NYT TOSI KYSEESSÄ!! LUKEKAA NOPEASTI!
Nyt torstaina tuossa iltapäivällä tulee minun luokse kylään parikymppinen mormonityttö jonka kanssa olen ystävystynyt kun olen nähnyt häntä mormonikirkolla ja myös EO:lla sen lisäksi. Juteltiin jälleen Facebookissa. Silloin eilen illalla juteltiin sairauksista ja siitä, kuinka tärkeää niistä olisi kertoa ja että ainakin olis hyvä, että Jakke tietää :) koska jos Jakke tietää, niin hän osaa sitten auttaa oikealla tavalla ja nyt juteltiin muistakin asioista ja muun muassa kaipuusta ja ikävästä ja kun ikävöimme joskus ihmisiä.
Hän ikävöi niitä mukavia lähetyssaarnaajia siellä ja minä ikävöin Jakkea kun Jakke on niin ihku tyyppi <3. Voi, ette Jakke ja pojat tiedäkään kuinka paljon me tytöt teistä tykätäänkään <3! Olette aivan loistavia!!!! <3 <3 <3 <3 <3 ja ilon aiheita ootte tytöille. Me sovittiin myös minä ja se mormonityttö että hän tulee käymään minun luona kylässä. Iltapäivällä tapaamme ja meillä on varmaan kivaa. Mietin että kävisinköhän kaupasta jotakin tarjottavaa, vaikka jäätelöä tai jotakin muuta hänelle. Olen vieraanvarainen ja haluan tarjota vierailleni kaikkea hyvää syötävää :). Ehkä jäätelöä, kermavaahtoa, banaania ja suklaakastiketta :) :) :) Tai joku hedelmäsalaatti :) NAM!!!!!! Tai jotakin muuta, mutta mitä? No nukun ensin yöunet ja niitten jälkeen keksin tarkemmin.
Tiedän muuten kaksi sellaista mormonia joiden nimi on Jaana. Toinen asustaa Utahissa, South Jordanissa josta olen kuvia katsellut netistä ja joka on upea kaupunki jossa kaunista luontoa ja metsää yms ja jossa myös hienoja rakennuksia jotka näyttää upeilta nekin. Viihtyisin siellä ja ajattelin kun kuvia katsoin, että WOW, HIENO KAUPUNKI!!!!! Toinen Jaanoista on minulle tuttu Facebookin kautta ja hällä on Asperger-diagnoosi ja iso perhe, monta lasta. Ollaan tutustuttu Facebookin jossakin ryhmässä. Hän asuu Lapissa. Sen Lapin Jaanan kanssa ollaan juteltu Facebookissa jonkun verran ja nyt suunniteltu että hän tulee Lapista asti joku kerta minun luokse yöksi ja hän ottaa mukaan nuorimman lapsensa. Hänen nuorimmaisensa on semmoinen 3-vuotias poika. Kiva on jos ja kun ystäväni ja hänen lapsensa tulevat yökylään.
En tiedä milloin he tulevat mutta jossakin vaiheessa. Utahin Jaanan kylään tulosta varmuutta ei ole vieläkään mutta Lapin Jaana sanoi että voisi tulla ja myös lapsen ottaa mukaansa. Kivaa on myös saada pikkuvieras tänne kylään :). Poika ei kuulemma ujostele eikä vierasta kovinkaan paljoa ja on mukavaa sitten viedä hänet pihaan kun pihassa on tässä talossa lasten leikkipaikka ja keinut ja hiekkalaatikko. Siinä saa pikku poju touhuta ja minä ja äitinsä vahditaan sitten siinä vieressä.
Kommentit (24)
Minust ap kirjoittaa erittäin hyvin teksti on hypnotisoivan lämmintä :)! Kiva lukea näitä. Tykkään!
Ootko sinä Henna hakenut sitä apua niin kuin silloin lupasit?
Vierailija kirjoitti:
Ootko sinä Henna hakenut sitä apua niin kuin silloin lupasit?
Sen verran levotonta juttua blogannut viimeaikoina, että tuskinpa on...
Mä silmiäni usko en, kun tää ap teki sen, täydellisen roskapostauksen!