Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S24 treffien rouvien oudot ikähaarukat.

Nuorimies
16.07.2016 |

Millainen n. 40v. mature laittaa haettavien iäksi 10v nuoremmat ja 7 vuotta vanhemmat miehet? Siis etsii ennemmin nuorempaa kuin vanhempaa? Jokainenhan sen ymmärtää ettei se toimi noin päin. Kuka 30v mies ottaisi jonkun 40v mummun?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii mun kokemuksen mukaan.

Vierailija
2/12 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas kun joku 23-vuotiaskin ottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kelpaan :) miehet kato tykkää muodokkaista aikuisista naisista, jotka tietää mitä tahtovat ja ottavat sen :)

Ja sitten kun sisällä asustaa pienen pieni bitch joka tykkää härnäillä...niin eihän kukaan voi kieltäytyä;)

N42

Vierailija
4/12 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on suomalaisten nuoret kyllä puutteessa, ei muuta voi sanoa..

Vierailija
5/12 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monessa profiilissä näkee tämän. Voisiko joku S24 rouva avata tätä hieman, miksi haet nuorempaa? Mikä niissä vanhemmissa ei teitä enää miellytä? Eronneita ja lapset näillä on järjestäin kaikilla. Normaalistihan naiset eivät nuorempia miehiä katsele.

Vierailija
6/12 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella monessa profiilissä näkee tämän. Voisiko joku S24 rouva avata tätä hieman, miksi haet nuorempaa? Mikä niissä vanhemmissa ei teitä enää miellytä? Eronneita ja lapset näillä on järjestäin kaikilla. Normaalistihan naiset eivät nuorempia miehiä katsele.

Mikä olisi mielestäsi sitten tarpeeksi suppea ja sopiva ikähaarukka 40-vuotiaalle? Ja miksi?

Vierailija
7/12 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa,a. Mikäs ongelma tuossa on?  - Tämän palstan perusteella paljon useammin moni mies vinkuu, kuinka nuoret naiset, etten sanoisi tytöt eivät kuulemma ymmärrä parastaan, kun rajaavat itseään yli kymmenen vuotta vanhemmat kanditaatit yleensä heihin, jotka eivät oikein nappaa..    

Vierailija
8/12 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais mieluummin 10 vuotta nuorempi kuin 10 vuotta vanhempi. Olen noin 50 v nainen. Siis jos kelpaan. Ja lapset on jo tietty niin kiire ei ole minnekkään.

Vierailija
9/12 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais mieluummin 10 vuotta nuorempi kuin 10 vuotta vanhempi. Olen noin 50 v nainen. Siis jos kelpaan. Ja lapset on jo tietty niin kiire ei ole minnekkään.

Mutta miksi? En siis arvostele, haluan vain tietää miksi eron jälkeen se nuori mies on mielessä.

Vierailija
10/12 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin eräässä deittipalvelussa ikähaarukaksi 25-45, olen itse 35. Suurin osa yhteydenotoista tuli 25-30-vuotiailta. Nuorin oli 23-vuotias.

Vierailija
11/12 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimies kirjoitti:

Millainen n. 40v. mature laittaa haettavien iäksi 10v nuoremmat ja 7 vuotta vanhemmat miehet? Siis etsii ennemmin nuorempaa kuin vanhempaa? Jokainenhan sen ymmärtää ettei se toimi noin päin. Kuka 30v mies ottaisi jonkun 40v mummun?

Tule sitten vasta valittamaan, kun huomaat saman sivuston miesprofiileissa ikähaarukoita, joissa etsitään 7 vuotta itseä vanhempaa naista. Ja se ikähaarukka ei ole nuoremmassa päässä kauempana miehen omasta iästä.

(Oikeastihan miehillä se haarukka päättyy poikkeuksetta omaan ikään tai jopa itseä nuorempaan! Siinä olisi enemmän valittamisen aihetta ap:lle.)

Vierailija
12/12 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivoiset tapaukset niin tekee, toisaalta on pakko olla epätoivoinen kun netistä seuraa hakee