Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroasunnot, tottako!?

Vierailija
17.07.2016 |

Siis oikeesti?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhempien hyvinvointi on tärkeää myös lasten hyvinvoinnille. Eksä ja molempien uudet kumppanit, välillä hampaan kiristelyt, kyyläykset jne ei lisää kummankaan perheen hyvinvointia vaikka poikkeustapauksiakin on, mutta ei sovi kaikille. Lasten hyvinvointi ei aina tarkoita sitä, että vanhempien pitää hammasta purren asua lähes samassa taloudessa ja olla jotenkin lähes päivittäin tekemisissä. Vuoroviikkoasuminen on hyvä ratkaisu, vai pitäisikö avioliiton loppuessa lähes asua samassa taludessa siltikin...

Meidän tapauksessa kumppanin eksän kanssa tuollainen asumismuoto olisi yhtä h#%*ettiä vanhemmille ja sitä kautta lapsille ja molempien uusien perheille. Kun erotaan, niin silloin se tarkoittaa, että elämä jatkuu vaikka perhe hajoaa kahdeksi uudeksi perheeksi. Vuoroviikkoasuminen voi jopa taata en3mmän isä/äiti aikaa joskus lapsille kuin ydinperhe.

Tuli vain mieleen, miksei rakenneta esim. Kahdenn tai vaikka kolmen sukupolven asuntoja, jossa puolison ja/ tai omat vsnhemmmat asu seinän takana ja oven voisi avata yhteiseen käyttöön. Näin olisi hoitoapua ja apua tarjottavina molemmin puolin niin lapsille kuin vanhemmille. Tietenkin tämäkään ei sovi kaikille kun ei haluta sotkea toisen perhettä omaan elämään liikaa ( eri tavat jne), mutta sama pätee erotapauksia.

Hyvä, että on erilaisia vaihtoehtoja tarjolla.

Vierailija
22/32 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa Essi Hellen. Ääh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea! Helpottaa kaikkien arkea. Ystäväni on ratkaissut ongelman niin, että lapset asuvat koko ajan omassa kodissa ja vanhemmilla on yksi viikkokämppä, jossa asuvat vuoroviikoin. Edullista, toimivaa ja ennen kaikkea lasten edun mukaista - reilumpaa että vanhemmat liikkuvat kamoineen eivätkä lapset.

Vierailija
24/32 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetissä... Aatteleppa ite no mite no site ettei sinunlaisia ihmisiä voi ollakaan! Siinähän ero kadottaa merkityksensä. Kyllä siinä pitää olla vähintäänkin 200 kilsaa eroa kun minä eroan...

Vierailija
25/32 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea paskaa mäki oon nähny mut tää on kaike huippu

Vierailija
26/32 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa olin ihan innoissani tästä uudesta sarjasta. Mutta siihen on sotkettu jotain ihme digitalisaatiota ohjelmoitavine ovineen.. wtf. Miksi pitää tehdä noin vaikeaselkoinen ja täysin epärealistinen uusioperheiden kommuuni? Paljon paremmin olisi toiminut a ja b-raput ja yhteiselo saman katon alla. Ihan perus kerrostalokämpissä voi olla lukittavia väliovia, miksi pitää olla automaattiovet aikalukolla.. typerä idea.

Paljosta vetoa, että on kohtauksia missä automatisoidaan nenän edestä ovi kiinni ja isukki tai äippä hassunhauskasti pää kenossa seuraa oven sulkeutumista.

Vierailija
27/32 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me alettiin rakentaan kun tehtiin eropäätös. Hommattiin tontti ja otettiin eroasunto talopaketti. Ihanaa!

Vierailija
28/32 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini sanoi, että typerin tv-sarjan idea ikinä. Tuo traileri nyt etenkin... huh. Miksi ihmeessä noin monimutkainen ja epärealistinen idea sarjaan...

Vierailija
29/32 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mainos... exonneliset sarja

Vierailija
30/32 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on rakentumassa eroasunto! Ensi keväänä pitäisi päästä muuttamaan. En malttaisi odottaa! :)

Vierailija
31/32 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava idea, mutta opiskelija-asunnoksi loistava. Väärille ihmisille myyvät hyvää ideaa.

Vierailija
32/32 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah mitäs mä ennakoinkaan ton sarjan hassunhauskoista kohtauksista jo silloin, kun luin Vuoksenmaan haastiksen ko.sarjasta. Eikös siinä trailerissa ole just sellainen kohtaus missä väliovi sulkeutuu kun toinen on "hassussa" asennossa oven liukuessa kiinni, pää kenossa katsotaan ja taustalla soi veikeä musiikki.

Katson ekan jakson koska toivon, että olen väärässä, mutta tällä hetkellä vaikuttaa että tämä on 21 tapaa pilata avioliitto ja Klikkaa mua uudestaan.

Nuutila näyttelee nykyisin aina vihaista äitiä ja nuo Klikkaa mua-sarjan "Klaukkalasia" näytellyt pariskunta on tässäkin "hassuja". Olisi niin kiva yllättyä.. :/

Tässä traileri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan