Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mintun ja Kimin häät kaukana Suomesta

Vierailija
17.07.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001220779.html

Mitäs ajatuksia tämä arvon Mammoissa herättää?

Sanoisin vaan että kakkuvalikoima Sveitsissä ei ole yhtä houkutteleva kuin Suomessa ( Terv. kokemusta on)...
Hauska seurata uutisia että miten ja missä juhlitaan :)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain, että varmasti oikein järkeävää. Katsotaan mikä lehti julkaisee "salakuvat" häistä.

Vierailija
2/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Kimillä ole lompsa sen verran kunnossa, että av-mammallekin kelpaavan kakun saa häihinsä. Lennättää sen sitten vaikka Suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Kimillä ole lompsa sen verran kunnossa, että av-mammallekin kelpaavan kakun saa häihinsä. Lennättää sen sitten vaikka Suomesta.

Juuri näin minä olisin tehnyt jos olisin hääni Sveitsissä järjestänyt. AP

Vierailija
4/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät pidetään Italiassa, mistä Sveitsin olet saanut päähäsi?

Vierailija
5/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen miljoonan  intiimit linnajuhlat, paikalla Virtasen klaani ja Karalahdet, tämähän on tiedetty jo pitkään. Rita Tainolan syväluotausartikkelissa kaikki "tieto" syötetty Virtaselta tai Virtasen faijalta. Ja lausahdus "Minttu on sanonut, että haluaa olla miehensä tukena niin kauan kuin tämä ajaa formuloissa." pistää hiukan silmään. Jää nähtäväksi, millaisen "uran" Virtanen kehittää vuoden päästä, kun Räikkönen eläköityy. Varmaan jotain muotiin liittyvää, niin varma tyylitajuhan ladyllä on.  ;)

Vierailija
6/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu on sanonut, että haluaa olla miehensä tukena niin kauan kuin tämä ajaa formuloissa. = Minttu heivaa Räikkösen, kun tämä lopettaa formuloissa?

Vierailija
7/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno suunnitelma. Jos olisin samanlaisessa tilanteessa, niin varmasti valitsisin häät juuri Italiassa. 

Jos vielä itse menen naimisiin, niin haluaisin sen tapahtuvan niin, että läsnä on vain minä, mieheni ja pari todistajaa. Häät olisivat tosiaan muualla kuin Suomessa. Etelän tähtien alla - vain me kaksi. 

Vierailija
8/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minttu on sanonut, että haluaa olla miehensä tukena niin kauan kuin tämä ajaa formuloissa. = Minttu heivaa Räikkösen, kun tämä lopettaa formuloissa?

Minttu ei tule Räikköstä heivaamaan! Hupsu..

Vierailija
9/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan Venetsiaa tai Como-järven aluetta.

Vierailija
10/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa kuinka onnellisia ne on oikeasti on tällä hetkellä! Sitä ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan mutta heidän tämän hetkistä onnea varmasti harva mamma kokee elämänsä aikana.

Vierailija
11/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle puhut niin sanoin että jos itse olisin pitänyt hääni Sveitsissä, se kun oli Suomen lisäksi vaihtoehtona. En tiedä missä Räikköset pitävät - lehdessä sanottiin vaan että keski-Euroopassa mutta Sveitsissähän he myös asuvat.  AP

Vierailija
12/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle puhut niin sanoin että jos itse olisin pitänyt hääni Sveitsissä, se kun oli Suomen lisäksi vaihtoehtona. En tiedä missä Räikköset pitävät - lehdessä sanottiin vaan että keski-Euroopassa mutta Sveitsissähän he myös asuvat.  AP

Seiskassahan oli pitkä juttu pitopaikasta..

Vierailija
13/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitopaikka selvinnee sinun kutsukortista! Vai notta eikö:DD

Vierailija
14/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa no eipä ole tullut Seiskaa luettua ehkä viiteentoista vuoteen :D

Hahah no eihän sitä tiedä, mutta hieman kyllä yllättyisin kutsukortista :D AP

Vierailija
15/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan mukaan häät ovat Italiassa, Toscanan alueella, vanhassa luostarissa. Vieraille järjestetty luxus majoitus lähistöllä. Luulisi, että väkeä tulee enemmänkin kuin kourallinen, koska häiden budjetti 500 000. Tuosta sormus vie 125 000, paljonkohan lie hääpuvun hinta.

Vierailija
16/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi ehtii parinkymmenen vuoden päästä viettää vielä kolmannetkin superhäät nuoren ja kauniin mallin kanssa. Vaikka Ranskassa.

Vierailija
17/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskan mukaan häät ovat Italiassa, Toscanan alueella, vanhassa luostarissa. Vieraille järjestetty luxus majoitus lähistöllä. Luulisi, että väkeä tulee enemmänkin kuin kourallinen, koska häiden budjetti 500 000. Tuosta sormus vie 125 000, paljonkohan lie hääpuvun hinta.

Ooo, kuulostaa hienolta :)

Voin vaan kyllä kuvitella mitä härdelliä on järjestää häät Italiassa. Toivottavasti heillä on onni matkassa, lehmän hermot ja paljon (kielitaitoisia) apujoukkoja :) AP

Vierailija
18/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu ja mintun häät. Eiköhän nanna tai joku muu vastaava taas lipsauta vahingossa kuvia mintun ökypuvusta, ökysormuksesta, ökyelämästä että saadaan tietää kuinka onnellinen minttu on. Öky tuo mintulle onnen, näin hän on jo muutaman vuoden antanut julkisuudessa ymmärtää.

Vierailija
19/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs tuo Nanna muuten elelee? Onko Jerellä töitä?

Vierailija
20/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instavideolla Mintun maha pömpöttää siihen malliin että eiköhän siellä ole jo toinen bulla uunissa.