa pitkin katujen varjoja... Sairasta tollanen on.

Vierailija
35/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Itse olen huomannut etta tabletti nayttaa miehen menemiset maps sovelluksessa. Kannykka ja tabletti siis synkronoitu. Itse han ei ole huomannut tata melkein vuoteen. Joskus kurkkaan sovellusta nahdakseni onko mies jo lahtenyt toista ajamaan kotiin ja voin alkaa tekemaan ruokaa. Ja nyt kun luin tata niin ihan mielenkiinnosta kurkkasin, ja huomasin etta *erkele se on eile kayny kotimatkalla toista autotarvikkeita kattoon 15 minuutin verran. En tieda kuinka tarkkoja naa appsit on, mutta siinapa vinkki tyypeille jotka haluaa vakoilla :D musta taa on hauska.. aion jossain vaiheessa kertoa asiasta, esim just kiusata salashoppailusta auton osia.

Vierailija
36/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petetyksi tuleminen ei tietenkään ole mukavaa, MUTTA eikö kannattaisi jo muutenki erota (vaikka vaan varmuudeksi ja oman "mielenterveyden" säästämiseksi) jos tarttee kumppania salakuunnella jollain "kynällä", seurata sport trackerilla tai perässä hiippailla valepuvussa pitkin katujen varjoja... Sairasta tollanen on.[/quote

Ja jatkan vielä että kuka jaksaa nähdä vaivaa noin paljon vaan voidakseen vain päästä sanomaan "Hahaa, olinpa oikessa!! Sä sika petät mua!! Ja sen jälkeen vasta eroaa vaikka ero olis muutenkin todennäköinen.

Vierailija
37/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität miehen ulos, mies tekee sinusta rikosilmoituksen salakuuntelusta, joudut maksamaan korvauksia ja sitten mies elää sinun rahoillasi sen toisen naisen kanssa, häviät tämän erän.

Vierailija
38/46 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petetyksi tuleminen ei tietenkään ole mukavaa, MUTTA eikö kannattaisi jo muutenki erota (vaikka vaan varmuudeksi ja oman "mielenterveyden" säästämiseksi) jos tarttee kumppania salakuunnella jollain "kynällä", seurata sport trackerilla tai perässä hiippailla valepuvussa pitkin katujen varjoja... Sairasta tollanen on.[/quote

Ja jatkan vielä että kuka jaksaa nähdä vaivaa noin paljon vaan voidakseen vain päästä sanomaan "Hahaa, olinpa oikessa!! Sä sika petät mua!! Ja sen jälkeen vasta eroaa vaikka ero olis muutenkin todennäköinen.

Erota varmuudeksi?? Sua ei varmaan ole koskaan petetty? Ja siinä ei tosiaan ole mikään voitonriemuinen olo "hahaa olimpa oikeassa" lähinnä raivoa, surua, masentuneisuutta. Et ihan vaan sen vuoksi erota 17-vuoden avioliitosta, et EPÄILEE toisen pettävän.Kyllä mä nimenomaan halusin faktaa pöytään!

Vierailija
39/46 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kännykkä autoon piilotettuna voi välittää ääntä, kun siihen soittaa, jos kukaan eli mies ei vastaa?

Vierailija
40/46 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

My name is Blond, Jamesiina Blond!

Mut jopa 007 elokuvissa kamerakynät ja sen semmoiset on sou lääst siison -juttuja.