Kumman miehen valitsisit?
Lastesi isän, joka pyytää uutta mahdollisuutta. Olet kuitenkin antanut jo useamman mahdollisuuden ja aina suhde on päättynyt katastrofiin. Ihmisenä ja lastesi isänä hän on kuitenkin tärkeä ihminen kenestä välität aina. Tällä kertaa asiat voisi mennä toisin ja suhde toimia hyvin sillä muutoksia on tapahtunut. Toisaalta. Lasten ei tahtoisi joutuvan kärsimään, joten pienikin riski epäonnistumiseen kauhistuttaa.
Miehen kehen tutustunut kaveripohjalta. Tilanteensa vaan sellainen ettei ihan kamalan helposti voisi edes parhaimmillaan ajatella yhteen muuttamista vuosiin. Välimatka kuitenkin tosi lyhyt. Mitään vikaa en asiassa enkä ihmisessä muuten näe.
Silti tuntuu kuin tekisin väärin jos kieltäydyn lasten isän ehdotuksesta. Se ei kuitenkaan ole syy olla kenenkään kanssa, että muusta tulisi huono omatunto. Onhan minullakin oikeus edes joskus onneen. Ero aikanaan ei ollut minun syytä, vaikken täydellinen toki olekaan.
Olen ollut tosi kauan jo yksin eikä hän ole lapsistaan siinä välissä huolehtinut.
Ehkä kaipaan tsemppiä ja kannustusta. Saisinkohan sitä täältä?
Voin aivan rehellisesti sanoa, että olen kyllä ansainnut jo onnen ja elämääni hyvää.
Olen mennyt uskomattoman rankkojen asioiden läpi viime vuodet ja ollut melkein kirjaimellisesti toinen jalka haudassa. Ollut niin yksin kun vaan olla voi ja antanut lapsille kaikkeni. Nyt he on jo aika isoja ja voisin ehkä hiljalleen ajatella pikkuisen jo itseänikin.
Kommentit (7)
Et varmaan ap. usko, mutta mä mietin ihan samoja asioita tällä hetkellä. Mä kyllä haluaisin lasten isän, mutta tuo pelko on se, joka ei ihan heti anna mun tehdä niin.
Kaverimies sen sijaan ei sytytä yhtään tällä hetkellä.
En tiedä, mitä tehdä. Oon ihan hukassa. Voi kun osaisin nyt vaan keskittyä itseeni ja lapsiini, höh.
Minkä ikäinen ap. olet? T: kolmonen
Jos uskallat laittaa jonkun meiliosoitteen, niin voitais kirjoitella. Tää on niin vaikeeta, oikeasti!
Noilla tiedoilla tuon toisen miehen. Mikä pakko se on muuttaa yhteen asumaan, varsinkin kun on lapsia mukana kuvioissa.
Oot antanut jo monta mahdollisuutta lasten isälle, joten eiköhän se juttu oo jo nähty.
Hyvä vaihtoehto on myös tuo kakkosen ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ap. usko, mutta mä mietin ihan samoja asioita tällä hetkellä. Mä kyllä haluaisin lasten isän, mutta tuo pelko on se, joka ei ihan heti anna mun tehdä niin.
Kaverimies sen sijaan ei sytytä yhtään tällä hetkellä.
En tiedä, mitä tehdä. Oon ihan hukassa. Voi kun osaisin nyt vaan keskittyä itseeni ja lapsiini, höh.
No sulle antaisin neuvoksi jättämään tuon kaverimiehen ainakin rauhaan, jos ei sytytä niin miksi pitäis toista kiusata. Etsi joku toinen tai ole yksin jonkin aikaa.
Olisin yksin lasten kanssa. hankkisin terapaiaa sen takia, että minulle tulisi syyllisyys siitä, että mies uikuttaa takaisin.