Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kostin kiusaajalleni :)

Vierailija
16.07.2016 |

Kävin eilen kotipaikkakunnalla kaupassa ja kappas, siellähän se haahka oli kakaransa kanssa. Ei huomannut minua. Laittoi lapsensa hakemaan yhdestä hyllyköstä jotain, ja oikaisin sinne odottamaan. Kun lapsi tuli kohdalle niin kysyin "oletko X:n lapsi?" Tämä vastasi hämmentyneenä "joo?". Aloin voivottelemaan miten ohuet hiukset ja höröttävät korvat tällä on ja kysyin "repiikö äitisi vieläkin lapsia hiuksista ja korvista? Voi ei, onpa sinulla kyllä tooosi isot korvat ja luiru tukka... sano terveisiä Y:ltä."
Lapsi lähti äkkiä takaisin emonsa luokse ja minä häippäisin kassan kautta pois. Toivottavasti sillä naudalla oli kivaa selittää tuo lapselle! Olisi pitänyt kyllä vielä näyttää paloarvet ja sanoa että jos äitisi ottaa sytkärin esille niin juokse, hitto kun ei tullut mieleen...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika julmaa, pienempikin kosto olisi riittänyt.

Vierailija
2/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle kostit, nyt meni vähän väärään osoitteeseen.

Vierailija
4/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon lasten kautta kiusaaminen on sairasta.

Vierailija
5/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole omasta tahdostaan kiusaajasi lapsi.

Vierailija
6/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista kostaa syyttömälle lapselle. Parempi kosto olisi ollut, kun olisit vaikka salakavalasti pilkannut tätä. Esim. sanonut kiusaajallesi, että onpa kiva nähdä pitkästä aikaa ja kehunut lasta kuinka tämä on perinyt selkeästi äidin ulkonäön ja sitten lirkutellut lapselle, että onko tämä mielestään tullut luonteeltaan enemmän äitiin tai isään ja sitten toteanut hymyillen, että toivottavasti sentään isään.

Pilkkoja jotka kiusaajasi tajuaisi mutta lapsesi ei.

Vierailija
7/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon luonteesi vuoksi se sinua kiusasi.

Vierailija
8/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että olet lääkityksen tarpeessa. Mitä sä meet viattomalle lapselle tuolla lailla? Syytön se sun kiusaamiseen on vitun uuvatti. Ei tainnu olla sulla pokkaa mennä itse kiusaajalle sanomaan

Vierailija
9/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen kotipaikkakunnalla kaupassa ja kappas, siellähän se haahka oli kakaransa kanssa. Ei huomannut minua. Laittoi lapsensa hakemaan yhdestä hyllyköstä jotain, ja oikaisin sinne odottamaan. Kun lapsi tuli kohdalle niin kysyin "oletko X:n lapsi?" Tämä vastasi hämmentyneenä "joo?". Aloin voivottelemaan miten ohuet hiukset ja höröttävät korvat tällä on ja kysyin "repiikö äitisi vieläkin lapsia hiuksista ja korvista? Voi ei, onpa sinulla kyllä tooosi isot korvat ja luiru tukka... sano terveisiä Y:ltä."

Lapsi lähti äkkiä takaisin emonsa luokse ja minä häippäisin kassan kautta pois. Toivottavasti sillä naudalla oli kivaa selittää tuo lapselle! Olisi pitänyt kyllä vielä näyttää paloarvet ja sanoa että jos äitisi ottaa sytkärin esille niin juokse, hitto kun ei tullut mieleen...

Ei se lapsi välttämättä kerro äidilleen koko tapauksesta, ihmettelee vain itsekseen maailman hulluutta.

Vierailija
10/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten sä heräsit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme