Puhukaa 1 päivä jostain muustaku politiikasta tai rasismista?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan medialta. Parempi olla vähän aikaa itse mediatauolla. Nauttikaa kesästä.
mediaa jos uskoisi niin olisi maailma tulessa, mutta ihana kesäpäivä tänäänkin.
Vtttu kun tänne sais politiikka ala-osion niin ai että!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan medialta. Parempi olla vähän aikaa itse mediatauolla. Nauttikaa kesästä.
mediaa jos uskoisi niin olisi maailma tulessa, mutta ihana kesäpäivä tänäänkin.
Kyllähän siellä kreikassa kärtsää aika hyvin jo. Sekin on varmaan iltakommunistilehtien mielestä persujen syytä.
Ei onnistu ennenkuin tavoite on saavutettu.
t. riippumaton ja puolueeton vihervasemmistomedia
Koska se on nyt päivänpolttava asia. Itse en voi ymmärtää miten tuollaiset ministerit olisivat muka missään muodossa kelpoisia. Siksi keskustelen asiasta kunnes persut löytää riveistään kunnollisia ministereitä. En ole persuja heivaamassa hallituksesta, mutta haluan heiltä parempia ja luotettavampia ministereitä.
Ei onnistu, koska tämän palstan mode poistaa sellaiset aloitukset. Tältä päivältä mainittakoon mm.alkoholidemetnia.
Ei niistäkään oikein voi puhua jos on ns. Persujen haukkuma vihervassari.
Persut johtavat nyt hallitusta, get over it!
Toiset rakastaa oikeistohallitusta, toiset rakastaa vihervassareita.
Puhutaan vaikka ihmisroduista ja niiden välisistä eroista. Vai olisiko ihmislajit parempi termi?
Luin juuri että Tuomiojakin paljastui rasistiksi.
Itse taas haaveilen päivästä, jolloin palstalla ei haukuttaisi naisia. Sellaista päivää ei ole koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas haaveilen päivästä, jolloin palstalla ei haukuttaisi naisia. Sellaista päivää ei ole koskaan ollut.
Naisilla on paljon petrattavaa.
OIkeasti modet, luokaa se politiikka-osio tänne niin saa tän viemäriosaston ohjattua sinne viemäriin.
Vierailija kirjoitti:
Persut johtavat nyt hallitusta, get over it!
Petteri voi olla eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on paljon petrattavaa.
Miehillä on paljon enemmän petrattavaa. Miehiä ei silti voi haukkua palstalla, koska sellaiset aloitukset ja viestit poistetaan heti. Miehiä palvotaan palstalla jumalina.
Ap. Ei lopeteta, vaikka toivot. Persujen rasseilusta puhetta riittää 4v.sun iloksi joka päivä.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Miksi kaikista pienituloisempia uhkaillaan kontrollilla ja leikkauksilla? Jos tilanne olisi parempi maapallolla, olisi helpompaa olla puhumatta aiheesta.