pokepallot loppu, apua!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mistä ootte löytäneet Snorlaxin? Oon pelannut heinäkuusta asti eikä vaan tuu mistään :(
Turusta jokirannassa niitä vilisee
Vierailija kirjoitti:
Mistä ootte löytäneet Snorlaxin? Oon pelannut heinäkuusta asti eikä vaan tuu mistään :(
Taisin saada 10 km munasta hautomalla, kuten myös Laprasin. Muuten ei ole niitä näkynyt.
Mäkään en löydä snorlaxia, aerodyctalia, dratinatea.. vaikka paljon oon pelannu.
No ei kyllä vilise Turussa jokirannassa, siellä on tullut jokunen pokekilsa käveltyä... eikä Honkapirtillä.
10 km muniakin saa nykyään tosi harvoin pokestopeilta vai onko mulla vaan huono tuuri?
Itse asun keskustassa ja pokestoppeja on 200m välein, mulla on koko ajan kassi täynnä, että en edes saa lisää pokepalloja.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä vilise Turussa jokirannassa, siellä on tullut jokunen pokekilsa käveltyä... eikä Honkapirtillä.
Jaa, minä olen kyllä useammankin sieltä napannut. Mitä toi Honkapirtti tähän liittyi?
Asun lähiössä, meillä vaan kolme pokestoppia, keskustasta kerään aina pallot kun siellä pääsen käymään.
Honkapirtti liittyi siten että siellä ainakin kesällä oli tosi hyvät pokesaaliit, just vähän erikoisempia pokeja ja paljon pelaajia. Mutta kiitos neuvosta, täytyy jatkaa etsimistä jokirannassa. Snorlax näyttää niin kivalta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin saada 10 km munasta hautomalla, kuten myös Laprasin. Muuten ei ole niitä näkynyt.
Samat sanat täällä.
Mä haluaisin ditton,mutta ei ole vielä tärpännyt :(
Muuten eikös ditto ole tosi harvinainen! Eli mistä ihmeestä te sen ootte löytäny :D
vierailija epä hädässå kirjoitti:
Muuten eikös ditto ole tosi harvinainen! Eli mistä ihmeestä te sen ootte löytäny :D
Sentret muuttui napatessa Dittoksi
Joko teillä on niitä kiviä, joita tarvitaan tiettyihin evolvauksiin? Itse en ole saanut ainuttakaan.
Kaksi dragonscalea olen saanut ja yhden millä sai kehitettyä polygornin. Niitä tulee kun on pyöritellyt 7 pv putkeen pokestoppeja
Pokestoppi. Mulla on niin pirun hyvä tuuri että lähin on ihan kulman takana, ei tarvi sohvalta liikkua mihinkään. :'D
Mulla on ainakin 10 dittoa tullut jo
Rattatoista usein
Mitä uusia teillä on
Mulle tuli lehmä eilen munasta
Olen saanut 3 kiveä. Kaksi muistaakseni sun stonea, en tiedä edes mihin niitä voi käyttää, kertokaapas. Kolmannen käytin jo, en muista mitä evolvasin mutta ei ollut dragon scale, niitä tarvitsisin kaksi... scyther ja onix candyt on kasassa jo.
Nyt on tosi paljon huijareita saleilla, mikä jonkin verran turhauttaa.
Käy lainaan naapurista.