Kysy mitä vaan kauniilta ja fiksulta 18-vuotiaalta
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vastaan omia kauneusihanteitani.
Vastaat selvästikin myös omia fiksuusihanteitasi.
Kuulostat kovasti anopiltani. Hänelläkin on kovasti hyvä käsitys itsestään, osaamisestaan ja taidoistaan. Me muut emme aina ole samaa mieltä, mutta sekös anoppia hetkauttaa. Hän vastaa itse omia ihanteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kirjoitit lukiossa? Montako laudaturia?
Kirjoitin ihan perus enkkua, ruotsia, lyhyttä matikkaa jne. Ei tullut laudatureja. Lukiossa en tehnyt päivääkään minkään eteen töitä, mikä nyt hieman kaduttaa. Tosin se oli sellaista kasvun aikaa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaatko silti huonon itsetunnon? En keksi muuta syytä miksi kukaan toisi muuten kauneuttaan niin kovin esille.
On minulla osittain myös huono itsetunto. Koen tarvetta huomiolle ja myönnän sen. En anna sen kuitenkaan vielä häiritä, vaan annan ajan ja iän korjata asian.
Aika ja ikä korjaavat myös tuon kauneusongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vastaan omia kauneusihanteitani.
Vastaat selvästikin myös omia fiksuusihanteitasi.
Kuulostat kovasti anopiltani. Hänelläkin on kovasti hyvä käsitys itsestään, osaamisestaan ja taidoistaan. Me muut emme aina ole samaa mieltä, mutta sekös anoppia hetkauttaa. Hän vastaa itse omia ihanteitaan.
Okei :)
Miltä näytät? Kerro mitat, hiusten väri yms. Meikkaatko? Millaisista vaatteista tykkäät?
Oletko ainakin näin <---------------------------------------------------------------------------> kaunis ja näin <---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> fiksu? :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet ajatellut tehdä isona, opiskeletko jotain? - onko sinulla joku sellainen haave, jonka haluat erityisesti joskus vielä toteuttaa, vaikka muut pitävät sitä mahdottomana? Entä millaisia muita haaveita ja unelmia sinulla on? Miten löysit toesi juuri Av- palstalle ?
En opiskele tällä hetkellä mitään, valmistuin juuri ylioppilaaksi. En hakenut minnekään, koska en ole täysin varma vielä. Tällä hetkellä olen töissä jouluun asti, jonka jälkeen alan lukemaan jonkin alan pääsykokeisiin. Ala on kuitenkin vielä mietinnän alla, mutta toivon kovasti löytäväni jotakin mielekästä tässä kesän ja syksyn aikana. Minua kiinnostaa kauppatieteet ja psykologia, ja lääketiede myös jossain määrin. Lääketiede vaatii kuitenkin niin paljon kaikkea enkä esimerkiksi lukiossa lukenut pitkää matikkaan, kemiaa, fysiikkaa jne.
Ei minulla ole erityistä haavetta, mutta haluaisin onnistua valitsemaan itselleni oikean ammatin sekä nauttimaan elämästi. Olisin myös kiitollinen ihanasta miehestä ja lapsista <3 Nyt haluan kuitenkin vielä nähdä hieman maailmaa ja nauttia vapaudesta ennen perhettä ja sellaista.
Av-palstalle olen löytänyt ihan googlettamalla omia ongelmiani ja yleensä täältä on jokin ketju siitä löytynyt :D
Vierailija kirjoitti:
Miltä näytät? Kerro mitat, hiusten väri yms. Meikkaatko? Millaisista vaatteista tykkäät?
Olen 176cm ja painan 54kg. Hiukset on pitkät ja blondit häntäluuhun asti, omat ilman pidennyksiä. En meikkaa arkena kovinkaan paljoa, mutta viihteelle vaihtaessa tykkään laittaa kunnolla meikkia. Tykkään naisellisista vaatteista, jotka paljastavat sopivan seksikkäästi, mutta jättävät jotakin arvailun varaan. Kaapista löytyy pitsiä, tekoturkista (aitoa olisi outo käyttää) ja kauniita leikkauksia vaatteissa. Näytän aika lailla perus virolaiselta naiselta :)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ainakin näin <---------------------------------------------------------------------------> kaunis ja näin <---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> fiksu? :)
juuuuuuuuuu
Kuinka monta seksikumppania sulla on ollu? Lempiasento? Millon viimeks panit
Kaksi kysymystä:
1. Mikä saa sinut ajattelemaan, että olet fiksu (toivon mahdollisimman laajaa ja monipuolista perustelua)
2. Miten pääsen lääkikseen v.2017 (tähänkin toivon mahd. yksityiskohtaista selvitystä, kiitos)
Saako komea, itsevarma, nuorekas 4-kymppinen mies pikku pillusi märäksi?
-mryouth75
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta seksikumppania sulla on ollu? Lempiasento? Millon viimeks panit
8 kumppania, tykkään kun mua pannaan takaapäin. Ja viimeks panin kesäkuussa.
Otatko suikkuliin, nieletkö lastin. Otatko sisään myös ison peeniksen?
Vierailija kirjoitti:
Otatko suikkuliin, nieletkö lastin. Otatko sisään myös ison peeniksen?
Otan suikkeliin ja nielen. Parasta on kuitenkin saada lasti sisään. Ja iso penis käy hyvin :)
Minkä näköinen naama sulla on? Kerro tarkka kuvailu. Kerron sitten onko se minun kauneusihanteiden mukainen.
Edelleen odottelen vastausta. Höh, et sitten tainnutkaan olla niin fiksu. Harmi.
P.S. En ole koskaan kuullut niiden oikeasti todella fiksujen/älykkäiden ihmisten, joita tunnen kutsuvan itseään fiksuksi/älykkääksi.
-32
Haha no ehkäpä otin nyt hieman liiankin fiksun vaihteen päälle ;) Kysykää sitten jotain villimpää niin saatatte saada villejä vastauksia.