Kuka näistä naisartisteista on mielestäsi vaimoainesta ja perustelut miksi?
Tässä 4 Suomen parasta ja suosituinta naisartistia. Kenen kanssa menisit naimisiin ja perustelut miksi?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen :) <3
Ei ole listalla mukana koska ei ole 4 suosituimman joukossa. Joten mene hellvettiin siitä jenneilemästä!
Chisu on naimisissa samoin Abreu. Sanni on lesbo. Janna ainoa joka vapailla markkinoilla. Ennemmin mä silti ampusin itseäni polveen kuin tuota akkaa kattelisin himassani.
m24
Kaikilta tulee ulos vaan valitusvirsiä, mut jos pitäisi valita ottaisin nuorimman, tai ehkä sittenkin eniten tienaavan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilta tulee ulos vaan valitusvirsiä, mut jos pitäisi valita ottaisin nuorimman, tai ehkä sittenkin eniten tienaavan.
No tuskin ne vapaa-ajalla siellä himassa niitä virsiään vetelisi. Näistä ylivoimaisesti rikkain on Chisu. Mutta häntäkin paremmin tienaa Jenni vartiainen joka ei ole listalla, ja Jenni on kaiken lisäksi sinkku...
Vaimoaines = lopettaa työnteon ja palvelee miestä kotona.
"Tässä 4 Suomen parasta ja suosituinta naisartistia."
Niin missä?
Suosituimmista en tiedä, mutta parasta... eeh... ei.
Vierailija kirjoitti:
"Tässä 4 Suomen parasta ja suosituinta naisartistia."
Niin missä?
Suosituimmista en tiedä, mutta parasta... eeh... ei.
No ei ne ole edes suosituimpia. Sanni ehkä joo mutta muitten edelle menee esim. Kaija Koo ja Paula Vesala.
Miksei Janna saa yhtään ääntä? :( Miksi Jenni saa ääniä vaikkei ole luettelossa?
Vapailla avioliittomarkkinoilla naislaulajista Suomessa ovat Janna, Jenni Vartiainen, Kaija Koo. Ja rahaa heillä on riittämiin paitsi ehkä Jannalla (jolla on äidin rahat).
Chisu koska tykkään siitä.
Sanni olis kiva kanssa mutta lepakko. Ja aika nuori kanssa.
Eli anna jäisi kakkoseksi ja tuota yhtä en tiedä
Minä uskon ja toivon että Sanni on Bi.
Mies
En voi vastata kun mun suosikkimimmi puuttuu luettelosta. Jos noista pitäisi valita niin Chisu. Varmasti fiksuin ja hänen kanssa arkikin voisi sujua. Ei siis mikään pissis.