Mintun ja Kimin häät kaukana Suomesta
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001220779.html
Mitäs ajatuksia tämä arvon Mammoissa herättää?
Sanoisin vaan että kakkuvalikoima Sveitsissä ei ole yhtä houkutteleva kuin Suomessa ( Terv. kokemusta on)...
Hauska seurata uutisia että miten ja missä juhlitaan :)
Kommentit (34)
Eiköhän Kimillä ole lompsa sen verran kunnossa, että av-mammallekin kelpaavan kakun saa häihinsä. Lennättää sen sitten vaikka Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Kimillä ole lompsa sen verran kunnossa, että av-mammallekin kelpaavan kakun saa häihinsä. Lennättää sen sitten vaikka Suomesta.
Juuri näin minä olisin tehnyt jos olisin hääni Sveitsissä järjestänyt. AP
Häät pidetään Italiassa, mistä Sveitsin olet saanut päähäsi?
Puolen miljoonan intiimit linnajuhlat, paikalla Virtasen klaani ja Karalahdet, tämähän on tiedetty jo pitkään. Rita Tainolan syväluotausartikkelissa kaikki "tieto" syötetty Virtaselta tai Virtasen faijalta. Ja lausahdus "Minttu on sanonut, että haluaa olla miehensä tukena niin kauan kuin tämä ajaa formuloissa." pistää hiukan silmään. Jää nähtäväksi, millaisen "uran" Virtanen kehittää vuoden päästä, kun Räikkönen eläköityy. Varmaan jotain muotiin liittyvää, niin varma tyylitajuhan ladyllä on. ;)
Minttu on sanonut, että haluaa olla miehensä tukena niin kauan kuin tämä ajaa formuloissa. = Minttu heivaa Räikkösen, kun tämä lopettaa formuloissa?
Hieno suunnitelma. Jos olisin samanlaisessa tilanteessa, niin varmasti valitsisin häät juuri Italiassa.
Jos vielä itse menen naimisiin, niin haluaisin sen tapahtuvan niin, että läsnä on vain minä, mieheni ja pari todistajaa. Häät olisivat tosiaan muualla kuin Suomessa. Etelän tähtien alla - vain me kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minttu on sanonut, että haluaa olla miehensä tukena niin kauan kuin tämä ajaa formuloissa. = Minttu heivaa Räikkösen, kun tämä lopettaa formuloissa?
Minttu ei tule Räikköstä heivaamaan! Hupsu..
Veikkaan Venetsiaa tai Como-järven aluetta.
Ajatelkaa kuinka onnellisia ne on oikeasti on tällä hetkellä! Sitä ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan mutta heidän tämän hetkistä onnea varmasti harva mamma kokee elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle puhut niin sanoin että jos itse olisin pitänyt hääni Sveitsissä, se kun oli Suomen lisäksi vaihtoehtona. En tiedä missä Räikköset pitävät - lehdessä sanottiin vaan että keski-Euroopassa mutta Sveitsissähän he myös asuvat. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle puhut niin sanoin että jos itse olisin pitänyt hääni Sveitsissä, se kun oli Suomen lisäksi vaihtoehtona. En tiedä missä Räikköset pitävät - lehdessä sanottiin vaan että keski-Euroopassa mutta Sveitsissähän he myös asuvat. AP
Seiskassahan oli pitkä juttu pitopaikasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitopaikka selvinnee sinun kutsukortista! Vai notta eikö:DD
Jaa jaa no eipä ole tullut Seiskaa luettua ehkä viiteentoista vuoteen :D
Hahah no eihän sitä tiedä, mutta hieman kyllä yllättyisin kutsukortista :D AP
Seiskan mukaan häät ovat Italiassa, Toscanan alueella, vanhassa luostarissa. Vieraille järjestetty luxus majoitus lähistöllä. Luulisi, että väkeä tulee enemmänkin kuin kourallinen, koska häiden budjetti 500 000. Tuosta sormus vie 125 000, paljonkohan lie hääpuvun hinta.
Kimi ehtii parinkymmenen vuoden päästä viettää vielä kolmannetkin superhäät nuoren ja kauniin mallin kanssa. Vaikka Ranskassa.
Vierailija kirjoitti:
Seiskan mukaan häät ovat Italiassa, Toscanan alueella, vanhassa luostarissa. Vieraille järjestetty luxus majoitus lähistöllä. Luulisi, että väkeä tulee enemmänkin kuin kourallinen, koska häiden budjetti 500 000. Tuosta sormus vie 125 000, paljonkohan lie hääpuvun hinta.
Ooo, kuulostaa hienolta :)
Voin vaan kyllä kuvitella mitä härdelliä on järjestää häät Italiassa. Toivottavasti heillä on onni matkassa, lehmän hermot ja paljon (kielitaitoisia) apujoukkoja :) AP
Minttu ja mintun häät. Eiköhän nanna tai joku muu vastaava taas lipsauta vahingossa kuvia mintun ökypuvusta, ökysormuksesta, ökyelämästä että saadaan tietää kuinka onnellinen minttu on. Öky tuo mintulle onnen, näin hän on jo muutaman vuoden antanut julkisuudessa ymmärtää.
Milläs tuo Nanna muuten elelee? Onko Jerellä töitä?
Instavideolla Mintun maha pömpöttää siihen malliin että eiköhän siellä ole jo toinen bulla uunissa.
Ajattelin vain, että varmasti oikein järkeävää. Katsotaan mikä lehti julkaisee "salakuvat" häistä.