Kaveri ei halunnutkaan muuttua
Olen parin vuoden sisällä tutustunut naiseen, joka on hieman ylipainoinen ja häntä ilmeisesti vähän masentaakin. Koska itse harrastan liikuntaa, hän innostui paapattamaan, miten haluisi myös alkaa käydä jumpassa ja liikkua enemmän ja syödä terveellisemmin. Ja kovasti tuntui toivovankin muutosta, vaikka itse nyt polttaa tupakkaa ja siideriäkin menee viikottain.
No, minä sitten laitoin hänelle useammankin kerran viestiä jumpasta, johon hän pääsisi tutustumaan ilmaiseksi ja joka olisi hänen kuntotasolleen sopiva ja tosi kiva jumpan vetäjä. Sopiva aika meni tuosta puhutusta monen kuukauden päähän. Hän perui ensin tuon. Myöhemmin laitoin lisää kutsuja jumppaan, kun oli sopivia jumppia tarjolla, joihin itsekin pääsin seuraksi.
No, hän ei vastannut viesteihin kuitenkaan.
Sitten kun taas keväällä puhuimme, hän innostui puhumaan, että voisi käydä lenkillä. Ehdotin sitten lenkkiäkin tiettynä päivänä, hän vastasi ensin, että ei ole ihan varma, sopiiko. Sitten lopulta taas perui. Ja siideri kyllä maistuu..
Minulla on nyt kohta lomaa, mutta uskon, että kun taas tapaamme loman jälkeen alkaa taas paapatus, että olisi mukava olla vähän laihempi ja niin kiva olisi aloittaa jumpat.
En tiedä, mitä vastaisin enää tällaiselle ihmiselle, mitä sinä vastaisit?
Miksi yrität pakottaa? Anna toisen itse ehdottaa koska haluaa mennä. Minäkin olen kaksi vuotta puhunut että värjään hiukseni punaiseksi, ehkä syksyllä saan aikaiseksi. EHKÄ.