Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo petti ( suuteli toista miestä )

Vierailija
16.07.2016 |

Vaimo oli juhlimassa kaverinsa kanssa
Ja heidän seurassaan oli myös ollut yksi miespuolinen kaveri.. en tunne häntä eikä vaimonikaan. Vaimo kun juo niin hänellä lähtee usein ns. Mopo käsistä... ja tämä ilta päättyi siihen että suuteli tämän tuntemattoman miespuolisen kanssa.. monta kertaa.
Vaimo tuli kyllä kotiin baarista ja yritti esittää ettei mitään ole tapahtunut. Seuraavana päivän kertoi sitten mitä oli käynyt.
Olen todella vihainen, mutta rakastan vaimoani ja lapsiani... ja annan kyllä anteeksi.
Pari vuotta sitten me erosimme koska vaimo ihastui toiseen. Mutta mitään fyysistä ei ollut ainakaan hänen sanojensa mukaisesti. Asuimme hetken erillään mutta palasimme yhteen.

Mietin että pääsenkö tästä yli vai olenko vain sinisilmäinen hölmö?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskamaista tuo on, ei tarpeeksi paha teko jotta voisi erotakaan oikeastaan mutta mitäpä muutakaan voi tehdä kun luottamus on ohi? No kulissiliitto toki. Ja oman pettämiskortin hakeminen varastoon ts. panet jotain mahdollisimman nöyryyttävää naisen kannalta mutta pidät sen salassa siihen asti kunnes nainen pettää sua.

Oletpa säälittävä.. Luuseri.. Sinkku?

Vierailija
22/33 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä käy, kun suomiukko ei osaa pitää naistaan tyytyväisenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole hölmö. Olet idiootti. Voin kuvitella miten monta kertaa tämä toistuu. Ja mitä kaikkea et tiedä.

Niin tai sitten mitään muuta ei ole..

Kaksi vaihtoehtoa..

Vierailija
24/33 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100% naisista pettää joten on parempi katsoa eri suuntaan...

Eroaisin tuollaisesta miehestä joka ei luottaisi muhun koska "kaikki naiset pettää". Vaalin uskollisuutta parisuhteessa.

Vierailija
25/33 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt säälittävää, että jos vihaa toista niin paljon yhden pusun takia, menee jumputtamaan jotain huor.. eikä vain yksinkertaisesti jätä, vaan jatkaa vihaten toista.

Säälittävää, selkärangatonta, munatonta paskaa.. :D

Vierailija
26/33 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt säälittävää, että jos vihaa toista niin paljon yhden pusun takia, menee jumputtamaan jotain huor.. eikä vain yksinkertaisesti jätä, vaan jatkaa vihaten toista.

Säälittävää, selkärangatonta, munatonta paskaa.. :D

Kuten se pusukin, säälittävää, selkärangatonta, välinpitämätöntä.

Vierailija
27/33 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna, miksi kolleegasi IIda huitelee miesasiakkaalle? Eräs toinenkin on tehnyt työpaikalla samoja havaintoja, jopa toppuutellut.

Ei ole yhtä pahaa häirintää kuin kiinalais naisparturin mutta siihen puututaan. Jos jja kun joku kiinnostaa, kanmattaa puhua henkilön kanssa eikä huudella.

Vierailija
28/33 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna, miksi kolleegasi IIda huitelee miesasiakkaalle? Eräs toinenkin on tehnyt työpaikalla samoja havaintoja, jopa toppuutellut.

Ei ole yhtä pahaa häirintää kuin kiinalais naisparturin mutta siihen puututaan. Jos jja kun joku kiinnostaa, kanmattaa puhua henkilön kanssa eikä huudella.

Vierailija
29/33 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppas tämä ketju. Pettäminen ei ole pelkästään pahaksi suhteelle. Itse olen nainen, mutta sinun tilanteessa vaatisin itselleni myös luvan hankkia yhteen iltaan vähän säpinää...

http://www.vauva.fi/keskustelu/2613831/hyvia_muistoja_pettamisesta_ei_m…

Vierailija
30/33 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla naisesi menee pidemmälle, usko pois. Ja samalla selityksellä ... tuli otetuksi pari liikaa ja kontrolli petti. Vedä tästä sitten huumoria.

Vierailija
31/33 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kännissä oleminen ei mitenkään lievennä asiaa. Itse olin aivan raivona kun näin baarissa että poikaystävä halaili yhtä tyttöä. Ollaan sovittu tiukat rajat, muita ei saa halailla eikä millään tavalla pussailla. Muusta puhumattakaan. Ja poikaystävä jatkoi tätä halaamista ja melkein sylissä pitämistä kun tulin pöytään.

Seuraavana päivänä sanoin vain, että jos vielä kerrankin joudun näkemään mitään vastaava, mä lähden. Meillä on säännöt ja rajat, jos hän ei kunnioita niitä sääntöjä jotka yhdessä ollaan laadittu, minä lähden.

Sanoisin että älä liian helposti anna anteeksi.

Vierailija
32/33 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi anteeksi

Vierailija
33/33 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää pelkkään imutteluun kun seuraavat kerran tapaavat.