Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumia miehiä joissa on munaa

Vierailija
17.07.2016 |

Katsoin äsken Pate Mustajärven haastattelua ja tuli mieleen että mies ei ole komeudella pilattu mutta silti hänessä on ns.munaa.Listataan muita samanlaisia miehiä.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gerard Depardieu on puhtaasti pelkkä ruma kusipää. Minkäänlaista karismaa tai munaa siitä miehestä ei löydy.

Jaa, minusta hän oli oikein uskottava ja karismaattinen Monte Criston kreivi.

Vierailija
62/64 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet, joissa on munaa, ovat noin tuiman oloisia? Keitel esimerkkinä.

Täällä Keitel-fani vastaamassa. Munakkuudella ei hänen kohdallaan ole juurikaan tekemistä ulkonäön kanssa, tai ehkä sen verran että hän on käytökseltään itse asiassa aika pehmeän ja herkän oloinen, ja ehkä tuo tuima ulkonäkö vielä kontrastin kautta tuo esille sitä puolta hänessä. Kuitenkin selvästi miehekäs mies siitä herkkyydestä huolimatta. Ja tulee kuva että on tosiaan sellainen kuin on - aika erilainen kuin muut - piittaamatta yhtään siitä mitä toiset ajattelevat. Aivan ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
64/64 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Nuorena murehdin kun näytän Marttien Syrjä ja Suosalo risteytykseltä. Mutta iän ja itsevarmuuden kasvaessa olen huomannut ettei se lopulta naisia haittaa kun on vain oma itsensä. Mutta itsevarmuuskin on kaksiteräinen miekka - joku saattaa pitää siitä, mutta toinen pitää sinua k-päänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän