Oletko käynyt värianalyysissä? Miten vaikutti elämääsi?
Itse kävin koekaniinina kasarilla kun tulivat muotiin, olin kuulemma viileä tumma kesä tai jotain sinnepäin. Suositeltiin mustaa, puhtaanvalkoista, siniharmaita, kovaa fuchsiaa ja hopeaa kullan sijasta, joita jo käytin (sitä fuchsiaa lukuunottamatta, kasarilla se ilmeisesti kuului jokaisen "vuodenajan" värikarttaan koska oli muodissa). Käytän edelleen.
Opin ainoastaan sen, että lämpimät sävyt eivät sovi minulle, olen samaa mieltä enkä niitä ole koskaan käyttänyt.
Kommentit (4)
Ap ei pahalla, mutta vaikutat jotenkin vajaalta...
Värianalyysin jälkeen käytin monen vuoden ajan hyvin omituisia vaatteita, kun mallitilkkujen perustella uskoin että ne sopivat minulle. Paljon fiksumpaa olisi ollut valita neutraaleja kankaita ja keskittyä vaatteiden täydelliseen istuvuuteen. Sama se, olen tehnyt elämässäni isompiakin virheitä ja joistain jopa oppinut.
En oo ollut, mutta anoppi on niitä tehnyt joskus ja todennut mut heti talveksi. Olen kuulemma kuin Lumikki väreiltäni, kun mun iho on ihan tosi vaalee ja silmät ihan vaaleensiniset, mutta kulmakarvat ja hiukset ihan tummanruskeet, ripset mustat.. En tiedä miten sen perusteella kuuluis pukeutua.
Kävin 90-luvun alussa ja syksyksi mut luokiteltiin, mutta en muista mikä syksy tarkemmin, joku talveen kallistuva tjs. Ei vaikuttanut elämääni mitenkään. Mulle suositeltiin värianalyysissä ruskeaa ripsiväriä, vaikka mun ripset ja kulmakarvat on luonnostaan mustat. Mustaa ripsiväriä käytän ja muutenkin niitä värejä, joista tykkään.