Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mintun ja Kimin häät kaukana Suomesta

Vierailija
17.07.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001220779.html

Mitäs ajatuksia tämä arvon Mammoissa herättää?

Sanoisin vaan että kakkuvalikoima Sveitsissä ei ole yhtä houkutteleva kuin Suomessa ( Terv. kokemusta on)...
Hauska seurata uutisia että miten ja missä juhlitaan :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahka Räikkis on lopettanut ajamisen, meille lanseerataan urheilurikoosarja nimellä Aceofficial :D

Vierailija
22/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te Nannasta enää jauhatte? Eikös Mintun nykyinen bestis ole tuo #johannamuhonen? Minä ainakin olen tainnut nähdä Mintusta enemmän kuvia hänen kun Kimin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvien yhteydessä aina tuo #adidassuomi? Onko sillä silloin aina ilmaset verkkarit päällä.

Vierailija
24/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan mukaan häät ovat Italiassa, Toscanan alueella, vanhassa luostarissa. Vieraille järjestetty luxus majoitus lähistöllä. Luulisi, että väkeä tulee enemmänkin kuin kourallinen, koska häiden budjetti 500 000. Tuosta sormus vie 125 000, paljonkohan lie hääpuvun hinta.

Ooo, kuulostaa hienolta :)

Voin vaan kyllä kuvitella mitä härdelliä on järjestää häät Italiassa. Toivottavasti heillä on onni matkassa, lehmän hermot ja paljon (kielitaitoisia) apujoukkoja :) AP

Ei siellä mitään härdelliä ole. Kimin ja Mintun häät ovat Pohjois-Italiassa. Pohjois-italialaiset ovat järjestelmällisiä, hyvin suunnitelmallisia, pitävät aikatauluista ja sopimuksista kiinni, saksalaisen kulttuurialueen läheisyydestä johtuen. Etelä-italialaiset ovat niitä häslääjiä.

Vierailija
25/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

@johannamuhonen @imperialhealthclub #adidassuomi

Vierailija
26/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kimi tajuaa nyt viimeinkin tehdä sen avioehdon.

Vierailija
27/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, toi @imperialhealthclub sijaitsee Suomessa. Onko Minska nyt täällä meidän ilona livenä? :) Ihkuuuuu :)

Vierailija
28/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittaa tuo kuva missä se on Robinin kanssa. Se itse on suihkurusketettu ja kaikki vimpan päälle, poikansa on täysin valkoinen pullava pallopää eikä niin vimpan päälle.

Vierailija
29/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vahtimassa Kimin polttareita. Ne on tänä viikonloppuna.

Vierailija
30/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan mukaan häät ovat Italiassa, Toscanan alueella, vanhassa luostarissa. Vieraille järjestetty luxus majoitus lähistöllä. Luulisi, että väkeä tulee enemmänkin kuin kourallinen, koska häiden budjetti 500 000. Tuosta sormus vie 125 000, paljonkohan lie hääpuvun hinta.

Ooo, kuulostaa hienolta :)

Voin vaan kyllä kuvitella mitä härdelliä on järjestää häät Italiassa. Toivottavasti heillä on onni matkassa, lehmän hermot ja paljon (kielitaitoisia) apujoukkoja :) AP

Itse olen mennyt naimisiin Italiassa, eikä se mitenkään vaikeaa ollut järjestää. Ei vaatinut edes hermoja. Suurin ongelma oli valita millaisen häämenuun halusi. Vaihtoehtoja oli paljon ja kaikki vaikuttti hyvältä. Italialaiset jos jotkut saavat aikaan upeat puitteet häihin.

Vierailija
31/34 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaiset lehdet puhuvat 5. elokuuta ja Sienan lähellä olisi nuo häät.

Vierailija
32/34 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs veikkaatte, miten pitkään liitto kestää?

Veikkaan, ettei Kimi pääse eroon Mintusta vaikka vaihtaisi naisia vuoron perään, minkä se luultavasti jo nyt tekee. Mintun hapannaamasta ja takapuolen esittelystä Instassa päätellen. Kyllä ne rakastetut ja naimisiin menevät naiset vaan hymyilevät enemmän.

Vierailija
33/34 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä jopa arvelen kuka on Kimin kolmas vaimo. Sellainen joka aikuisen naisen taktiikalla soluttautuu lähipiiriin. Näennäisesti nostatta Mintun egoa omalla työpanoksellaan, mutta todellisuudessa painaa sen egon ovelasti nollalukemiin. Varmistaa, ettei Minttu ainakaan keksi muita harrastuksia kuin Fitness. Ei ainakaan aivosoluja kehittäviä harrastuksia. Sitten odottaa rauhassa ensimmäistä kriisiä ja iskee. Kellekään tullut mieleen kuka se vois olla?

Vierailija
34/34 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä jopa arvelen kuka on Kimin kolmas vaimo. Sellainen joka aikuisen naisen taktiikalla soluttautuu lähipiiriin. Näennäisesti nostatta Mintun egoa omalla työpanoksellaan, mutta todellisuudessa painaa sen egon ovelasti nollalukemiin. Varmistaa, ettei Minttu ainakaan keksi muita harrastuksia kuin Fitness. Ei ainakaan aivosoluja kehittäviä harrastuksia. Sitten odottaa rauhassa ensimmäistä kriisiä ja iskee. Kellekään tullut mieleen kuka se vois olla?

Nänny!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi